تعداد بازدید: 3778

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 7 بهمن 1392-9:53

پشت صحنه جنجال های اخیر عضو شورای شهر ساری؛

تعصب بی جای ساروی و میاندرودی مشکلی را حل نمی کند

به نظر می رسد بیان چنین جملاتی بیشتر از اینکه پیگیری مطالبات مردمی باشد، در راستای مطرح سازی خود برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با رویکرد تقابل با نمایندگان فعلی شهرستان ساری و میاندرود است


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: شورای اسلامی نهادی مردمی است که اعضای آن با رای و نظر مستقیم مردم در راستای پیگیری مشکلات شهری و روستایی تشکیل شده است و در این بین تنها دغدغه اعضای این نهاد مردمی باید پیگیری خواسته های مردم باشد.

ساری مرکز استانی است که در ابعاد مختلف توسعه فرهنگی،عمرانی و پیشرفت شهری دچار مشکلات بی شمار است، از نبود سامان دهی سیستم جمع آوری آب های سطحی گرفته تا مشکلات ترافیکی، تعریض راه ها و معابر، کمربندی شمالی و جنوبی، نداشتن شهر بازی و....

 متاسفانه جلسات اخیر شورای شهر ساری با نطق یکی از اعضای تازه وارد این عرصه که ظاهرا از بینش سیاسی ضعیفی برخوردار است، به جلسه انتقام جویی از مردم میاندرود تبدیل شده است.

جای تعجب است که مبنای سخن این عضو شورای شهر، اطلاعات غلط دوستانش از شرایط موجود است چرا که همین چند هفته قبل علت مشکل زباله مرکز استان را حمل زباله شهر سورک و روستاهای اطراف ساری به منطقه چهاردانگه عنوان کرده بود!

من طی تماس تلفنی با انصارالحسینی -شهردار سورک- موضوع را پیگیری کردم که وی منکر هر گونه حمل زباله شهری به این منطقه شد.

 شهردار سورک در گفتگو با ما از تماس تلفنی خود با این عضو شورای شهر ساری خبر داد و گفت: به ایشان عرض کردم اگر زباله شهری بود، ماشین را با بارش بخوابان و توقیف کن.
 وی همچنین به دلیل دوستی با این عضو شورای شهر از پاسخ رسانه ای به این عضو شورای شهر ساری خودداری کرد اما اطمینان داد که وی بر اساس اطلاعات نادرست قضاوت کرده است.

به باور من، حتی اگر زباله چند روستا و یا حتی شهر سورک، به همان منطقه ای حمل شود که زباله کل شهرستان ساری حمل می شود، نباید مورد انتقاد آقایان قرار گیرد، چرا که اگر قرار است شما داد مردم چهاردانگه را بزنید نباید کل زباله ساری را به آن مکان منتقل کنید!

 علاوه بر آن نباید هر زمان که نیازمند میاندرود بودید، خود را برادر خوانده خطاب کنید و زمانی که بحث تعامل پیش می آید، جنجال راه بیندازید که زباله چند روستا به این منطقه حمل می شود، در حالی که بنا به گفته شهردار سورک این امر واقعیت ندارد.
این برادر عزیز باید بداند میاندرود نه به دلایل سیاسی که به دلایل منطقی و اصولی از شهرستان ساری جدا شده است، البته این تفکیک نه انفکاک ریشه ای که انفکاک مرزهای سیاسی و آن هم به دلایل مختلف است.

کم شدن میزان تردد مردم به ساری، کاهش بار ترافیکی شهر،  لزوم افزایش اعتبارات در دو حوزه شهرستانی ساری و میاندرود با استقرار دو فرمانداری، پیگیری و حضور بیشتر مسئولان در منطقه های محروم بخش میاندرود، استقرار امکانات رفاهی بیشتر در راستای خدمت رسانی به محرومان جامعه و بسیاری از دلایلی که جای بحث آن در این یادداشت نیست، از جمله دلایل این جدا سازی است.

 نگارنده بر این گمان است که این عضو شورا به جای مطرح کردن خود با سخنان جنجالی و برهم زدن آرامش و امنیت حوزه شهری و شهرستانی، بهتر است اندکی به فکر خدمت به مردم شهر ساری باشد چرا که در این خصوص سخن ها بسیار گفته شده است و کوبیدن بر طبل اختلاف و اصرار بر تعصب بی جای ساروی و میاندرودی بودن هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

اینکه با لابی گری های بسیار در راستای تطمیع دهیار، اعضای شورا و برخی از مردم ذی نفوذ چند روستای میاندرود جلسات برگزار شود، به نفع نه مردم ساری و نه مردم میاندرود است و جز بر ایجاد تفرقه، خصومت و برهم زدن آرامش مردم هیچ حاصلی نخواهد داشت.

