تعداد بازدید: 2647

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 27 اسفند 1392-0:11

مديركل آموزش و پژوهش استانداري مازندران خبرداد:

تشكيل تالار تخصصي گفت و گوي انديشه گران در مازندران

پرداختن كارشناسانه و نقادانه به موضوعاتي چون چالش ها و راهبردهاي توسعه ي مازندران در زمينه هاي مختلف فرهنگ، هنر، سياست، جامعه و اقتصاد، از اولويت هاي اداره كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران براي تشكيل و برپايي تالار تخصصي گفت و گوي انديشه گران و پژوهشگران است.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: مديركل آموزش و پژوهش استانداري مازندران در گفت و گوي خبري با تأكيد بر ضرورت و اهميت توسعه روند آموزشي و پژوهشي در استان مازندران، از تشكيل وركشاپ ها(كارگاه هاي آموزشي تخصصي كوتاه مدت) و نيز تالار تخصصي گفت و گوي انديشه گران و پژوهشگران در كتابخانه و سالن همايش دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران از سال 93 خبر داد.

لطف الله آجداني با اشاره به ظرفيت هاي موجود در دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران و ضرورت بهره مندي از آن و ايجاد ظرفيت هاي جديد و خلاقانه با همراهي صاحب نظران حوزه هاي مختلف در سطوح استاني و ملي خاطر نشان كرد: با توجه به سياست هاي دولت تدبير و اميد و استاندار مازندران و معاونت توسعه مديريت و
منابع انساني استانداري مازندران براي بهبود روند آموزشي و پژوهشي در استان مازندران، اين دفتر از آغاز سال 93 به برگزاري وركشاپ هاي مختلف و مستمر در حوزه هاي مختلف علمي، فرهنگي، هنري، سياسي، اجتماعي و اقتصادي با رويكرد آموزش هاي كاربردي اقدام خواهد كرد.

 آجداني افزود: تشكيل و برپايي تالار تخصصي گفت و گوي انديشه گران و پژوهشگران در مازندران با هدف هم افزايي و تعامل ديدگاه هاي مختلف صاحب نظران در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي با تأكيد بر اولويت هاي موضوعي توسعه ي استان بخش ديگري از برنامه هاي اداره كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران در سال 93 خواهد بود.

مديركل آموزش و پژوهش استانداري مازندران، پرداختن كارشناسانه و نقادانه به موضوعاتي چون چالش ها و راهبردهاي توسعه ي مازندران در زمينه هاي مختلف فرهنگ، هنر، سياست، جامعه و اقتصاد، از جمله حقوق شهروندي، اشتغال و بيكاري، مسايل و مشكلات و نيازهاي جوانان و بانوان، مديريت سياسي و اجرايي، آسيب ها و بزه كاري هاي اجتماعي، مطبوعات و رسانه ها، فرهنگ عمومي، زبان، فرهنگ و تاريخ مازندران، گردشگري، ميراث فرهنگي، صنعت و بازرگاني، كشاورزي، منابع طبيعي و محيط زيست، تشكل هاي مردم نهاد و نهادهاي مدني، فناوري هاي نوين، بهداشت و درمان، ورزش، آموزش و پرورش، دانشگاه هاو تشكل ها و احزاب سياسي و مشاركت اجتماعي را بعضي از اولويت هاي اهداف اداره كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران براي تشكيل و برپايي تالار تخصصي گفت و گوي انديشه گران و پژوهشگران در مازندران برشمرد و خواهان همكاري و حمايت همه دانشگاهيان، كارشناسان و صاحب نظران مازندران در حوزه هاي مختلف شد.

 


  • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 29 اسفند 1392-15:57

    ضمن تشکر از استاندار برای فعال سازی واحد آموزش و پژوهش و تبریک به آقای
    آجودانی پیشنهاد دارم به فوریت بانک اطلاعات فعالان تکمیل ، جلسات تخصصی تشکیل ، نیروهای فعال شناسایی و برنامه ریزی انجام و کارها بر اساس اهداف هدایت گردد و ... . چرا که هزار کار نکرده استان منتظر شماست . موفق باشید

    • چهارشنبه 28 اسفند 1392-11:28

      درود بر استاد آجوداني كه آموزش و پژوهش در مازندران را در حال متحول كردن است

      • یک دانشگاهیپاسخ به این دیدگاه 7 0
        سه شنبه 27 اسفند 1392-2:3

        تشکیل و فعالیتهای این تالار را باید گامی در راه تضارب و تعامل آرا و کرسی آزاد اندیشی تلقی کرد و بسط این تالار در استان مازندران یک ضرورت است.


        ©2013 APG.ir