تعداد بازدید: 7179

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 15 دی 1392-1:25

پایتخت3 در شیرگاه کلید خورد

چند بازیگر مازندرانی در قسمت سوم مجموعه طنز پایتخت3 حضور دارند/60 درصد این سریال در مازندران تصویربرداری می شود


مازندنومه: چند روزی است که کار تولید پروژه تلویزیونی پایتخت3 در روستای شیرچی، در نزدیکی شیرگاه سوادکوه آغاز شده است.

 گروه تولید این سریال پرطرفدار که قسمت های اول و دوم آن در نوروز 90 و 92 پخش و بارها از شبکه های مختلف(از شنبه شب در آی فیلم)تکرار شده است، در سوادکوه مستقر شده اند و مشغول ضبط صحنه های نخست و تست بازیگران بومی هستند. 

به گزارش مازندنومه، قرار بود این سریال طنز اوایل دی ماه کلید بخورد که به دلیل حضور اکبر عبدی و فرشاد گل سفیدی (تصویربردار) در سریال «معراجی ها»ی ده نمکی، این امر محقق نشد.

بر اساس این گزارش، به خاطر تداخل کاری، با اکبرعبدی قرارداد بسته نشد و او در این سریال بازی نمی کند.

گفتنی است در سری جدید سریال پایتخت، مانند قسمت دوم آن چند بازیگر مازندرانی نیز حضور دارند، از جمله مریم آقاجانی در نقش خواهر ارسطو و همسرش مهدی خادمی و نیز مبین بوی افراز در نقش پلیس که تست گریم این بازیگران انجام گرفت.

 پیش بینی می‌شود بیش از 60 درصد این مجموعه تلویزیونی در استان مازندران تصویربرداری شود و بسته به روند قصه، مقصد بعدی گروه مشخص می شود.

خاطر نشان می کنیم نگارش فیلمنامه پایتخت3 را محسن تنابنده و خشایار الوند بر عهده دارند و متن سریال هنوز نهایی نشده و بسته به توانایی و پیشرفت نقش ها، مرحله به مرحله به نگارش درمی آید و ممکن است در روزهای آینده از سایر بازیگران بومی نیز در این سریال بهره گیری شود.

الهام غفوری –تهیه کننده این سریال- گفته در پایتخت 3 شاهد سفر خانواده نقی معمولی از مازندران به ترکیه خواهیم بود.


  • سه شنبه 17 دی 1392-21:17

    پایتخت بدون ارسطو ی قبلی فایده نداره.

    • دوشنبه 16 دی 1392-12:43

      سلام آرزوی سلامتی تمامی هنرمندان را دارم .توجه به حرفهای اطرافیان نکنید اول باید از هنر درک داشت تا بتوانی اظهار نظر بکنیم لطفا نقد درست بکنید.

      • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 11 8
        دوشنبه 16 دی 1392-11:36

        باز نوروز داره میرسه و پایتخت قراره پخش بشه و یه سری روشنفکرنما و مدعی دهنشون قرار باز بشه که آی به داد مازندران برسین دارن به ما توهین می کنن. لطفاً کمی بیشتر از نوک دماغتون رو ببینین. مسخره کردن مازندرانی ها اگه با محبت نشون دادن و خانواده دوست بودن و مهمان نواز بودن و صبوری و صفا و صمیمیت این مردمه اتفاقاً خیلی خوبه که این شکلی مسخره کنن. اگه از دید این آقایون و خانم ها لهجه مسخره کردنه، لطفاً همشون یه بار حرف زدن خودشونو ضیط کنن و بعد بشنون ببینن چجوری حرف میزنن. همه ما کم و بیش لهجه داریم. همه مردم استان های دیگه هم لهجه دارن. لهجه یه بخشی از هویته. لطفاً درک کنین.
        مسخره کردن مازندران و مازندرانی این همه طرح نیمه تمامیه توی استان هست. این همه مشکلی که توی همه بخش های استان دیده میشه. اتفاقاً اگه یه روز بخوان مازندران رو مسخره کنن سوژه کم نیست. بی تفاوتی مدیران مازندرانی سطح کشوری به استان و منفعت طلبی و تفرقه طلبی مدیران و هزارتا بهانه دیگه هست. کاش یه روز بیاد که از دست این مدعیای بی سواد و پرسر و صدا راحت بشیم.