تعجب بیشتر ما از این است که این دوستان انقلابی و ارزشی، به جای حفظ آرامش استان با سخنان نادرست خود باعث تحریک احساسات ناسیولیستی مردم و خصوصا" جوانان منطقه شده اند و هر بار به همراه جمعی از رسانه های همسو که به دنبال مطامع سیاسی و اقتصادی خود هستند، با برجسته سازی سخنان وحدت آفرین شخصیت های دلسوز منطقه، آتش بیار معرکه می شوند.

 نویسنده بر این اعتقاد است در جایی که جناب یونسی معاون محترم سیاسی،امنیتی استانداری مازندران بارها بر استقرار آرامش ، گسترده کردن چتر خدمت و استفاده از نیروهای مختلف تاکید کرده و بیان کرده اند که تحت هیچ شرایطی به دنبال حاشیه پردازی نخواهیم رفت، ایراد چنین سخنانی مخل وحدت عمومی جامعه است.

 به نظر می رسد بیان چنین جملاتی بیشتر از اینکه پیگیری مطالبات مردمی باشد در راستای مطرح سازی خود برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با رویکرد تقابل با نمایندگان فعلی شهرستان ساری و میاندرود است و مردم این سرزمین علوی نشان داده اند که همواره قضاوت کنندگان عادلی برای جریان های سیاسی هستند و به جریان های افراطی با رویکرد تندروی در امور، اجازه حضور در مناسبات سیاسی را نخواهند داد.


  • چهارشنبه 9 بهمن 1392-8:23

    برادرعزيزجعفرقربانپور
    چندجا به هربهانه اي خواستي خود را به شهرداري تحميل كني !
    مگه كارشناسان اين موارد رانميبينند شما ميخواهي براي شهرداري درآمد پايدارايجادكني !1؟؟شما اون موقع با نماينده مجلس همسايه شما...رييس دفترش بودي چكاركردي!؟
    يعني تو كل كشوراين تفكر راندارندشما يك تنه مگه تخ...دوزرده...
    برخي موارد را كه گفتي قانونا نميشه
    برخي موارد درحيطه كارشهرداري نيست
    پشت گود لنگش كن
    كارشناس ارشدو...چه كاري شما قبلا انجام دادي اجرايي شد!1؟؟

    • محمد اسماعیل بخشی سورکیپاسخ به این دیدگاه 2 2
      سه شنبه 8 بهمن 1392-19:53

      با سلام به همه مخاطبان فرهیخته مازندنومه.
      شائبه ی نادرست برخی از دوستان موجب شد چند خطی برای تنویر افکار عمومی بیان کنم:بنده تاکنون سعی کرده ام بدون هیچ تعصب قومی،قبیله ای و منطقه ای قلم بزنم چرا که متولد همین بیمارستان امام شهرسنان ساری ام و هیچ کس نمی تواند مدعی شود ساری و میاندرود جدای از هم اند.اگر نقدی بیان می شود قایل به عدم از بین بردن اتحاد و وحدت بین مردم است و اگر بنا بر تعصب باشد حتما بنده نسبت به ماجراهای سیاسی استان قم متعصب تر برخورد خواهم کرد. نسبت دادن افراد به مناطق مختلف نه از باب زادگاه که از باب تمسخر مورد نکوهش است و اصلا شایسته نیست که افرادی دگم با اندیشه های محافظه کارانه ،مسایلی غیرمنطقی را مطرح کنند.در مورد افراد هم بنده هیچ اظهار نظری نمی کنم اما انسان معتقد و مومن هیچ گاه نباید آخرت خود را با دنیای آقابان معاوضه کند. در ضمن من خبرنگارم و مطلب می نویسم و انتشار می دهم. این هم نمونه مطلب من است و با بیانیه فرق دارد. احتمالا برخی دوستان تفاوت بین نقد و تحلیل با بیانیه را نمی دانند.

      • سه شنبه 8 بهمن 1392-19:32

        آقای سردبیر در آغاز سخن خواهشی دارم که نظرات این آقای غلط انداز رو در سایت وزین مازندنومه منتشر نکنید.آقای محترم، تحصیلکرده مملکت که تو بشی دیگه وضع ساری مشخصه چی میشه چهار تا ادم بسته عین تو اگه در جامعه باشن ادم نیازی به دشمن نداره.بیچاره سردبیر محترم که برای حفظ اصل دموکراسی نظرات انسان کم عقلی عین شمارو مجبوره منتشر کنه همین الان دوستان تو سایت ... کامنت بذارن ببینن اگر مخالفشون باشه تایید می کنن یانه؟ مطئن باشید اینکارو نمی کنن این بنده خدا حال میکنه اینجا نظر می زاره و سردبیر تاییدش میکنه.تازه فکر کرده تحلیلایی هم که به قول خودش ارائه میده مبنای عقلی داره ...در صورتی که حرفای مفت این بنده خدا به درد اداره یک مرغداری و گاوداری هم نمی خوره چه برسه به جامعه انسانی......آقا جالبه بخونید: خبرنگار نباید پاسخ مسئولی رو بده، مسئول باید جواب مسئول رو بده....عجب اونوقت مسئولیت این عضو شورا در حوزه سیاسی تفکیک شهرستان های استان چیه برادر اون بهتره بشینه سرجاش در مورد مشکلات شهرش حرف بزنه نه مسایلی که بهش ربط نداره...تو هم زیاد فکر نکن برو به نوه هات برس که فردا عین تو بزرگ نشن که بیان تو سایت ملت اراجیف بگن....

