تعداد بازدید: 4307

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 21 بهمن 1392-0:1

علیرضا یونسی رستمی:

تلنگر به مسئولان پسندیده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: نباید افراد و احزاب با نیت سوء موجب اختلاف بین مسئولان و نا امیدی و دلسردی مردم شوند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: علیرضا یونسی –معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران- در گفتگو با ما در خصوص سخنرانی اخیر ریاست محترم جمهوری و هجمه برخی رسانه ها و احزاب سیاسی اظهار داشت:تاریخ ملت ها بیانگر این است که تنها ملتی به رشد و توسعه خواهد رسید که روح همبستگی ملی در آن دمیده شده باشد و به سمت رسیدن به آرمان ها حرکت و تلاش کند.

 وی گفت: هیچ ملتی را سراغ ندارید که مبنای عملکرد و اختلاف نظر احزاب سیاسی آن، رفع یا کاهش مشکلات نباشد اما اختلافی که بوی کینه و تضعیف دولت از آن بر مشام رسد به موفقیت منجر نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران انتقاد سازنده را لازمه پیشرفت دانست و تصریح کرد:اینکه با تلنگر به مسئولانی که قدرت را در اختیار دارند آنها را در راه حرکت به سمت منافع ملی هدایت کنیم بسیار پسندیده است، اما اختلافی که در جهت تضعیف و آسیب پذیری آرامش مردم باشد کار درستی نیست.

 یونسی تلاش ملت ها در راستای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری را مستلزم تقویت نهادهای قدرت و رییس دستگاه اجرایی دانست و اظهار داشت: تقویت روحیه سلحشوری و مقاومت عوامل اجرایی، جامعه را در راستای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

 وی ادامه داد: نباید افراد و احزاب با نیت سوء موجب اختلاف بین مسئولان و نا امیدی و دلسردی مردم شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در ادامه با بیان اینکه انقلاب مردم ایران زلزله ای در جهان ایجاد کرد افزود: این انقلاب یک طرح نو در حکومت داری ایجاد کرد و باعث بیداری محرومان و مستضعفان شد.

یونسی انقلاب ایران را باعث شکست ظالمان و مستکبران دانست و گفت: انقلاب مردم در سال 57 باعث شد تا منزلت قدرت های پوشالی جهان بشکند و به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب تمام توان خود را برای شکست انقلاب به کار گرفتند.

وی لطف الهی، رهبری حضرت امام(ره) و پایمردی و مقاومت مردم را دلایل پیروزی انقلاب ایران عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ثبات قدم در حفظ آرمان ها و حرکت به سوی نور را از مصادیق تداوم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت:برای حفظ این دستاورد عظیم که با خون هزاران شهید تحقق یافته است همه با هم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت خواهیم کرد.


  • طرفدار تدبیرپاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 23 بهمن 1392-9:6

    سلام. وقتی برف اومد و غرب نشینهای مازرونی گرفتار شدند؛ مدیری تا سه روز جواب تلفن و بیسیم استاندار را نمی داد. این دهن کجی محصول این پا اون پا کردن شما است. مگه میشه با تفکرات هشت سال پیش و دولت قبل، دولت تدبیر را همراهی کرد؟.این هم تلنگر به شما حاج آقا یونسی که حواستان باشد که چه می کنید.

    • سه شنبه 22 بهمن 1392-16:47

      در ماجرای آموزش و پورش استان دخالت داشتید و الان دم از اعتدال می زنید

      • سه شنبه 22 بهمن 1392-14:32

        اقای صادقی با سانسور نظر من متوجه شدم آدم مطمعنی نیستی .دیگه هم به سایت شما سر نمیزنم چون حقه بازی.بنویس...

        • سه شنبه 22 بهمن 1392-8:18

          حداقل در مقام حرف بسیار حرف خوبی است. تلنگر برای همه لازم است. نقد کارکرد باعث اصلاح روند و مسیر می شود و اگر گوش شنوا وجود داشته باشد رشد می آورد. اولین نقد غلط انداز همراه با تیم دولت تدبیر و امید این است که استاندار مازندران در این دوره سیاست مشاور سالاری را در پیش گرفته است و مشاورانش مسائلی دارند که باز کردن آنها هم به زمان نیاز دارد و هم احساسم این این است که خود استاندار می داند ولی به روی خودش نمی آورد.

        • دوشنبه 21 بهمن 1392-21:43

          دوستان عزیز منتظر دکتر محمود باشید....

          • دوشنبه 21 بهمن 1392-16:0

            جناب اقای یونسی سلام خسته نباشید شما هنوز از بجه های اعتدال استفاده نکردید...خیلی شما را دوست داشتیم اما دل اعتدال را شکستی...

            • دوشنبه 21 بهمن 1392-15:59

              سلام آقای یونسی
              انشااله در امانتداری موفق باشید یییییییییییییییک تلنگر:
              سهم زنان مازندران در مدیریت چقدر و کجاست؟

              • جواد و یاسرپاسخ به این دیدگاه 1 0
                دوشنبه 21 بهمن 1392-15:29

                بله تلنگر به مسولان خوب و بجا می باشد.
                این همه تخریب در جنگل و حیف ومیل بیت المال در منابع طبیعی و تجاوزات ...

                • دوشنبه 21 بهمن 1392-7:50

                  تلنگر به شما هم لازم است آقای یونسی در دولت تدبیر هنوز عضو ارشد جبهه پایداری بعد از شش ماه مدیر کل ... هست به خود بیایید!!!!!!!!!!!!مردم به چه رای دادند و شما چه راهی دارید می روید !!!!!!!!!!!همین مدیر کل 20 نفر از مدیران و کارشناسان ...را فقط به این دلیل که به احمدی نژاد رای ندادند در دولت مهروز مورد مهر قرار داد حالا رحم به همچین مدیری و سکوت رسانه ای مازندنومه در این خصوص چه معنایی دارد!!!!!!!!!!!!

                  • سلام ایران و ایرانی پاسخ به این دیدگاه 3 1
                    دوشنبه 21 بهمن 1392-7:5

                    درخصوص الگوهای سیاسی در هر حزب و گروه در هر جای دنیا حفظ منافع آن حزب و گروه با اهمیت می باشد. آیا منظور شما این است که فقط به فکر مردم هستید( پاراگراف دوم از : وی گفت .... ) و به هیچ وجه دنبال منافع و جریانهای خودی نیستید ؟ واقعیت این است که اگر دنبال منافع و جریانهای خودی نیستید پس چرا این همه اتفاقات بزرگ و کوچک بوجود می آید ؟
                    جناب یونسی :
                    مردم زحمت کش مازندران سالهاست ( چه در زمان حکومت سابق و چه در زمان فعلی ) از رفاه و امتیازاتی که سایر استانها برده اند سود نبرده است .
                    سرسبزی مازندران و الگوهای اقتصادی و اندیشه های سیاسی مربوط به همت مردم این استان است .
                    شما طرح و برنامه هایتان برای استان چیست لطف نمایید و شفاف ارائه نمایید تا با اندیشه ها و استراتژیهایتان مردم شریف مازندران آشنا شوند تا از این طریق انتقادات جای اختلافات و کینه توزی ها را بگیرند .


                    ©2013 APG.ir