تعداد بازدید: 4414

توصیه به دیگران 6

شنبه 28 دی 1392-10:45

نامه سرگشاده نماینده ساری به رييس جمهوری

دامادي:پاداش حمايت ساروي ها از دولت چه شد؟

 آيا معجزه كليد حضرتعالي در مازندران اين بوده و هست كه چهره هايي نظير احمد حسين زادگان ،اسفنديار عشوري ،علي اسدي و ... كه اتفاقا از بزرگان ستاد شما در اين استان بوده اند در اوج پختگي دوران مديريتي شان  كما في السابق خانه نشين شوند؟


مازندنومه، خبر ارسالی دفتر نماینده ساری: نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي با نوشتن نامه اي سرگشاده خطاب به دكتر حسن روحاني، نسبت به روند انتخاب مديران در استان مازندران واكنش نشان داد و خواهان استفاده از مديران ساروي در پست هاي حساس استان شد. دامادي در اين نامه ازتداوم خانه نشيني برخي چهره هاي شناخته شده استان گله كرده است. متن كامل نامه اين نماينده مجلس به شرح زير است:
محضر مبارك رياست محترم جمهور جناب اقاي دكتر حسن روحاني
با سلام
در آستانه دويستمين روز از آغاز به كار دولت، تغييرات متعددي را در سراسر كشور جهت سامان بخشيدن به اوضاع نامناسب  مديريتي كه در نهايت نياز به حماسه سياسي را رقم زد، شاهد هستيم.

جنابعالي نيك مي دانيد كه يكي از بزرگترين آفات كشور در طي چند سال گذشته كنار گذاشتن  و خانه نشين كردن نيروهاي متخصص و امتحان پس داده اي بود كه كارنامه و سوابق درخشاني در مديريت اجرايي كشور داشته و علاوه بر آن به حسن سابقه نيز مشهور اند.از سويي ديگر حضرتعالي در ملاقاتي كه با مجمع نمايندگان استان به تاريخ 11 آذر 92 داشته ايد با اشاره به 19 خرداد سال جاري و آن حضور كم نظير وشايد  بي سابقه مردم در مسجد جامع اين شهر، مركز مازندران و مسجد تاريخي اش را پله اوج گرفتن خود در جريان مبارزات انتخاباتي قلمداد نموديد.
اين دو اشاره را براي آن آورده ام كه بگويم :
جناب آقاي رئيس جمهور
اكنون و پس از خلق حماسه 24 خرداد چشم انتظاري  و اميد شهروندان ساروي براي ورود فرزندان اين شهر به حيطه مديريت استان طولاني شده و با روندي كه اكنون شاهدش هستيم ظاهرا جايي براي ساروي ها در فضاي تقسيم پست هاي كليدي وجود نداشته و فرجام آن نگاه هاي منتظر به در ، نا اميدي ست.
جناب آقاي دكتر
شخصا از نخستين كساني بوده ام كه پس از پيروزي حضرتعالي در انتخابات ،حسن سليقه مردم را به شما تبريك گفته و همواره بر اساس احساس وظيفه  كه همراهي با مردم را بر خود واجب مي دانم در كنار دولت شما ايستاده ام وتا آنجا كه حافظه ام ياري مي كند از دولت و وزاري آن در مجلس دفاع كرده ام.

اين حمايت نه براي سهم خواهي احتمالي در آينده كه تنها به احترام همان مردم و همراهي با جرياني بوده كه براي رسيدن به اعتدال ، «تدبير و اميد » را شعار خود ساخته بود. اكنون اما زمان طرح اين پرسش فرار رسيده است كه آيا رسيدن به اعتدال و نسخه  تدبير يافته دولت حضرتعالي براي مازندران ،حذف ساروي ها از مديريت اين استان  است؟

نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اين چنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها به عنوان گزينه مديريت در مازندران  پرهيز مي كنند؟

جناب آقاي رئيس جمهور
اگر به سوابق بنده مراجعه كنيد مي بينيد كه از دعواي قديمي هاي استان كه نزاع و اختلاف بين شهر هاي مازندران  را دامن مي زنند گله داشته و همواره سعي كرده ام تا مازندران را يكپارچه ببينم.اما دولت جنابعالي با انتخاب مديران،آن هم  صرفا از دو شهر خاص ،ظاهرا قصد زنده نگهداشتن آتش اختلافات را دارند.