        • چهارشنبه 9 بهمن 1392-17:43

          خب اگه دق دلت اینجوری خالی میشه مزاحم نمی شوم. هر چه می خواهی از این مطالب بگذار و هزار بار بنویس غلط انداز اراجیف می گوید. این اگر دلت را خنک می کند باشه . لایک ها حرف دیگه ای را بیان می کنند. اینهمه ادب و توهین را با هم چه جوری جمع کردید؟ غلط انداز هر چه باشد نمی خواهد اینجوری وارد مسائل بشود و به مخاطبان محترم توهین کند.

          • پنجشنبه 10 بهمن 1392-8:25

            حرف مفت نزن ... بیچاره این بخشی که تا مطلب می زنه این میاد اراجیف می نویسه بعدشم میاد مظلوم نمایی میکنه سردبیر جون مادرت چرت و پرتاشو تایید نکن....این ادم توهم داره و ...

        • سه شنبه 8 بهمن 1392-18:7

          با سلام و قدر دانی از آقای مهندس بخشی عزیزم با توجه به اسم غلط انداز فکر کنم خودش و قیافه اش هم غلط انداز باشه بابا شما ها چرا آدمی که اسم خودش و گذاشت غلط انداز جواب میدین اصلا فکر نکنم این مال این حرفا بشه که بیاد در مورد ساری و جاهای دیگه اظهار نظر کنه اینطور آدم رو باید یه توپ قلقلی داد تو کوچه بازی کرد... آقا مگه آقای بخشی خودش جوابیه صادر کرد ؟دوم اینکه قبلا هم سورک جز ساری بود چه ربطی به منطقه مادری داره داره از مردم میاندرود که یک شهرستان مستقل هست دفاع می کنه الاغ جان اون موقعی که...میومودین میریختین تو زرین آباد و میرفتین اون موقع کسی نبود حرف بزنه آها اون موقع غلط انداز به دنیا نیومده بود برو خدا روزی تو جا دیگه بده ...

        • سه شنبه 8 بهمن 1392-14:52

          قلب میاندرود برای ساری میتپه.انشاالله نه تنها فرودگاه ساری جزو شهرستان ساری خواهد شد بلکه کل میاندرود هم جزو ساری خواهد شد.

          • ase.1366@yahoo.comپاسخ به این دیدگاه 0 1
            سه شنبه 8 بهمن 1392-14:8

            با سلام خدمت مردم محترم میاندرود
            شما عزیزان با ظرفیت بسیار بالایی در منطقه دارید ولی به ان انسجام کامل نرسیده اید،در انتخابات شورای شهر ساری به همین دلیل نتوانستید حتی یک نفر هم ازمنطقه خودتان به عتوان نماینده در شورای شهر ساری داشته باشید،هشت کاندیدا از پل تجن به بعد داشتیم،به دلیل به اجماع نرسیدن هیچ یک رای نیاوردن وبالاترین رای در این هشت نفر را محمدجوادمرادی 10132رای اورد،ولی ازشما عزیزان خواهش می کنم ازهمین امروز به خودمان بیاییم با بزرگان منطقه واین هشت کاندیدا،نشست های بابرنامه ایجاد کنیم ،موفقیت نزدیک است.

            • سه شنبه 8 بهمن 1392-14:3

              بخشی جان... حواست باشه خوب رانندگی کنی ....مخاصیم صادقی تو دیگه ...............................دیگه دیگه

              • حسین میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 0 5
                سه شنبه 8 بهمن 1392-13:24

                با سلام
                آقای غلط انداز جملات شما بیانگر سواد شما ست.همیشه نقد و انتقاد خوبه به شرط اینکه همراه با توهین و بی احترامی نباشه.
                عزیز تحصیل کرده همیشه حق به جانب باش.به فرموده بزرگان دین اگر دین ندارید حداقل در دنیای خودت آزاده باش...
                آقای بخشی نسبت به سخنان عضو شورای محترم شهرستان ساری قلم فرسایی کرده،به حق گفته.برحسب منافع شخصی خودش قلم به کاغذ نیاورده.
                همه بدانند و عضو شورای شهر هم بداندفرودگاه قلب میاندرود است.خواهشا به جای ایجاد تنش به فکرپیشرفت و آبادانی شهر باشید که پروژه های چند ده ساله هنوز اجرا نشده به جای این تنش ها به فکر مردم ساری باشید که از بی عدالتی بعضی ها مظلوم واقع شده اند.
                امید به روزی که عدالت علی (ع)اجرایی شود.

