تعداد بازدید: 4446

توصیه به دیگران 6

چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-12:3

حنای بی رنگ مخالفان

تخریب دولت با تضعیف استاندار

 

 اگر استاندار تضعیف شود دودش به چشم همه خواهد رفت.همه ما در یک کشتی به نام مازندران مسافر دریای مواج و پر تلاطم توسعه هستیم و نباید ناخدای این کشتی را درگیر حواشی کنیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، ایرج نیازی: نان عده ای در تنور شایعه و تخریب داغ و روغن می شود. برای شان فرقی نمی کند استاندار چه کسی است و از کدام دولت می باشد چرا که منافع فردی این جماعت ایجاب می کند با شایعه سازی و تخریب به اهداف شان برسند.

 همان گونه که رییس جمهوری محترم فرمودند منتقدان و مخالفان تفکر اعتدال بیشتر از طرفداران دولت مجال رسانه ای دارند و به عبارتی از امنیت بیشتری یرخوردارند!

برخی از سایت ها و محافل سیاسی استان از روزی که دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران شد، شمشیر را از رو بستند و هر روز با خبر سازی و نامه نگاری به دنبال تخریب دولت هستند.

این افراد چند گروه هستند: گروه عمده ای که مخا لف فکری و گفتمانی" دولت تدبیر و امید "هستند و گروه قلیل دیگری که چون به مناصب و منافع نرسیدند علم مخا لفت به دوش می کشند. اما گروهی هستند که علی رغم انتقاد به آقای ربیع فلاح چون دلسوز استان و دولت هستند سعی می کنند در جلسات خصوصی مطالب شان را مطرح کنند.

 اینان نه سهم خواهند و نه اهل هیاهو. بلکه صبورند و اهل مشاوره.اما یقین بدانید دغدغه برخی حضرات منافع و مصالح استان نیست وهر فرد دیگری که استاندار شود همین آش است و همین کاسه. می دانیم که :همه مقدرات استان به دست استاندار نیست یا همه امکانات و شرایط برای هیچ مسوولی همیشه فراهم نیست و با توجه به اصل تفکیک قوانهاد ها و مراجع متعددی هستند که بر روند امور تاثیرگذارند. لذا هرکسی که دلش برای استان می طپد با ید باری از دوش استان بردارد نه آنکه هر روز با شایعه سازی روند تخریب و تضعیف در پیش بگیرد.

 اگر استاندار تضعیف شود دودش به چشم همه خواهد رفت.همه ما در یک کشتی به نام مازندران مسافر دریای مواج و پر تلاطم توسعه هستیم و نباید ناخدای این کشتی را درگیر حواشی کنیم. تا زمانی که به دنبال منافع فردی و گروهی هستیم نمی توانیم حتی قوی ترین مدیر ملی را هم تحمل کنیم وهمین جوسازی ها و تخریب وجود خواهد داشت.

توصیه مشفقانه نگارنده به این عزیزان پرهیز از حاشیه سازی و تضعیف دولت است و بدانید با این دسته از اقدامات کاری جز سوراخ کردن کشتی توسعه نتیجه دیگری حاصل نخواهد شد و این گونه اقدامات بازی با سرنوشت استان است .

 در حالی که رسانه ها و مقامات استان های دیگر با همگرایی و همدلی در حال پیگیری منافع استان خود هستند ولی ما با زیرپا خالی کردن و تضعیف مسولان استان خودمان فرصت سوزی می کنیم.

در غایت آنکه دفاع این قلم از مدیریت ارشد استان به معنای بی نقص بودن عملکرد استاندارنیست چرا که هر کسی دیکته می نویسد حتما غلط خواهد داشت ولی بی انصافی است که زحمات و خدمات ایشان را نبینیم و بخواهیم با هیجانات کاذب موجب دلسردی خدمتگزاران شویم و فضای خدمت و تلاش را ناامن بکنیم.


  • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-12:52

    آقای نیاز یه کمی به خودت نگاه کن !!!! فکر کردی شما خودتان چکاره اید در دوران هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و الان هم دوره روحانی خودتان را به دولت و مدیران نزدیک می کنی این به چه معنی است؟؟؟ این به معنی موج سواری و حزب بادی شدن نیست؟؟؟؟؟

    • حاشیه نشینپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 5 ارديبهشت 1393-21:29

      جلوی ضررو هر وقت بگیری سوده و ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه

      • جمعه 5 ارديبهشت 1393-12:30

        انشا الله همین روزا اقای یوسف نژاد که از فرهیختگان استان بر مسند استانداری تکیه میزنه و باعث اتحاد در بین نیروهای ارزشی مشه

        • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-20:51

          احسنت بر آقای نیازآذری .چه مطلبی نوشتی وانشا..آقای فلاح می مانند........یا حق

          • حسن جاویدانی املپاسخ به این دیدگاه 19 7
            پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-15:10

            سلام بعضی متل شتر خواب می بینندمتالی معرف است شتر در خواب بیند ینبه دانه کهی لب لب خورد کاه دانه دانه ولی باز یک متال از شتر معرف است شتر سواری دلا دلا نداره تخریب کنندکان مغرضان کج فهم بدانند عقبه نماینده اول دولت در استان مازندران جناب اقای ربیع فلاح جلودار حامیانش مردمند بعد شخص ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران است هر تضعیف استاندارمحترم تضعیف دولت است طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت همه قوا باید از دولت حمایت کنند سرییچی از فرمان ولایت تخلف و جرم است

            • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-11:0

              سلام و درود بر مخاطبان فرهیخته مازندنومه.
              اولا این شایعات در حدی نبود که بخواد مطرح شه ثانیا این کارها نشان میده که سایتهای معترض در راستای تخریب استاندار محترم از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند در ضمن منبع این شایعات هم شناسایی شده و آقایان باید بدانند در شهرداری جای ترویج و انتشار شایعات نیست...لطفا به کار خود برسید ......

              • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-10:32

                واقعا شرم آور است که یکی دو سایت معلوم الحال که حزب بادی بیش نیستند و منافع امروز خود را در تخریب و تعویض استاندار محترم می بینند چنین بی شرمانه با زیر پا گذاشتن اخلاق ، بر طبل نفاق می کوبند. آیا این فتنه گری مجازات و حصر ندارد؟ کاسبین فتنه خود امروز در قامت فتنه گر آن سوی بام سودای درگیری یاران دولت تدبیر و امید در سر دارند. زهی خیال باطل. حاشا و کلا که یاران تدبیر و امید از هر دسته و گروه و حزب هرگز اعتماد مردم شریف ایران را با تفرقه و تشنج خدشه دار نخواهند کرد. اینگونه حق خواهی و طلبکاری تنها زیبنده یاران تمامیت خواه شکست خورده چند پاره در انتخابات گذشته است...

                • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-10:28

                  اقایونی که دنبال شایعه پراکنی هستید با این کارها نه به دولت ونه به استان منفعتی نخواهد رسید

                  • دروغ و شایعه ممنوع!پاسخ به این دیدگاه 4 5
                    پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-10:19

                    استاندار فعلی مازندران با اشراف بر استان و عملکرد مناسب دوره کوتاه مدت مورد تقدیر وزیر کشور قرار گرفتند و این بزن و ببند ها در راستای تخریب ایشان است که نباید به دشمنان دوست نما فرصت عرض اندام داد....کمال علیپور نماینده قائمشهر هم بداند در دور بعدی مجلس مردم پاسخ کوبنده ای به تندروی ها و بیش از حد افراط کردن های او خواهند داد....

                    • محمدی فولادیپاسخ به این دیدگاه 4 0
                      پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-9:30

                      باسلام وخسته نباشی به سایت مازند نومه می خواستم مسا یلی را که جناب نیاز مطرح نمودند در رابطه استاندار را برای شما بازگو کنم راههای استاندار را وزیر کشو ر فعلی بسته که ایشان نتوانسته است که از نیروهای خوبی استفاده کند نیروهای عملیلتی و کار کوشته ای دور بر دکتر فلاح بودند با حسادت این نیروهای زحمتکش را کنار زدنند این امر باعث شد روز به روز با منفی بافی همان اقایان استاندار ضعیف شود دولت ضعیف شود.اقای نیاز راست می گوید بند ه این موضع را سه ما ه بیش به مشاور ش کفتیم اما انکار نه انکار انشا الله همه ما بتوانیم با نقدهای سازنده یار ویاور دولت تدبیر وامید باشیم انشاالله

                      • دوست مازنیپاسخ به این دیدگاه 2 2
                        پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-7:48

                        ما طرفدار دولت تدبیر و امید هستیم
                        بد از هشت سال یه دولت عقل گرا اومده. باید همه حمایت کنیم تا اشتباهات گذشته جبران بشه

                        • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-7:17

                          آقاي نيازي
                          وجدانا اين مطلب را خودت قبول داري ...!؟
                          ..
                          كشتي مازندران به ناخداي مجرب احتياج داره نه ملوان
                          لطفا زحمات ايشان رابشمريد
                          آره رفقاي شما مديرشدند..