مي دانم كه انتخاب مديران حق حضرتعالي ست اما بنده مي خواهم بپرسم و اين پرسش، پرسش شهروندان شهري ست كه آن گونه مشتاق ديدارتان بودند كه براي حضور در مسجد محل حضورتان  ساعت ها در انتظار مانده و آنچنان زير دست پا ماندند.آن شهر را كه يادتان هست؟همان شهري  را مي گويم كه سيل ازدحام جمعيت اجازه پياده شدن از اتوبوس را به حضرتعالي نمي داد. همان روزي را مي گويم كه در صحن آن مسجد  تاريخي خطاب به حاضران فرموديد:«من هرگز ساري را فراموش نمي كنم» . اكنون مردم آن شهر از شما مي پرسند كه آيا اين بود پاداش آن همه اشتياق شهروندان ساروي؟

به راستي آيا معجزه كليد حضرتعالي در مازندران اين بوده و هست كه چهره هايي نظير احمد حسين زادگان ،اسفنديار عشوري ،علي اسدي و ... كه اتفاقا از بزرگان ستاد شما در اين استان بوده اند در اوج پختگي دوران مديريتي شان  كما في السابق خانه نشين شوند؟ فرزندان اين شهر چوب كدام گناه نكرده را مي خورند كه اينچنين مستوجب آتش شده اند؟اي عجب از تدبيري كه حتي آنها را براي پست هاي درجه دو و درجه سه هم در نظر نمي گيردد.

تعجب مي كنم از بازگشت بسياري از مديران هشت سال گذشته بر مسند كار كه حتي در ايام انتخابات زير علم ديگران سينه مي زدند اما امروز مورد  وثوق اعتداليون شده اند.نكند معناي اعتدال ،رويش دوباره«عدالت ورزان» و «مهرپروران» و مناديان «زنده باد بهار» باشد؟

جناب آقاي رئيس جمهور
به رغم انتقادات فراوان،تغييرات را حق مسلم حضرتعالي  و دولت محترم مي دانم اما آنچه مرا وادار به نوشتن اين نامه كرده اين است كه بعيد مي دانم در مراكز ديگر استان هاي كشور مانند آنچه بر سر ساروي ها آمده ،مديرانشان اينچنين نواخته شده و فرو كوفته شده باشند.

با تشكر محمد دامادي نماينده مردم ساري و مياندرود


  • سه شنبه 1 بهمن 1392-8:46

    حذف نام عبور ی از کامنت من نشانه ترس شما از اوست شما شدید رسانه دامادی نه رسانه مستقل

    • دوشنبه 30 دی 1392-22:35

      مردم از شعار خسته شدنداگه براي مردم كاركني شعار لازم نيست

      • دوشنبه 30 دی 1392-22:33

        اينا براي ساري نون نميشه

        • سه شنبه 1 بهمن 1392-10:6

          ساروی عزیز جلوگیری از انتقال کارخانه غنچه به کرمانشاه پیگیری برای اجرای فاز 3 صنایع چوب که حدود500 نفر اشتغال زایی میشه پیگیری برای ایجاد کارخانه تایر که باعث اشتغال 750 نفر از جوانان ساروی میشه آیا واسه ساری نون میشه
          یا به نظر شما دادن نفهم فرض کردن مردم و دادن وعده های دروغین مثل ساختن پردیس کنار رودخانه یاخت تلکابین احداث بزرگترین پارک جنگلی سکوه تپه ساخت استخر روباز کنار دریا ساخت میدان شهر آشوب احیای تیم شهرداری ساری و .... واسه مردم ساری آب میشه
          یا شاید به نظرشما فروش زندان واسه ساری نون شده