                • سه شنبه 8 بهمن 1392-22:55

                  غلط انداز بارها به بیسوادی خودش اعتراف کرده و لزومی ندارد شما این همه حرص و جوش بخورید که بتوانید ثابت کنید غلط انداز بیسواد است. حرف غلط انداز صدور بیانیه از سوی آقای بخشی با استفاده از مازندنومه است و لاغیر. خاطر شما را جمع بکنم که میاندرود مال میاندرود است و فرودگاه هم مال میاندرود است و هرگز هم به ساری بر نخواهد گشت. اصلاً حرف غلط انداز این حرف های بچه گانه نیست بلکه رعایت حدود و ادب و اخلاق است.

              • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 1 1
                سه شنبه 8 بهمن 1392-9:38

                همشهریان عزیز ساروی ، رسانه های محترم
                با احترام ، همانطور که در سخنرانی انتخاباتی بعنوان کاندیدای شورای شهر ساری در محل مناظره کاندیداهادر خیابان انقلاب عرض نمودم و با توجه به اینکه تنها کاندیدایی که تجربه خدمت در اموراداری و مالی مجلس شورای اسلامی را داشتم ، اگر شهرداری ساری بخواهد هزینه های هنگفت عمرانی ساری را از مردم در قالب عوارض ، تراکم ، پارکینک ، پروانه ساختمانی ، ماده 100 و ... براساس نرخ تورم و هزینه های بالای پیمانکاران محاسبه و اخذ کند ، مشکل اقتصادی مردم ساری با توجه به واردات محصولات کشاورزی خارجی و افت قیمت محصولات کشاورزی و باغی داخلی و ضرر و زیان کشاورزان که پشتوانه اصلی رونق بازار اقتصادی شهر ساری هستند و همچنین کسری بودجه و بدهکاری به پیمانکاران شهرداری بیشتر خواهد شد . اینجانب آمادگی خویش را بعنوان مشاور پارلمانی شهردار محترم و شورای شهر ساری برای اخذ بودجه ها و پروژه های ملی از طریق مجلس و وزارتخانه ها و سازمانهای بین المللی و ایجاد ظرفیتهای جدید سرمایه گذاری برای تولید ثروت و خودکفایی اقتصادی شهرداری بدون نیاز مبرم به درآمدهای عوارض و جریمه و ...با توجه به اینکه شهر ما ساری بعنوان مرکز استان خدمات استانی و ملی به هم استانیها و مسافران سراسر کشور ارائه می دهد ، اعلام میدارم .جعفر قربان پور کارشناس ارشد سابق امور اداری و مالی مجلس شورای اسلامی ، مسئول شوراها و نماینده اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
                با تشکر از مدیریت محترم سایت

                • ساروی مقیم میاندرودپاسخ به این دیدگاه 5 1
                  دوشنبه 7 بهمن 1392-20:5

                  رو تیتر : پشت صحنه جنجال های اخیر عضو شورای شهر ساری؛ با تیتر: تعصب بی جای ساروی و میاندرودی مشکلی را حل نمی کند ... نمیخورد !!!!!
                  یکسویه نگریستی.

                  • دوشنبه 7 بهمن 1392-13:42

                    راجع به مطالب ذكرشده بايد بگويم:
                    متاسفانه نگارنده مطلب از اوضاع سياسي واختصاص بودجه هاوقوانين شهري و...بي خبر يا اطلاعات كمي داردزيراكه همانطوريكه درطول تاريخ درجهان وايران واستان وشهرمان ثابت شدتجزيه كردن وخوردكردن نه تنها مشكل راحل نميكند بلكه مشكلات ومعظلات جديد لا ينحلي بوجود مي آ ورد نمونه آن درشهرهاي جديد دراستان.........اين مسئله باعث شد ساري ديگركلان شهرنشودوجزوشهرهايي كه نماينده وبودجه ومترو و.....محروم شدمحروم كردين محروم كردند
                    رفتين ابرو رادرست كنين چشم راكوركردين!!!!
                    راجع به زباله :
                    مياندرودي ها كمي به حافظه خويش مراجعه كننددرسال 84 طومارنوشتند جلوي كاميونهاي شهرداري ساري را گرفتند به همراه زرين آباديها تحصن كردندو.....اين شد تا اين لحظه ميلياردها تومان پول همين مردم ساري بخاطراختلاف راه پنج كيلومتري به صدكيلومتري منطقه دفن زباله ساري هدرميرودو اين مسئله حمل زباله منطقه مياندرود به محل دفن زباله ساري نيزصحت داردومسئله ساز هم شد.....

