تعداد بازدید: 3591

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 7 بهمن 1392-9:27

نگاه ويژه به مازندران

بزرگ نیا: گردشگران داخلی اولویت اول ما هستند

در گفت و گو با مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی مطرح شد: استان و مردم استانم را خیلی دوست دارم/ جابه‌جایی مسافران در کشور بسیار قابل توجه است و در مازندران هم همینطور.


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست وگردشگری، کلثوم فلاحی:  دلاور بزرگ‌نیا- مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی- در حاشیه  افتتاحیه نمایشگاه صد آگهی صد خاطره و همچنین پانزدهمین سالگرد کانون آگهی و تبلیغات کاچ، به سوالات مازندنومه پاسخ داد.


*منتظر حضور شما در فرصت‌‌های مدیریتی استان بودیم، چه شد که به مازندران نیامدید؟

سلب توفیق شد. استان و مردم استانم را خیلی دوست دارم. آنجایی هم که الان قرار گرفتم فرصت خوبی برای خدمت به مردم استان است.

*شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی چه وظایف و ماموریت‌هایی دارد؟

یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری بسیار فعالیت دارد و می‌تواند خدمات خوبی ارائه کند. شرکتی است که در سال 82 با سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری متولد شد و بنا بود این شرکت در کنار سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به امور حاکمیتی می‌پردازد و سیاست‌گذار و ناظر فعالیت‌های این صنعت است، بتواند در همه بخش‌های امور اجرایی و تصدی‌گری به عنوان بازوی این سازمان فعالیت کند.

*چه برنامه‌هایی در اولویت کاری‌تان قرار دارد؟

در حوزه زیرساخت‌های گردشگری اگر قرار باشد به اولویت‌ها بپردازیم نگاه ما باید به گردشگران داخلی خودمان باشد. جابه‌جایی مسافران در کشور بسیار قابل توجه است و در مازندران هم همینطور.

اولویت اول ما به گردشگران داخلی و به تبع آن با نگاه خدماتی که به گردشگر داخلی در زیرساخت‌های گردشگری تعریف می‌کنیم می‌توانیم آن را در حد و اندازه‌هایی که در شان مردم ما باشد و هم گردشگران خارجی بتوانند بهره‌مند شوند طراحی کنیم.

*در ارائه این خدمات، به مازندران نگاه ویژه دارید؟

یک محرومیت همگانی در سطح کشور وجود دارد و شاید اقبال مسافران به مازندران زیاد باشد اما به این معنا نیست که از نظر زیرساختی بتوانیم خدمات ارزشمندی به مسافران ارائه کنیم.
بی‌تردید در کنار سایر استان‌ها، مازندران هم مورد توجه ویژه قرار دارد.
 

 


  • سه شنبه 8 بهمن 1392-12:26

    آقاي دكتر بزرگ نيا از مديران توانمند كشور هستند كه در هر جاي اين آب ه خاك باشند منشا خدمات ارزشمندي خواهند شد

    • دوشنبه 7 بهمن 1392-23:5

      جناب دکتر بزرگ نیا. برای خاطر تاریخ و فرهنگ مازندران که در حال نابودی است به داد وضعیت سازمان میراث فرهنگی استان برسید. دعای خیر ما همیشه بدرقه راه شما هست

      • دوشنبه 7 بهمن 1392-14:38

        حمایتت می کنیم به شرط کار


        ©2013 APG.ir