        • دوشنبه 30 دی 1392-22:30

          ساري انديشى يا ساده انديشي انهم از نماينده .واقعا تاسف داره

          • دوشنبه 30 دی 1392-13:22

            آقای دامادی! چرا فرافکنی میکنی؟ مقصر اصلی در قلع و قمع مدیران ساروی شخص خودتان هستید. چقدر در مجلس رایزنی و لابی کردی تا امثال هادی ابراهیمی ها را از مدیریت ارشد استان برداری؟! درود به شرف ابراهیمی که اهل سیاسی کاری و شارلاتانیزم سیاسی و رسانه ای نبود و مدیران ساروی را از گوشه عزلت به وسط گود مدیریتی آورد. انتقاد شما هم چیزی جز ژست تبلیغاتی و سیاسی بیش نیست.

            • دوشنبه 30 دی 1392-13:16

              جدای از محتوای نامه و دعوای مدیریتی شهرها
              کنشگری و اهتمام نماینده شهر در اظهار نظر ستودنیست.
              البته اگر محتوا بر شایسته سالاری تاکید می کرد و وارد مصادیق نمی شد تا حساسیت شهری و سیاسی بر نمی انگیخت می توانست در راستای نمایندگی ملت باشد و قطعا تاثیرش بیشتر بود.

              • دوشنبه 30 دی 1392-11:23

                سر آموزش وپرورش مازندران توسط ... ساروی بریده شد . آفرین بر دامادی

                • دوشنبه 30 دی 1392-10:53

                  اگر ملاک تدبیر و امید بود در انتصاب آموزش و پرورش مازندران چرا فردی انتخاب شد که حتی توانایی اداره کردن یک شهر را نداشت ؟ ما رای به تدبیر دادیم نه لابی گری .... آقای فانی سه گزینه کار آمدتر و لایق تر از مرکز استان مازندران ( ساری )بود...متاسفیم و ادامه راه را خواهید دید

                  • دوشنبه 30 دی 1392-9:54

                    جناب آقاي دكتر
                    -شخصا از نخستين كساني بوده ام كه پس از پيروزي حضرتعالي در انتخابات ،حسن سليقه مردم را به شما تبريك گفته.........
                    -مي دانم كه انتخاب مديران حق حضرتعالي ست اما....................
                    -جناب آقاي رئيس جمهور
                    به رغم انتقادات فراوان،تغييرات را حق مسلم حضرتعالي و دولت محترم مي دانم اما..............
                    درود بر تو - انتظارم از شما به عنوان نماینده جوان با اندیشه به روز خیلی بیشتر از اینها بود. احساس می کنم الان هم مثل ایام انتخابات که دلت به روحانی بود ولی در عمل به کاندیدای دیگری متمایل شدی! خودت نیستی! کمی به خودت بیا و ابزار دوستانی که نمی توانی خودتو از آنها برانی نشو!

                    • يکشنبه 29 دی 1392-21:37

                      مهندس دامادی درست میگوید ، فرزند ساری ... بزودی استاندار مازندران میشود

                      • يکشنبه 29 دی 1392-20:25

                        اقای دامادی سلام دوست داریم شما نماینده کل ایرانی طبق قاندن اساسی مختص ساری یاشهردیکرنیستی بهتراست کشوری فکرکنی ولی دوستان ازخدمه تاریسان راازبهشراوردن دنبال کرفتن یست استانداری هستندحتی دکترفلاح را هم دورخواهندزداقای فلاح صداقت بیش ازاندازه کاردست خود میدهیدبچه های حامیان روحانی راداری ازدست میدهی انحرافی دولت کزشته رفیقت نخواهندشدبچسب به رفقای ستادی دکترروحانی راه سعادت است مختاری مابه شماعلاقه داشتیم کفتنیهارا کفتیم خواه یند گیری یاملال