                    • دوشنبه 7 بهمن 1392-13:13

                      واقعا برای شما اقای بخشی متاسفم که خودرا دست به قلم میدانید ومعلوم نیست چه میگویید .بفرمایید دلایل سیاسی جدایی میاندرود ساری همان منافع بعضی اقایان است که دران زمان درمصدر کاربودند وبرای جمع کردن رای دست به این کارزده بودند وتیرشان به سنگ خورد ومردم فهیم همه نقاط ساری دودانگه چهاردانگه فرح اباد ومیاندرود جواب همه انهارادادند وازصحنه سیاسی حذفشان کردند . اقای بخشی چرا دروغ میگویید ترافیک شهرساری که ربطی به روستاهای ساری ازجمله روستای سورک ندارد ومشکل اساسی وملی است .چقدر ازترافیک کم شد . ایا مردم اسرم و جامخانه وطبقده داربکلا وانجیل نسام وبادله وکیاپی و.... هم نظر شمارا دارند . شما به دنیا نیامده بودی که کلیه امکانات به اسم ساری در اطراف ساری مستقر شد حالا برای ساری تعیین تکلیف میکنی .شما ازشهر وشهرسازی چه میدانی که ومطمئنا هیچ نمیدانی وگرنه میفهمیدی که تنها مرکز استانی که بااین تقسیمات فاقد فرودگاه شده است ساری است .مردم ساری بزرگ نیازی به اشک تمساح امثال جنابعالی ندارند .انشالله بادرایت فرزندان بزرگ ودلیر همه نقاط ساری ساری به تقسیمات قبلی برمیگردد ومیاندرود ساری به ساری برمیگردد .تاکور شود هرکه نتوان دید .ساری.

                      • سه شنبه 8 بهمن 1392-8:32

                        شتر در خواب بیند پنبه دانه.........

                        • سه شنبه 8 بهمن 1392-8:31

                          بله وقتی این زباله ها در فضای جنگلی و بالای پارک زارع دپو می شد و بوی تعفن آن از خروجی شهر ساری تا خروجی سورک به سمت نکا هر انسانی را آزار می داد حق هم داشتند که به کارشناسی دوستان ایراد بگیرند.در ضمن شما ظاهرا اوضاع بودجه استان را رصد نمی کنید توصیه می کنم سرجمع اعتبارات دو شهرستان ساری و میاندرود را در قبل و بعد از جدا شدن با هم قیاس کنید.

                        • دوشنبه 7 بهمن 1392-13:5

                          تعصب ساروی میاندرودی وجود ندارد و فقط تعصب سورکی آنهم نه همه سورکی ها وضع را تا این حد وخیم کرد.روستای سورک دست از سر میاندرود بر دارد و متوجه میشوید که همه ی مشکلات حل خواهد شد.شما نمیتوانید ما را به زور سورکی کنید ،ما ساروی هستیم و ساروی هم خواهیم ماند و این خود بهترین مجازات برای آن عده از سورکی هاست که در میاندرد هیچ پشتیبانی ندارند.

                          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 13 9
                            دوشنبه 7 بهمن 1392-11:20

                            1- آقای بخشی سورکی به دلیل سورکی بودن این مقاله را نوشته اند
                            2- آقای بخشی از رانت مازندنومه جوابیه نوشته اند
                            3- آقای بخشی با اهانت به بینش عضو شورای شهر تندروی نابجایی داشته اند. مازندنومه هم نباید مکانی برا خالی کردن دق دل و یا اهانت به عضوی از اعضاء شورای شهر بشود. فرد به دلیل فعالیت خبرنگاری در مازندنومه حق ندارد از آن به عنوان مسئله شهری و منطقه ای استفاده کند و جوابیه ای را که باید مسئولان میاندرود صادر بکنند را ایشان صادر بکنند.
                            4-اتهاماتی نظیر لابی گری و دم دهیار را دیدن و سایر اطلاعاتی که از حوزه وظائف یک خبرنگار بیشتر است و به حضور مستمر در موضوعات میاندرود به عنوان مشاور ربط پیدا می کند شان آقای بخشی و مازندنومه را زیر سوال می برد.
                            5- اگر آقای بخشی دلسوز منطقه مادری خود هستند باید از طریق دیگری اقدام کنند و به عنوان عضو شاخصی از جمع فرهنگی مازندنومه نباید صادر کننده بیانیه باشند.

