تعداد بازدید: 3922

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 بهمن 1392-17:43

مازندرانی ها در جشنواره تئاتر فجر

یوسف نژاد به تماشای«پک» رفت

علی اصغر یوسف نژاد، حسن دولت آبادی، مصطفی مختاباد، قطب الدین صادقی و … تماشاگران ویژه گروه مهـر ساری در جشنواره سی‌ودوم فجر بودند.


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران: پس از دو اثر این نمایشنامه‌نویس ساروی با نام‌های «پُـک» و «خیال‌بی‌خیال» که به ترتیب با کارگردانی صاحب آهنگر و احسان فاضلی از شهرهای ساری و اصفهان در بخش‌های مرور و مناطق جشنواره سی‌ودوم فجـر پذیرفته شده اند، نمایشنامه‌ی دیگری از فاطمه مکاری با نام «آن مرد آمد» به کارگردانی رحمان قدمی از ساری در بخش رادیوتئاتر این جشنواره‌ی بین‌المللی مورد پذیرش قرار گرفت.

نمایش « خیال‌بی‌خیال » به کارگردانی احسان فاضلی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳ و ۴ بهمن در تالار انتظامی خانه هنرمندان در دو نوبت ۱۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ به روی صحنه رفت و نمایش « پـُک » به کارگردانی صاحب آهنگر نیز شنبه ۵ بهمن در دو نوبت ۱۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر  به اجرا در آمد.

طبق جدول زمان‌بندی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رادیوتئاتر «آن مرد آمد» به کارگردانی رحمان قدمی ، روز چهارشنبه ۹ بهمن از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به اجرا در خواهد آمد.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۸ دی در تهران آغاز شده و تا ۱۲ بهمن‌ ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت.
 
معاون وزیر تماشاگر ویژه هنرمندان ساری
 
نمایش «پُـک» نوشته فاطمه مکاری و به کارگردانی صاحب آهنگر از شهرستان ساری، عصر روز گذشته در بخش مسابقه مرور سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، میزبان چند تماشاگر ویژه بود.

در نوبت نخست اجرای این نمایش که ساعت ۱۷:۰۰ دیروز شنبه ۵ بهمن در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت «علی‌اصغر یوسف‌نژاد» ،معاون پارلمانی و حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی و نماینده سابق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، به تماشای هنرنمایی همشهریان خود در جشنواره تئاتر فجر نشست.
همچنین حسن دولت آبادی، مصطفی مختاباد، مهدی رمضانی و صبـا کمالی، از مدرسان و هنرمندان مازندرانی تئاتر و هنرمندانی دیگر همچون ناصح کامگاری، قطب الدین صادقی، خسرو بامداد و … در نوبت های اول و دوم اجرای «پُـک» در ساعت ۱۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ ، تماشاگران ویژه گروه مهـر ساری در جشنواره سی‌ودوم فجر بودند.

نمایش «پُـک» در هر دو اجرای دیروز خود با استقبال چشمگیر تماشاگران و تکمیل ظرفیت سالن مواجه شد تا جایی که بخش زیادی از تماشاگران به ناچار روی زمین و مقابل صحنه مستقر شده و به تماشای نمایش نشستند.

گفتنی است هادی مرزبان، شیرین بزرگمهر و اردشیر صالح پور، هیأت داوران این بخش از جشنواره می باشند که در اجرای دیروز، از کار هنرمندان ساروی ابراز رضایت کردند.


  • دوشنبه 7 بهمن 1392-12:15

    جناب دکتر یوسف نژاد ضمن عرض سلام و خسته نباشید ابتدا مردم ساری بخاطر زحمات شما از شما متشکره ولی کمی هم بفکر دوستانتان در ساری باشید که شبانه روز برای شما زحمت کشیدند حالا جواب تلفنشون را هم نمیدید در تمام جلسات میگفتید ابتدا باید انسان باشیم و بعد سیاستمدارو و کیل و نماینده و...!!!!. وقت میزارید برای چنین برنامه های، خیلی خوب و عالی است ولی ابتدا چراغی که به خانه واجب است به مسجد رواست لطف کن التفاتی به حداقل دوستان نزدیک خودتان کنید


©2013 APG.ir