                        • يکشنبه 29 دی 1392-20:9

                          از سایت مازندنومه که درودل کارکنان مظلوم فنی و حرفه ای را می زند کمال تشکر داریم آقای استاندار چرا از خود سئوال نمی کنید از معدود دستگاههای که اعتراض شان بیش از دستگاههای دیگر است فنی و حرفه است بیایید تحقیق کنید تا چه بر سر آموزش و اشتغال استان آوردند این مدیران...جبهه پایداری

                          • جمعی ازجوانان نواندیش املیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                            يکشنبه 29 دی 1392-19:54

                            سلام برتدبیر وامید ریاست جمهورابران اسلامی سلام برکسی که وعده دولت راست کویان رادادودرهمین راستا اعتماد ملت راکسب کرد وملت قفل قلبهارابه دستان مبارکش دادن اعلام کردملت تفکرانحرافی راقبول ندارندهمه ماقبول کردیم ولی درمازندران انحرافیها یکی یس ازدیکری اززیرابرها بیرون امد ه قصدانحراف کردن مازندران است کویا این استان متولی ندارددوستان ستادی وحامیان روحانی راکنارزدن تفکرلجن وانحرافی بهارکه موردتنفرملت است رویکارمی ایند استاندارمحترم مسولین استانی نمایندکان خطربیخه کوش ماست استان بارهبرست واطاعت اورا واجب ورمزموفقیت دوری جستن ازانحراف است وماایناجازه را به این ورشکستکان نخواهیم دادتا این مرزوبوم ملت زنده است بدانندجاه فرصت طلبان انحرافی خبری نیست جان مافدای فدای رهبر

                            • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 6 13
                              يکشنبه 29 دی 1392-19:1

                              جناب دامادی عزیز ودوست داشتنی هر چه مدیر کل ومعاونین از ساری وبهشهرند وچند شهر دیگه مرگز شما مدعی استان یک پارچه رو داشتید ان زمان شما در ستاد اقای قالیباف مشغول بودید دو برابرجمعیت ساری در نوشهر پذیرای دکنر روحانی بودند شما کجا بودید الان برای بچه های ستادی دلسوزی میکنی کل استا ن را در ساری خلاصه میکنی در مسایل خانوادگی ستادی دخالت نکن افرادی که نام بردی کمترین نقش رو در پیروزی داشتند درد روسای ستادی انقدر زیاد است که استانه تحملشان را بالا برده دخالت شما نمایندگان در عزل ونصب ها است که نمیگذارد استاندار کارش را بکنه درضمن استان در ساری خلاصه نمیشود به امید استقلال غرب استان از شما ها

                              • حامیان روحانی مازندرانپاسخ به این دیدگاه 18 3
                                يکشنبه 29 دی 1392-14:7

                                سلام برنماینده محترم ساری الحق با این نامه شما ابروی استان حفظ وحق مارابکیر ماکه دستمان به ریس جمهورنمی رسه فریاد دوستانش بکوشش برسد که مازندران درجابجای مدیران اداره کل وفرمانداران شهرها اکترن ازدولت کزشته وانحرافی شعارزنده بادبهار مجدا قدرت کرفته اندشمافریادبزن ماباشما هستیم

                                • يکشنبه 29 دی 1392-12:10

                                  آقای دامادی سلام...پوزش میطلبم....شما به همراه رسایی ها زاکانی ها کوچک زاده ها در طی 4 سال گذشته کجا بودین؟ این همه فسادو تباهی و اختلاصها و دزدی ها بود کجا بودین...؟4 سالی که رفقای قالی باف کاندیدای مورد علاقه ی جنابعالی ملت را به تباهی انزوا فقر فساد سوق میدادن کجا بودی؟4 سالی که بدترین مدیران و ضعیفترین مدیران از استاندار گرفته تا مدیران مدارس بر منسب نشستن کجا بودین....حالا بیدار شدین؟

