تعداد بازدید: 4130

توصیه به دیگران 0

شنبه 23 فروردين 1393-23:26

دو پیامک

ماجرای دو پیامکی که آموزش و پرورش میاندورود فرستاد و مراسم تودیع و معارفه رییس جدید حذف شد!


 

مازندنومه، سرویس سیاسی: صبح شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میاندورود با ارسال پیامکی در ساعت 9.05 دقیقه صبح از تودیع و معارفه رییس جدید آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد اما پس از گذشت 40 دقیقه پیامک دیگری ارسال و از تعویق این انتصاب به زمان دیگری خبر داد.

همین ماجرا هفته گذشته برای انتصاب فرماندار جدید محمودآباد رخ داده بود و پیش تر هم برای معاونت فرمانداری میاندورود و جاهای دیگر.

 این روزها فشارهای سیاسی نماینده های مجلس و نهادهای غیر دولتی در راستای انتصابات مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان های استان تشدید شده است، به گونه ای که مدیران ارشد استان برای دوری از حاشیه ها مجبور به تلطیف شرایط و گاه پذیرش برخی خواسته ها می شوند.

گفتنی است علت تعویق این انتصاب عدم دعوت از مدعوین اعلام شده است؛ به گونه ای که حتی فرماندار شهرستان نیز از این موضوع بی اطلاع بود، اما به نظر می رسد فشارهای سیاسی نیز در این راستا تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه های همسو با دولت در حال حاضر به خاطر تعامل و حفظ وحدت و آرامش فضای سیاسی استان، علی رغم عدم موافقت با برخی انتصاب های اخیر و نیز برخی فشارها برای ماندن نیروهای احمدی نژادی، همچنان سیاست سکوت و حمایت را در پیش گرفته اند.

 


  • چهارشنبه 27 فروردين 1393-11:14

    سلام
    بنده به عنوان کسی که کاملا مطلع هستم باید اعلام کنم که این به تعویق افتادن توسط اداره کل صورت گرفت و مدیر میاندرود نه تنها هیچ فشاری روی مدیرکل نیاوردند بلکه کاملا آماده رفتن بودند این مسئله را امام جمعه میاندرود هم در مراسم معارفه گفتند که اآقای نوکنده اصلا برای ماندن هیچ تلاشی نکردند و حتی پیشنهاد آقای امام جمعه را نیز رد نمودند و عنوان کردند که باید مدیران عوض شوند تا فکر های نو بیاید و مملکت پیشرفت کند.

    • جمعه 29 فروردين 1393-11:14

      از دیروز 6 نفر پیامک دادن که این مطلب رو بخونم!!!!!!!
      نمی دونم چرا
      ولی خوب این مطلب رو تایید میکنم یعنی این نظر رو

      • جمعه 29 فروردين 1393-11:11

        من یک اصلاح طلبم
        در ستاد های آقای روحانی و اصلاح طلبان قبلی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس هم خیلی فعال بودم
        آقای نوکنده اگرچه یکی از مدیران دولت اصولگرای احمدی نژاد بود اما انصافا عملکرد اصلاح طلبانه داشت و این در انتخاب عواملش مشهوده
        دو تا از معاونینش فعلا و همچنین چند تا از کارشناسانی که آورد اصلاح طلبان و بعضیا هم خیلی فعال بودن توی ستاد و من میشناسمشون
        نوکنده هم اونها رو میشناخت و اونها رو آورد

      • سه شنبه 26 فروردين 1393-7:3

        وقتي جناب نوكنده معاون هنرستان خيري مقدم بودند جناب قاسمي تنزل يافته از رياست دبير بودند.پس از مدتي رئيس شدند درمياندرود ولي قاسمي وقار خودش را حفظ نمود.حال تغيير مودبانه قاسمي .البته نماينده عرزل ونصب گر ...

        • دوشنبه 25 فروردين 1393-7:58

          بادرود- اصولگرایان دارن با سعه صدر دولت اعتدال و تدبیر و نماینده دولت در استان سوء استفاده می کنن!!! به همین قدرت نمایی موقت تا حل بحران هسته ای دل خوش هستن!! ضمن اینکه احساس میکنن بر همه چیز و برهمه کس به بهانه حمایت از رهبری و توهم حمایت رهبری از ایشان مالکیت دارن! اسکیزوفرینی های متوهم!!!

          • يکشنبه 24 فروردين 1393-19:0

            سلام . وقتی نماینده ساری نمیزاره نیروهایش تغییر کنن خب مدیر کل بیچاره چکار کنه

            • يکشنبه 24 فروردين 1393-11:43

              واقعا هدف از این فشارها چیست؟ این جوری هیچ مدیری نمی تونه تیمش رو انتخاب کنه و باید با فردی که نماینده و فلان حاجی وارد میکنه کار کنه!

              • يکشنبه 24 فروردين 1393-10:47

                علی صادقی موبایل خودته ؟


                ©2013 APG.ir