                            • غلط ننداز!پاسخ به این دیدگاه 2 1
                              سه شنبه 8 بهمن 1392-13:39

                              این بار غلط انداز به کاهدان زده!! دم خروسش معلوم شد! آقا حرف حساب ندرای ساکت شو یک گوشه بنشین! یعنی چی که خبرنگار نقد ننویسد و مسئول خودش جواب مسئول را بدهد؟ پس رسالت رسانه ها چه می شود؟ این چه حرفیست آقای عزیز؟ چیزی نگویید بهتر است ساروی جان

                              • سه شنبه 8 بهمن 1392-22:58

                                الحمدلله که غلط انداز هم به کاهدان زده ولی این کاهدانی که شما می فرمایید خیلی کاهدان نبود وگرنه اینهمه توهین روانه غلط انداز نمی کردید که حالش را بگیرید و مازندنومه را تهدید بکنید که کامنت این بابای مریض بیسواد از همه جا بیخبر را نزند. اینهمه برای این است که منطق غلط انداز را در کنه ذات خود پذیرفته اید منتهی چشم را بسته و ادب را قی کرده اید.

                              • سه شنبه 8 بهمن 1392-8:11

                                غلط انداز کلا تعطیله!! یعنی چی خبرنگار مطلب ننویسه!!؟؟ مگه جوابیه می خواد بنویسه که دفتر مسئولان بنویسن؟ یک مسئولی حرفی زده، خبرنگار تحلیل نوشته که حرفت اشتباهه . این یک امر مرسوم در روزنامه نگاری هست. حتی می توان بر حرف رییس جمهوری هم نقد نوشت چه برسه عضو شورای شهر ساری. آقای محترم حرف حساب نداری چیزی اینجا ننویس.

                                • سه شنبه 8 بهمن 1392-23:1

                                  محض آرامش روح شما تایید می کنم که غلط انداز کلاً تعطیله ولی با شما در امر سوء استفاده ها موافق نیستم. خاطر جمع باش هر وقت حرف حساب نداشته باشم اصلاً نمی نویسم. برای اثبات خودم هم به توهین متوسل نمی شوم. السلام یا رفیق

                                • آشنای میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 6 11
                                  سه شنبه 8 بهمن 1392-1:34

                                  آقای غلط انداز که دوباره این ورا پیدات شد:
                                  1- شما غیر از ساری و فرح آباد هیچ شهری را در استان نمی بینید
                                  2- فرح اباد اگر شهرستان بشه شما و خانواده تان بیشتر خوشحال میشید
                                  3- هر کس غیر از ساری اظهار نظر بکند حتی بابل و قائمشهر و امل و... شما دگرگون می شوید چون از ساری هنوز خارج نشده اید و شهرهای دیگر استان را نمی شناسید!
                                  4-عقل هم یار خوش است حضرت استاد غلط انداز. اگر آقای بخشی از ساری می نوشت یا فرح آباد شما خیلی خوب و منطقی بود اما حالا نه!! متاسفم برای تحصیل کرده های این مملکت که دو جو عقل هم ندارن وقشری و منطقه ای و روستایی فکر میکنن! استان بره تو آب غرق بشه، فقط ساری و فرح اباد بمونن! بدبختی از این بالاتر داریم؟ آقای مازندنومه لطفا کامنتهای این بشر رو پخش نکن. دستش رو شده. دوزار ارزش منطقی نداره کامنتهاش. از گلوگاه تا رامسر همه تخته بشن اما ساری و فرح اباد این بابا جاویدان بمونه!! خوبه کاره ای نیستی تو این استان با این تفکر قشری و کهنه و بی ارزشت!!

                                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 10 3
                                    سه شنبه 8 بهمن 1392-4:45