                                  • دوشنبه 30 دی 1392-13:18

                                    داداش اون موقع داشت طرح سوال از رییس جمهور رو پیگیری میکرد یادت نیست؟

                                    • يکشنبه 29 دی 1392-23:34

                                      داداش کجا زندگی می‌کنی؟ مگه یه عضو شورای شهر چقدر می تونست توی این مسائل دخالت کنه؟ یک سال و اندی از مجلس و نماینده بودن دامادی میگذرده که صدای ایشون هم در این مدت رسا بوده

                                    • علی رستمیپاسخ به این دیدگاه 13 4
                                      يکشنبه 29 دی 1392-9:23

                                      نسبت به این ترکیب نا مانوس دوران تابناک اصلاحات خیلی آلرژی دارم چون حداقل برای مازندران دستاوردی نداشت .
                                      ... منتظر بودیم ابوالقاسم روحی استاندار یا مدیرکل ارشاد یا معاون سیاسی باشد آنوقت تحولات جور دیگری رقم میخورد و از تدبیر و تجربه همه استفاده می شد...
                                      ممنون و تشکر آقای دامادی وظیه نمایندگی را خوب بلد هستی با تمام جوانی همیشه در صحنه حضور داری حالا چه فرق دارد به نفع قالیباف یا روحانی یا ..... مسئله حضور و نام است که داری .

                                      • يکشنبه 29 دی 1392-12:4

                                        آقای رستمی ....اصلاحات پایندست ...چون از قلب مردم سرچشمه گرفته....آقای رستمی اختلاص بیمه. داستان کهریزک..دزدی های بزرگ مرتضوی.بابک زنجانی جوان.حسابهای رحیمی.و خیلی دزدی های دیگه همه و همه دستاورد فردی بی تدبیر و بی لیاقت است که زاییده ی افکار شما و امسل حسین شریعتمداری بود...یهدتون هست که تیتر میزدین اید دولت تایید شده ی امام زمان هست؟ خواهشا دیگه زبان در کام گیرین تا داد مردمو در نیارین

                                        • آنتی احمدپاسخ به این دیدگاه 0 6
                                          يکشنبه 29 دی 1392-19:53

                                          شما مثل آدمی که چشم را بسته و سنگی را در تاریکی به سمتی پرتاب می کند تا به هدفی آیا بخورد آیا نخورد شبیه هستید. دفع کور و بی منطق با الفاظی نامیمون و کوبنده نتیجه ای ندارد. هدف آقای رستمی ترجیح آقای روحی اصلاح طلب بر فلاح اصولگرا بود و شما چشم را بستید و راحت تندی می کنید و ایشان را راحت طرفدار دوران قبل خطاب می کنید.

                                      • يکشنبه 29 دی 1392-9:2

                                        با سلام خدمت خوانندگان محترم.
                                        آقای دامادی، پیشنهاد می کنم دو یا سه مشاور خوب رسانه ای، جامعه شناسی و سیاسی انتخاب کنید تا به شما در تصمیم گیری ها و نوشتن نامه هایتان کمک کند. البته انسانهای منصفو بیطرفی باشند. اظهارات شما درخصوص آقای مطهری کاملا ناصحیح و نامه اخیر شما هرچند در کلیت نسبتا خوب است اما دارای متنی بسیار ضعیف است. اینگونه نوشتار شما بیشتر سفارشی بنظر می رسد تا اینکه واقعی و از سر دلسوزی باشد. هرچند بنده هم به نیت پاک و خالص حضرتعالی واقف هستم. موفق باشید.

