تعداد بازدید: 4239

توصیه به دیگران 2

جمعه 1 فروردين 1393-17:18

تکیه بر مهر

دیدار مهربانانه رئیس جمهوری با کودکان بی سرپرست و کشیدن دست محبت بر سر این کودکان، عملی انسانی و باارزش محسوب و چه قدر خوب می شود که این کار توسط مدیران استان ما هم  اجرا شود تا در این ساعات و لحظات خوش عید، کودکان بی سرپرست هم فراموش نشوند


 

مازندنومه؛ سرویس مهروزان، کلثوم فلاحی: نوروز از راه رسید و همه عید را کنار خانواده جشن گرفته ایم. این روزها خوشحال هستیم، عید دیدنی می رویم ، عیدی می دهیم و عیدی می گیریم.

عیدی بچه ها را هم از قبل آماده کرده ایم، کتاب، اسباب بازی، لباس و یا اسکناسی. کودکان اقوام و دوستان را هم در آغوش می گیریم و عید را با آنها گرامی می داریم.

کودکان، گرمی بخش عید ما هستند و با خنده های آنها، زندگی ما هم شاد می شود. در همین حال و هوا، مشاهده عکس های دیدار نوروزی دکتر روحانی با کودکان بی سرپرست، حال آدم را دگرگون می کند. و البته بهار فصل دگرگونی نیز هست..

کودکان بی سرپرست اگرچه پدر و مادر و قوم و خشویشی ندارند که آنها را در آغوش بگیرند و عیدی بدهند، اما دلخوش به سینه رئیس جمهور تکیه می زنند و روحانی، روز نخست عید خود را به خاطره خوش دیدار با این کودکان مزین می کند.

دیدار مهربانانه رئیس جمهوری با کودکان بی سرپرست و کشیدن دست محبت بر سر این کودکان، عملی انسانی و باارزش محسوب و چه قدر خوب می شود که این کار توسط مدیران استان ما هم  اجرا شود تا در این ساعات و لحظات خوش عید، کودکان بی سرپرست هم فراموش نشوند..

فرزندان سرزمین ما اگر مورد بی مهری والدین خود بنا بر هر دلیل، قرار گرفته اند، دست دولتمردان از سر آنها کم نشود و نگذارند این کودکان، سخت و سرد بزرگ شوند.

عیدی این بچه ها در این روزهای عید، دیدار با آنهاست، به ملاقات شان برویم و محبت خود را از این فرشتگان زمینی دریغ نکنیم.

البته در کنار این ها دیدار مسئولان و مردم با گروه های دیگر هم چون سالمندان و معلولان ذهنی و... نیز امید آفرین و انسان دوستانه تلقی می شود.

 

 


  • شنبه 2 فروردين 1393-10:32

    دکتر روحانی و دکتر ظریف متولد ماه دی هستند ماه سراسر عشق و صلح و کمک به همنوع


    ©2013 APG.ir