                                    1- باز هم به کاهدان زدید و دیگری را به جای غلط انداز هدف گرفتید.
                                    2- فرح آباد را آب هم ببرد ککی به غلط انداز نمی گزد. ربط غلط انداز به فرح آباد مع الفارق است.
                                    3- اینهمه توهین و اهانت و تندی برای این است که بفرمائید کاری که کرده اید درست بوده است. سوء استفاده از مازندنومه برای کسی که در آن دستی دارد ممنوع است.
                                    4- حتی اگر ساری را هم از بین ببرند ربطی به غلط انداز ندارد ولی به عنوان مرکز استان از موجودیت آن همه باید دفاع کنند. حرف های حق غلط انداز را (در صورت حق بودن) با مرتبط کردن به ساری و فرح آباد (که حدسی بیش نیست) لوث نکنید.
                                    5- آنکسی که شما فکر می کنید غلط انداز شما است و شما حسابی راجع به ایشان بغض دارید ربطی به غلط اداز بودن ندارند و غلط انداز هم ادعا نکرده که جامع ترین شناخت را راجع به مازندران دارد.
                                    6- شما برای هدف حقیر خود حاضرید به تحصیلکرده های این مملکت هم اهانت کنید و آنها را به نداشتن دو جو عقل متهم کنید. این هم از سطح بردباری شما حکایت می کند که مثل جهال عمل می فرمایید.
                                    7- حرف از عدم دخالت خبرنگار به جای مسئولان شهرستان میاندرود است و بیانیه صادر کردن علیه این و آن توسط مازندنومه که غلط انداز نیک می داند در کنه ذات خود آن را پذیرفته اید که کار شایسته ای انجام نداده اید و منبعد هم تکرار نخواهید کرد.
                                    8- برای جواب دادن به غلط انداز نیاز به توهین کردن ندارید بلکه همینکه بفرمایید شما این حق را برای خود قائل هستید که فرا تر از خبرنگار مداخله در امور میاندرود داشته و گزش قلم شما همه را مورد هجمه و هدف قرار خواهد داد و دیگران باید مجاب به رفتار در چارچوبه ای که شما تعیین می کنید باشند کفایت می کند.
                                    9- اینهمه توهین و اهانت برای تثبیت حقی که نباید وجود داشته باشد و مدعی رو کردن دست غلط انداز شدن و تقاضا برای عدم پخش کامنت های ایشان که دو زار هم ارزش ندارد (این یکی را خوب و دقیق آمدید) برای چه هدفی صورت گرفته است؟
                                    10- در کجا غلط انداز ادعا کرده که از گلوگاه تا رامسر همه تخته بشن اما ساری و فرح آباد جاویدان بمانند که آن را به قشری بودن و کهنه و بی ارزش بودن فکر غلط انداز نسبت می دهید؟
                                    11- غلط انداز هیچ حق اضافه ای برای ساری و فرح آباد قائل نیست و همان حقی را که برای همه شهرستان های استان قائل است از جمله برای میاندرود برای جاهای دیگر هم قائل است. بحث غلط انداز منطقه ای و مکانی نیست بلکه جلوگیری از استفاده های نابجا از رسانه ای ارزشمند و منطقی است. شما دعا بفرمائید همه مازندران آباد باشد و هر کدام از شهرستان ها گل سر سبد شهرستان های ایران باشند و زندگی همه رونق داشته باشد و همه در آسایش و راحتی و آرامش خیال و روان به سر ببرند و همین برای غلط انداز کفایت می کند.
                                    11- اگر این فکر شما را کفایت می کند که غلط انداز را با منتسب کردن به این و آن نابود کنید، از قبل اعلام می کند که غلط انداز نابود شدنی نیست چون خودش را با ظرفیت و روش ها و منش ها و اهداف رسانه وزینی همانند مازندنومه تطبیق می دهد و از آن توقعی بیش از اندازه و توان ندارد. تازه مازندنومه همیشه از نوش و نیش غلط انداز در مورد خودش استقبال کرده و در بسیاری از موارد استدلال غلط انداز مورد پذیرش عملی قرار گرفته است.
                                    12- همین را بدان که غلط انداز آقای بخشی سورکی را دوست دارد و به قلم و توان ایشان احترام می گذارد ولی با این همه هیچکس را بی نیاز از نقد نمی داند و داستان غلط انداز با مشاور محترم و نقد اینکه نمی شود مشاور بود و تندخویی نسبت به این و آن داشت، در عمل مورد استقبال و پذیرش قرار گرفت و با استعفای آقای مشاور نشان داده شد که شخص ایشان اصل منطق را پذیرفته اند، هرچند دل غلط انداز برای همان تندخویی ها و قلم بسیار زیبای ایشان تنگ شده است. این هرگز ربطی به منطقه و محل تولد و خاصیت تاثیر مکان بر ذهنیت غلط انداز نداشته است .