                                        • يکشنبه 29 دی 1392-7:34

                                          ...عامل شکست اصلاح طلبان و سارئی ها در جابجایی مناصب ها می باشد .
                                          تا امثالی چون ... هستند دامادی ها کاری نمی توانند بکنند .

                                          • شنبه 28 دی 1392-21:51

                                            سلام ما املیها ازدولت تدبیر امیدمزد140هزار80درصد اری فرمانداری تعلق کرفت دودوره فرماندارزنده بادبهارمیداد وبا اس ام اس برای مردم میدادکه رای دادن به روحانی خیانت به شهدا میدانست دستورحمله درشب ییروزانتخابات به نیرهارا صادرکردبازداشت نیروستادراداد که خوداستانداردرجریان است درانتصابات هیچ ارزشی قایل وحتی یک مشاوره بااعضای ستادنکردن زحمات بچه های فراموش شد فعلا این اقا شده سریرست فرماندارامل بچه زحمات ستاد در استان را نادیدکرفتن همه نیروستادموردبی مهری حتی ازحضوردراستانداری جلوکری می کرداین نقل انتقالها مشکوک بنظرمیرسدکویا دست زندبادبهارباشدچون جای تعجب داردماتابحال یک استاندارکه نتواندازقدرت قانونی خود دفاع کند ندیدیم ازریس جمهورمحترم ووزیرکشورمیخواهیم بدادمردم مازندران برسددوستان ستادی شمادراین استان مظلوم بعدازانتخابات مورد بی احترامی وبی مهری قرارکرفته اقای دامادی دست کلیه نیروی وفادارروحانی بکیرباهم یک صدا ییشش برویم وحق تضیع شده به استان برکردد مازندران جای انحرافی بهاریان نیست این استان ولایت دوست فرمان ولایت رامطیع اند همه دوستان ا.زنماینده ساری بادادن کامنت حمایت کنید

                                            • ازخدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 2 0
                                              دوشنبه 30 دی 1392-8:48

                                              ببخشید من اصلا در بین این همه طعنه و کنایه هیچ متوجه نشدم شما چی نوشتی لطفا واضح بنویس . من تنها متوجه شدم که شما از آمل ...

                                            • شنبه 28 دی 1392-20:16

                                              مهندس جان سر مازندران سالهاست که کلاه گشادی رفته است.نه وزیر از این استان انتخاب میشودنه مدیری..کردان رایادمان نرفته..مهندس جان امام علی فرمودند...بهترین سخن ان است که گوش هاان راپس نزنندو فهمیدنش اندیشه هارابه رنج نیندازد..تدبیر برای رای گرفتن بودوتمام.

                                              • شنبه 28 دی 1392-19:12

                                                جناب اقای مهندس هر چند کمی دیر، اما بغض در گلو مانده از عدم حضور دکتر کریمی مله،مهندس عشوری،اقای حسین زادگان و..رافریاد زدید.ایشان یقه حرمت خویش را به لابی گری واصراربه بودن به هر قیمت،ندریدند.که اگر فخر به مسندرسیدن وهنوز تکرار وسطحی نگری وشعارزدگی وخودی وناخودی! باشدکه دیگر روی احمدی نژاد راسفید کردند.به نظر میاید رای مردم تا شمرده شدن، محترم شمرده !میشودوبعد...
                                                اگر اصلاح طلبان درانتخابات نبودندالان انها گجا بودند؟هرچند،شاید باز هم،خودشان پست میگرفتند!

                                                • شنبه 28 دی 1392-18:47

                                                  بازهم ساری و بابل .ما که در فنی و حرفه ای مازندران قوم گرایی را به عینه دیدم انتصاب اعضای ستاد نماینده خاص و همچنین رفیق بازی را در این اداره دیدم تو رو خدا بسه .این بساط را جمع کنید یک نفر را بفرستید از فنی و حرفه ای استان تحقیق کند داد تمام کارکنان درآمده هیچ کس سوال نمی کند چه خبره .تفکر پایداری و اصولگرایان افراطی چه بلایی که سر فنی و حرفه ای نیاوردند

                                                  • شنبه 28 دی 1392-18:46

                                                    مرسی آقای دامادی سفت وایسا کوتاه نیا.دنبال برگردوندن میاندرود عزیزمان به ساری باش.

