تعداد بازدید: 3384

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 3 فروردين 1393-13:7

رادان خبر داد:

کاهش 60 درصدی سرقت های خشن و مسلحانه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ساری گفت:62 درصد از عامل تصادفات در 30 کیلومتری نزدیک شهرهاست/در مازندران 9درصد کاهش در سرقت های کوچک داشتیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران در ساری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی 2 ماموریت را در بخش انتظامی و تامین امنیت مردم و همچنین در حوزه کنترل تصادفات را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته 500 پلیس افتخاری در نیروی انتظامی مرکز به ما کمک می کنند، گفت: در 13 استان دیگر هم طرح پلیس افتخاری اجرا می شود و مازندران سهم ویژه ای در این بخش خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به کاهش 60 درصد از سرقت های خشن و مسلحانه، ادامه داد: امیدواریم در سال 93 بتوانیم میزان سرقت های کوچک را هم کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح نوروزی در مازندران 9درصد کاهش در سرقت های کوچک داشتیم، تصریح کرد: در بحث تصادفات هم کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از تصادفات را در کشور داریم.

رادان افزود: از زمان اجرای طرح نوروزی محورهای شاهرود به سبزه وار، اصفهان به شیراز، اصفهان به شهرکرد و لاهیجان به رشد، شاهد بیشترین تصادفات بودند.

وی با بیان اینکه تا دو روز قبل، واژگونی 35 درصد عامل تصادفات بود، گفت: امروز این رقم به 46 درصد رسیده است و به این معنا است که خستگی، خواب آلودگی و تا حدودی هم شتاب، عامل واژگونی است.

رادان یادآور شد: 62 درصد از عامل تصادفات در 30 کیلومتری نزدیک شهرها بوده و نشان از شتاب دارد، اگر خستگی در رانندگی را با استراحت حل کنیم، مشکل واژگونی هم رفع می شود.

وی درباره نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار رهبری، اظهار داشت: این باور را داریم که نیروی انتظامی در تحقق شعار رهبری، نقش موثری دارد.

رادان با بیان اینکه در حوزه اقتصاد، تامین امنیت صاحبان سرمایه که تلاش می کنند اقتصاد مقاومتی را در کشور سایه انداز کنند و همچنین تامین امنیت این افراد در مقابل کسانی که ناامنی ایجاد می کنند وقاچاقچیان عمده و صاحبان سرمایه های نامشروع از فعالیت های نیروی انتظامی است، گفت: در حوزه فرهنگ هم تامین امنیت صاحبان فرهنگ اصیل ایرانی و دخیل بودن در تولیدات فاخر و همچنین امنیت اخلاقی را در سال 93 به صورت ویژه در دستور کار داریم.


  • چهارشنبه 6 فروردين 1393-20:18

    نیروی انتظامی می گفت برای سرقت نباید پرونده تشکیل داد و تو برو دستگاه قضایی. چون آمار سرقت بالا می رود!


    ©2013 APG.ir