تعداد بازدید: 6112

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 دی 1392-12:32

29 دی در برج میلاد تهران اتفاق می افتد:

کنسرت موسیقی اقوام با اجرای گروه کایر

کنسرت گروه موسیقی کایر به سرپرستی سید جمال محمدی با اجرای قطعات مازندرانی و ملودی های فولکلوریک سایر نقاط کشور، همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود. 


 مازندنومه: محمد رضا حمیدی -مدیر برنامه گروه موسیقی کایر- گفت: اعضای گروه کایر به دنبال اجرای موفقیت آمیز خود در فستیوال بزرگ مولانا در شهر قونیه که چندی پیش برگزار شد، به عشق مردم اهل هنر، 29 دی ماه سال جاری (در دو سانس) و همزمان با سالروز تولد حضرت محمد (ص)، کنسرت «نوای فولکلور ایران» را به سرپرستی سید جمال محمدی در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهند برد.  

وی  افزود: ترانه های محلی اولین پایه تجربی موسیقی هر کشوری به شمار می روند و در واقع سرمایه اصلی موسیقی یک کشور را باید در موسیقی ها و نغمه های محلی و بومی آن کشور جست وجو کرد.

حمیدی یادآور شد: موسیقی فولکلوریک ایران از تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم زندگی مردم در طول قرون متمادی سرچشمه می گیرد و برای مردم ایران فقط یک وسیله ساده تفریحی یا یک منبع ارضای روحی نیست، بلکه با اعمال و رفتار روزمره افراد جامعه ارتباط دارد، مردمی که سعی می کنند احساسات خود را بی تکلف با تشبیهات ساده به شکل آهنگ ها و ترانه های ساده و عامیانه بیان کنند.

مدیر برنامه های گروه موسیقی برادران محمدی(کایر) تاکید کرد: گروه موسیقی کایر در کنسرت دی ماه خود، قطعاتی را از نواحی مختلف ایران زمین با گویشهای لری، کردی، مازندرانی، گیلکی، بوشهری، بندری، آذری و خراسانی اجرا خواهد کرد.   گفتنی است یک بلیت رفت و برگشت به جام جهانی ۲۰۱۴ به قید قرعه به حاضران در سالن اهدا می شود.   علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این برنامه به سایت http://www.sigozar.com/  مراجعه کنند.


  • حسین منفردپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 7 بهمن 1396-23:15

    ملاقات حضوری بااستادبایدچیکارکرد

    • سحر صبح خیزپاسخ به این دیدگاه 6 0
      چهارشنبه 25 دی 1392-15:42

      از اینکه گروه کایر با تلاشهای فراوان در جهت اشاعه موسیقی اقوام علی الخصوص مازندران گام بر میدارد بسیار خوشحالیم.خسته نباشید به استاد جمال محمدی و دیگر اعضا.

      • زهرا اسلامیپاسخ به این دیدگاه 3 0
        دوشنبه 23 دی 1392-22:25

        امیدوارم گروه خوب کایر در راهی که پیش رو دارد، چون گذشته موفق باشد.

        • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 6 0
          دوشنبه 23 دی 1392-11:47

          بر گزاري موسيقي اقوام با هماهنگي و مديريت استاد جمال محمدي مايه ي افتخار همه ي مازني هاست . اميد آنكه با شور برگزار و پرشور تداوم يابد


          ©2013 APG.ir