                                                    • شنبه 28 دی 1392-18:35

                                                      خود شما نامه رياست بانك ملي را امضا كردي و نامه رئيس صنعت و معدن استان و ...... حالا شعار ميدى؟

                                                      • شنبه 28 دی 1392-18:29

                                                        احسنت به دامادی عزیز واقعا امسال این بزرگان باید خانه نشین باشند و مدیرکل ... ای که عضو شناسنامه دار جبهه پایداری است فقط بدلیل اینکه مورد حمایت نماینده ...است و ... باید 6ماه بعد از دولت بر سرکار باشد و تازه برای کارکنان اصلاح طلب و اعتدالی که به روحانی رای دادند خط و نشان بکشد

                                                        • شنبه 28 دی 1392-18:3

                                                          درود بر مهندس دامادي جانا سخن إز زبان ما ميگويي

                                                          • شنبه 28 دی 1392-17:53

                                                            تازه روز خوشمون آقا ربیع کل استان بجز بابل همه رو شخم میزنه کرچه مازند نومه نوچه بابلی هاست این رو نمیاره

                                                            • طالبعلی پورشریعهپاسخ به این دیدگاه 22 3
                                                              شنبه 28 دی 1392-17:35

                                                              کاش ذره ای از غیرتت را دیگرانداشتند........ مرحبادلاور

                                                              • اعتدالگرای حامی روحانیپاسخ به این دیدگاه 21 0
                                                                شنبه 28 دی 1392-15:42

                                                                این ها همه از بی تدبیری استاندار مازندران است. آن از به بازی نگرفتن اصلاحطلبان و از سوی دیگر از دست دادن استاد آجدانی ها. آقای فلاح حواستان هست چه میکنید؟

                                                                • شنبه 28 دی 1392-15:40

                                                                  اولا:آقای دامادی ممنون ایکاش زودتر می فرمودید ثانیا:مشکل ما کسانی هستند خود راپدر اصلاحات مازندران می داننداما تاریخ مصرف آنها تمام شده وجایگاه خود را دربین اصلاحات واعتدالیون ازدست داده اندثالثا: خداکنه چوب حراج برآموزش وپرورش استان نزنند ...

                                                                  • رودپی جنوبیپاسخ به این دیدگاه 9 7
                                                                    شنبه 28 دی 1392-15:33

                                                                    آقای مهندس این دوستانی که نام بردید همه از زحمت کشان استان وشهر ما هستندو نکته مهمی که میشود به آن اشاره کرد این است که همه این بزرگوارتان جنابعالی و عملکرد بسیار ضعیف شمارا می شناسند که در این حدو اندازه نیستید.نقدی بود بر این نامه خواهشمندم منو ببخشید.

                                                                    • دوشنبه 30 دی 1392-13:23

                                                                      این دیگه چه جور نقدی بود خنده ام گرفت داداش کاش معنی نقد و میدونستی بعد نقد میکردی

                                                                    • شنبه 28 دی 1392-15:30

                                                                      مهندس همینطور پیش برو ، حق ما رو بگیر

                                                                      • شنبه 28 دی 1392-17:23

                                                                        محمد دامادی فقط همینقدر ازش برمیاد
                                                                        هیچ حقی رو نمیتونه بگیره
                                                                        ...
                                                                        چه حقی رو بگیره/؟مگه بچه بازیه؟