                                    • سه شنبه 8 بهمن 1392-7:58

                                      غلط انداز برای اثبات حرفهایش متوسل به دروغ هم میشود. ساروی دوستی این بابا اظهر من الشمس است و برای رسیدن ساری به جاهایی که این آقا دوست دارد دروغ می گوید و اینجا تازه نیت خوانی هم کرده و میگوید می دانم مازندنومه دیگر از این جور مطالب نمی زند و پذیرفته اند که اشتباه کرده اند!! نیت خوانی در حد لالیگا!! واقعا دمش گرم این بابا! تو خونه اش نشسته و تو خیالاتش مهمل می بافه! هر چی این بشر بگه درسته و هرچی بقیه بگن توهینه!! آستانه تحملش در حد مورچه هم نیست! فقط دوست داره حرف مفت بزنه این آقا و مطمئنا هر چی میگه درسته اما بقیه هر چی بگن حرف مفت و توهینه!! منطق در حد کره زمین!! حال می کنید تو رو خدا منطق این بابا رو؟ فقط دوست دارم به یک حرف من پاسخ بده و حاشیه نره که اگه خبرنگار این تحلیل ها رو ننویسه پس کی بنویسه؟ عمه خانوم بنده؟ این بشر که خودش رو استاد استادان می دونه و در هر زمینه ای از شیر مرغ تا جون ادمیزاد اظهار نظر میکنه حق اولیه خبرنگار رو هم نمی دونه و اصلا به الفبای کار روزنامه نگاری هم اشنا نیست و میگه آقای بخشی به تو چه که می نویسی؟ یک مسئولی حرف زد؟ مسئول دیگر باید جواب بده!!! جل الخالق!خبرنگار و تحلیل گر این وسط کشک! از این به بعد طبق منطق غلط این آقا هر مسئولی حرف زد مسئول دیگه باید تو خونه ننه اش جوابش رو بده و خبرنگار بره تو رسانه اش از مربا بده بابا بنویسه!! آقای غلط انداز ترو خدا بس کن و اینجا رو رها کن و برو. از تحلیلهات بچه دوساله هم می خنده. برو 2 تا کتاب بخون و ببین کار خبرنگار چیه! تحلیل و نقد مسئول تو ذات کار خبرنگاره. نمی دونی بدون. بخشی وبخشی ها باید نقد بنویسند و از حق خودشون دفاع کند حتی اگه نقد شون اشتباه باشه. چرا این حق رو فقط برای خودت قائل هست؟ لابد چون ساروی هستی و اون میاندرودیه!! برادر غلط انداز! دکتر! استاد! نزن این حرفارو و خودت خودت رو محکوم نکن. اگه مازندنومه حرفهای بخشی رو نزنه پس حرفهای بی ارزش تو رو هم نباید بزنه! چون به اندازه پر کاه قوه تحلیل توش نیست و حرف مفت مفته!!

                                      • سه شنبه 8 بهمن 1392-23:4

                                        از تیتر دوست فکر کردم این یکی دیگه از توهین خودداری می کند و تیم مودب آقای بخشی سورکی پاس و حرمت قلم را نگه خواهند داشت. شکر خدا را که دوستان ما هم رعایت آداب قلم را می فرمایند و به ما درس مراعات و جوانمردی می دهند. بقیه باشد پیشکش.

                                        • غلط بنداز ننداز پاسخ به این دیدگاه
                                          چهارشنبه 9 بهمن 1392-0:16

                                          آقای متوهم لطفا بفرما از این سایت بیرون....وقتی حالیت نیست زبون ادمیزاد متاسفانه باید با یه زبون دیگه بات حزف زد ...

                                        • سه شنبه 8 بهمن 1392-10:14

                                          دوست عزیز، مگه بیکاری به اراجیف شخصی به اسم غلط انداز جواب میدی؟ اون به بیماری خودشیفتگی و ساری شیفتگی دچاره! مگه نمی بینی جدیدا چه اظهارنظر نابی کرده!! استاد گرامی می فرمایند روزنامه نگار حق ندارد تحلیل بنویسد و اگر مسئولی حرفی زد، یک مسئول دیگر باید جوابش را بدهد!!!!!!! روزنامه نگار هم فقط تماشاگر صحنه باشد!!! البته این آقا می تواند هر جا خواست کامنت بگذارد و هرچه دلش خواست با اسم مستعار مزخرف بنویسد اما روزنامه نگار با اسم رسمی خودش ننویسد. مسئولان ساری را هبه کنند به این اقا تا ول مون کنه. داره از تب ساری می میره. جاهای دیگه استان آدم نیستند. آقای بخشی حمایتت میکنیم. گوش به این اراجیف نده. خبرنگار اگر نتونه نقدی بر اظهارات یک عضو شورا بنویسد پس جمع کند برود تعطیلات!! این چه حرفیه زدی آقای غلط انداز. خواب بودی یا بیدار؟!!

                                          • سه شنبه 8 بهمن 1392-23:6

                                            احسنت بر شما که مطالب غلط انداز نسبت اراجیف دادید و تمام دق دلتان را خالی کردید. پیروز و موید باشید و بر این ادب خود بنازید و افتخار بفرمایید.

                                • دوشنبه 7 بهمن 1392-10:39

                                  دمش گرم

                                  • دوشنبه 7 بهمن 1392-10:28

                                    هر چه قدر به انتخابات مجلس نزديك تر ميشويم سر و صداي بيشتري از اقايون بلند ميشه.چون شنيده ها حاكي از ان است كه 4 نفر از اعضاي شوراي فعلي ساري براي مجلس به همراه شهردار مي ايند.خدا رحم كنه


                                    ©2013 APG.ir