      • دوشنبه 16 دی 1392-7:39

        قوم مازندران تنها قومی تو دنیا هستش که مسخره ش میکنن و اونا شاد میشن ومیخندن شما فرض کنید که این فیلم و واسه ترکها میساختن چه اتفاقی می افتاد

        • يکشنبه 15 دی 1392-20:29

          به هیچ عنوان به مازندرانی ها توهین نمیکنه!بیشتر از توهین " صادق بودن صبوری کوشش و خیلی چیزهای دیگه این مردمان رو نشون میده.نیمه پر لیوان رو ببینید لطفا

          • مهدی رفیعی از بابل کبیرپاسخ به این دیدگاه 4 24
            يکشنبه 15 دی 1392-14:22

            بابل هم اومده بودن
            بازی خونه به خونه از هواداران فیلمبرداری کردن
            ممنونم از همشون

            • يکشنبه 15 دی 1392-13:38

              کارتون به جایی رسیده که مازندزانی هارو مسخره میکنییییید...

              • يکشنبه 15 دی 1392-11:47

                برام سئوالی پیش اومده اگه کسی میتونه جواب بده: چرا آقای سیروس مقدم، دست از سرِ مازندران برنمیداره! توی شیرگاه حامی اش کیه که همه فیلم های اخیرش را توی شیرگاه ضبط میکنه؟

                • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 4 5
                  دوشنبه 16 دی 1392-17:24

                  آقا یا خانم هم زبوون!! شما کاش به عنوان یه مازنی نظر نمیدادی!میدونی چرا؟حتم دارم از بیننده های شبکه های ماهواره ای هستی که هی ترکها رو مثال میزنی!،نمیگن،ترکها!میگن آذری زبان!!!!آقای مقدم یکی از کارگردانهای بنام کشور در زمینۀ سریال سازیست،این ادعای توخالی نیست(توجه به کارنامه های چندین سال اخیر این کارگردان)دلیل ادعای منه.بعداز پخش قسمت اول،خیلی ها به دلهای صمیمی و بی شیله پیلۀ مازنی ها غبطه خوردن.با پخش قسمت دوم سریال،بیشتر هوا خواه پاک دلان مازنی شدن و حالا هم ایمان داشته باشین،با پخش قسمت سوم سریال،بیشتر هم خواهان صمیمیت،رفاقت،میهمان نوازی،ازخودگذشتگی،ایثار و از همه مهمتر،وابستگی خانواده بهم میشوند(برعکس داستانهای ماهواره ای که بنیان خانواده ها را هدف گرفته.اشک نقی موقع بیماری پدر،اهدای عضو ارسطو،فقط به واسطۀ آشنایی با یه خانواده).شماهایی که اینقدرتعصب دارین و بهتون بر میخوره! بعنوان یه مازنی چطور استان و شهرتو معرفی کردی؟وقتی یه مهمون برات میاد،شهرتو چطور تعریف میکنی؟چرا جلوی مهمونات،از اینکه خونواده تبری گپ بزنن،شرمنده میشی؟اطلاعات خود شما از استان و شهرتون چقدره؟خدارو شکر که با پخش قسمت دوم حساسیت کم و به امید خدا با قسمت سوم،کمتر هم میشه. به قول قدیمی ها که می فرمایند:ما را به خیر تو امیدی نیست،لطف کن و شر مرسان!!.پایدار باشید.

                • بابا پنجعلیپاسخ به این دیدگاه 19 20
                  يکشنبه 15 دی 1392-7:35

                  نقی !!!!
                  ناهار نخردمه ....


                ©2013 APG.ir