تعداد بازدید: 3362

توصیه به دیگران 0

شنبه 30 فروردين 1393-21:7

عراقی هابه امام رضا(ع) نامه نوشتند

 کاروان پیاده 50 نفره از کشور عراق  که راهی زیارت حرم امام رضا(ع) هستند در بهشهرمورد استقبال ارشاد این شهرستان قرار گرفتند و در جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) شرکت کردند.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، خبر ارسالی روابط عمومی ارشاد مازندران: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:این کاروان 50 نفره با پای پیاده و برای زیارت حرم امام رضا(ع) از کشور عراق وارد ایران شدند.

وی افزود: بعضی از مردم با هنگام مشاهده زائران پیاده حرم امام رضا(ع) از آنها پذیرایی کردند.

عباس زارع با اشاره به این که این گروه از شهرهای مختلف کشور عراق تشکیل شده است که یک ماه قبل سفرش را اغاز کرد، تصریح کرد: در بهشهر با هماهنگی که انجام شد کاروان 50 نفره پیاده حرم امام رضا(ع) مورد استقبال قرار گرفتند و از انها خواسته شد این عاشقی را در قالب نامه و جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) روایت کنند.

زارع افزود: این کاروان با هدف احیای امر الهی، وحدت شیعیان ایران و عراق و ترویج فضایل امامان معصوم با پای پیاده به سمت حرم امام رضا(ع) از کشور عراق حرکت کردند.

وی با بیان این که جوان‌ترین فرد این گروه 24 سال و مسن‌ترین فرد این گروه 78 سال دارد، اظهار داشت: مردمان شیعه عراق هم همانند مردمان ایران، زائران ایرانی پیاده حرم امام حسین(ع) را مورد استقبال گرم خود قرار می‌دهند.


  • يکشنبه 31 فروردين 1393-8:50

    السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا المرتضي (ع)


    ©2013 APG.ir