                                                                      • شنبه 28 دی 1392-15:19

                                                                        احسنت بر آقای دامادی
                                                                        درایت و تدبیر حکم می کرد که سهم مردم ساری در مدیریت استان حفظ می شد و در میان گزینه ها با هو و جنجال کردن های متعدد به دنبال حذف گزینه های ساری کمر همت نمی بستند. دوران تابناک اصلاحات بیش از 18 مدیر تراز اول استان ساروی بودند ولی الآن روز به روز سهم ساری لاغر و لاغر تر می شود تا مردم را از انتخاب خود پشیمان سازند و این خیانت بزرگی به اعتماد مردمی است که بالاترین درصد و بیشترین تعداد را در سبد آراء گزینه تدبیر و امید ریختند.
                                                                        سهم ساری در حلقه مشاوران استاندار هم بسیار محدود و بی رنگ است و گرینه های زهوار در رفته و بی تدبیر و عامل شرکت ها و تعاوی هایی که... و از سر و روی آنها مسئله و مشکل می بارد حلقه مشاوران را تشکیل داده و بر امور استان حکمفرمایی می کنند. کو آن تدبیر و کحاست آن امید. با کدام تدبیر و با کدام امید باید از سهم ساری صحبت کرد؟ فضای جو سازی های اطراف استاندار به قدری علیه نیروهای ساروی است که انگار از کرات دیگر به استانداری حمله شده و همه را به بیگاری گرفته اند.

                                                                        • شنبه 28 دی 1392-15:7

                                                                          مهندس دامادی نشان داد بحق نماینده زیرک و توانای شهر ماست نگاهی به مدیران کار وتعاون شهرک صنعتی فرماندار ساری منابع طبیعی جهاد کشاورزی آموزش و پرورش 1 و2 من با چشمان خودم دیدم در روزی که جلیلی از مسجد جامع تا شهر داری پیاده رفت بعضی از این مدیران دولت بهار دوشادوش جلیلی مرفتن ولی اکنون از گوشه و کنا ر ندا ماید یکی می خواهد فرماندار شود یکی می خواهد مدیر کل دخانیات شود کلا مدیران احودی نژاد از برکت بعضی ها در استانداری که اهل معامله هستند ارتقا درجه میگیرند

                                                                          • شنبه 28 دی 1392-14:25

                                                                            برایش زود است از این دست نامه ها تا دیروز کنار قالیباف عکس یادگاری می انداخت الان جهار ماه نشده از این دولت انتقاد می کنه ای داد وبیداد ازاین جماعت

                                                                            • شنبه 28 دی 1392-14:6

                                                                              دست مريزاد جناب دامادي
                                                                              بيان رساي حقيقت و عاري از تعصب سياسي
                                                                              باشد كه گوش گيرند...

                                                                              • ریشه های جوانپاسخ به این دیدگاه 16 1
                                                                                شنبه 28 دی 1392-13:42

                                                                                سلام و درود بر دامادی
                                                                                همانطور که پیش بینی میشد طوفان دامادی در مسایل سیاسی و مدیریت شهری در راه است او حسابشده و مطمین و با قلبی پاک روستاهای اطراف ساری را هر هفته بازدید و سرکشی کرد و هم اکنون فرزتد عزت مازندران در پی محیا ساختن شهر خود بعنوان شهری سربلند و با عزت است
                                                                                ما دوستت داریم و حمایتت میکنیم حتی همه دوستانی که از تو دلخورند ذرهای از وجود با محبت تو را با افراد دیگری که به بهانه پست دنبال اغفال دوستان هستند عوض نمیکنند.همه ما میدانیم که تو حتی ذره ای در زندگیت تحول ایجاد نشد و این نشانه صداقت توست

                                                                                • شنبه 28 دی 1392-11:56

                                                                                  درود بر دامادی مطهری مازندران

                                                                                  • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 8 12
                                                                                    يکشنبه 29 دی 1392-12:42

                                                                                    مطهری مازندران؟!!!
                                                                                    از قیاست خنده آمد خلق را !!


                                                                                  ©2013 APG.ir