تعداد بازدید: 3267

توصیه به دیگران 0

جمعه 25 بهمن 1392-15:9

ارسطو قادری:

عده ای سنگ اندازی می کنند

فرماندار میاندورود گفت: تکلیف دارم مجموعه مدیران خود را بر اساس اعتدال و عقلانیت تعقیب کنم، اما در مسیر انجام اینکار عده ای نقد می کنند و عده ای هم با سنگ اندازی مانع می شوند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری –فرماندار میاندورود- در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه میاندورود با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: پویایی، زنده بودن و اقتدار یک نظام به حضور مردم است.

وی با بیان اینکه اگر مردم پشتوانه نظام نباشند انقلاب و کشور دچار چالش خواهد شد، افزود: مردم با هدایت حضرت امام(ره) انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز هم با تمام وجود از این انقلاب دفاع می کنند.

قادری 22 بهمن را روز آشتی همه سلایق و گروه های سیاسی با نظام و انقلاب دانست و گفت: روز پیروزی انقلاب روز حضور همه احزاب و گروهای سیاسی است که در صف واحد علیه دشمن و استکبار شعار می دهند.

وی به تغییر شیوه مدیریت کشور توسط مردم در 24 خرداد اشاره کرد و گفت:مردم با رای خود دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند و بنده هم تکلیف دارم مجموعه مدیران خود را بر اساس اعتدال و عقلانیت تعقیب کنم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه در مسیر انجام اینکار عده ای نقد می کنند و عده ای هم با سنگ اندازی مانع می شوند، افزود:بنده با حمایت مردم اینکار را به سرانجام خواهم رساند و اگر روزی نتوانم خواسته های مردم را برآورده سازم از همین تریبون اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی پل ارتباطی بین دو شهرستان ساری و میاندورود آغاز شده است، گفت:بن بست ساحل گهرباران با ایجاد این پل ارتباطی از بین خواهد رفت و شاهد توسعه گردشگری در این بخش خواهیم بود.

قادری همچنین به استقرار ادارات کار،رفاه و تعاون اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان اشاره کرد و گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با حمایت خانواده های معظم شهدا استقرار یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کم عرض بودن جاده گهرباران اشاره کرد و گفت:در نشست با مسئولان استانی و نماینده ها هم این موضوع مطرح شد و امیدواریم تا با پیگیری های انجام شده شاهد ایجاد تحولاتی در این جاده باشیم.

فرماندار میاندورود عمران و آبادانی بخش های مختلف شهرستان را مستلزم حضور سرمایه گذاران در این منطقه عنوان کرد و گفت:تلاش می کنم تا با جذب سرمایه گذار در این بخش گام بردارم.

وی ادامه داد:مشکلات و موانع در مسیر کاری زیاد است و بنده در این راه نیازمند حمایت و همت شما مردم عزیز شهرستان هستم.


  • سه شنبه 29 بهمن 1392-0:27

    اقا احسن

    • شنبه 26 بهمن 1392-23:33

      ارسطو قادری مرد روزهای سخت است و سخت ترین مشکلات را در جویبار با تدبیرش حل می کرد و مطمءنم در میاندرود هم موفق خواهد بود و با سنگ اندازیها با قدرت مقابله می کند....

      • علی شیرازیپاسخ به این دیدگاه 2 0
        شنبه 26 بهمن 1392-21:40

        آقای قادری از نیروها ی باتجربه ،خدوم وتوانمند واز جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند که دغدغه خدمت به مردم ونظام را داشته واز کارشکنی ها واهمه ای ندارند وانشا...برای شهرستان میاندرود منشا خیر وتحول خواهند بود.

        • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 1 0
          شنبه 26 بهمن 1392-6:50

          جناب آقای قادر با تجربه گرانسنگی که در فرمانداری های مختلف دارند می توانند مشکلات میاندرود را با همکاری اهالی شریف آن منطقه حل و فصل کنند. مردم و مسئولان محترم و معزز میاندرود باید برای پیشرفت امور در منطقه و داشتن شهرستانی پویا و پر تلاش و پیشرفته و مدرن با این فرماندار ارزشمند همراه باشند. من مطمئن هستم دوستان میاندرودی از نیروی بالنده ای همانند آقای قادری نهایت استفاده را خواهند نمود. البته همیشه افراط و تفرط مسیبت ببار می آورد و همیشه جمعی افراط گر و جمعی تفریط گر در همه دوران ها خواهند بود. اعتدال یعنی نه افراط و نه تفریط و آقای قادری فردی واقعاً معتدل هستند. انشاء الله موفق باشندو در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای مردم منطقه هم منشاء خیرات و برکات باشند. در دولت تدبیر و امید حتماً به توانمندی های مدیریتی این نیروها که ضرورت تدبیر است و به خلق و خوی امیدآفرین آنها توجه می شود و موجبات رشد نیروهای جدید در منطقه را فراهم خواهند آورد. همه این ها باید حول محور ولایت و رهبری تعریف شده و ادامه یابد چرا که اعمال انسان بدون رضایت ولایت قابلیت پذیرش ندارد و منافع عمومی جامعه و تدبیر اساسی دولت به همراه بودن با رهبری وابسته است.

          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
            يکشنبه 27 بهمن 1392-7:31

            جناب دکتر مصیبت صحیح است نه مسیبت. البته این هم نکته ای است که در کامنت نویسی پیش می آید. خدا کند توی املاء اینقدر ضعیف نباشی وگرنه دانشجویان دست می گیرند.


          ©2013 APG.ir