                          • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-1:47

                            ....عزیزم این استادار رفتنی است ولی شما با این دقاع در آینده باید کار حرفه ای بکنی...

                            • پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393-1:0

                              ....جریانات خانه مطبوعات از یاد کسی نمی ره

                              • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-21:50

                                دقیقا این فتنه کار سایت .. و باند ... هست.بایدبا این مساله و شایعه پراکنی برخورد شود. دارند استاندار را گرفتار حاشیه میکنند.سربازان گمنام لطفا وارد عمل شوند و چشمه فتنه را کور کنند تا استاندار بتواند کار کند. یوسف نژاد قبلا برای استانداری بوشهر مطرح شده بود که نپذیرفت. ایشان اگر چه اصلاح طلب هستند اما یار غار مدیر سایت... هستند و آن اقا دلش برای توسعه استان نمی سوزد...

                                • مازندنومه نه! فلاح نومه!پاسخ به این دیدگاه 8 5
                                  چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-21:16

                                  ...
                                  چیه الکی داری خالی بندی منتشر میکنی؟

                                  • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-20:15

                                    بسیار عالی بود برادر بزرگوار

                                    • یار استاندارپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                      چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-20:14

                                      مقاله آقای نیاز خیرخواهانه بود و نشان داد که هم می توان به عملکرد استاندار و تیم او انتقاد داشت و هم از سر دلسوزی برای استان به تقویت ایشان پرداخت.
                                      اشتباهات استاندار کم هم نبود. نصب معاون برنامه ریزی اشتباه بود. نصب معاون پشتیبانی و نیروی اسانی اشتباه بود. نصب معاون عمرانی اشتباه بزرگتر بود. مشاوران مسئله دار بودند و خط انحرافی به استاندار دادند. تندروی های یکی از مشاوران به ظاهر برای دفاع از استاندار بود ولی استاندار خراب کن بود.
                                      تعدادی از مشاوران استاندار خود صاحب شرکت هایی هستند که از موقعیت خود در استانداری به عنوان رانت و برقراری ارتباط با دستگاههای برای برخوردار شدن از امتیازات و توسعه فضای درآمدی غیر قانونی بهره برداری می کنند.
                                      برخی هم با فشار به استاندار درصدد جا انداختن خود بودند و از فورث استاندار به نفع خود بهره برداری می کردند.
                                      برخی هم با دادن خط غلط نیروهای دلسوز را از دور و بر استاندار تاراندند و موجبات دلخوری را فراهم کردند.
                                      برخی هم بعد از کاشته شدن مدیران غیر جهادی و بی انگیزه درصدد بهره برداری از نام مدیریت جهادی برآمده اند و آن را در برگزاری یک کنفرانس می خواهند خلاصه کنند. البته انشاء الله استاندار حواسش جمع است و بحث مدیریت جهادی را جدی خواهند گرفت ولی مدیریت جهادی بدون مدیر جهادی وجه و وجهه ای نخواهد داشت. مدیران جهادی در کجای معادله قرار خواهند داشت؟
                                      باور کنید ما هم دلسوز استان هستیم و هم دلسوز استاندار و هم دلسوز کشور و مردم و هم دوستدار دولت و هم از پیشرفت خوشمان می آید و از درجا زدن متنفر. اما بالاخره باید ببینیم کار قابلی در استان انجام شده و استان رو به پیشرفت است و مشکلات دارد یکی پس از دیگری حل می شود و توجه مسئولان به استان افزایش یافته و در بودجه ها دارد خودش را نشان می دهد. آقای نیاز به مطلب خوبی در امر دلسوزی اشاره داشتند. قطعاً دلسوزترین آدمها انقلابی ترین آدمها هستند. دیدگاه انقلابی با دیدگاه رفرمیستی خیلی فرق دارد.

                                      • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-18:37

                                        رفتار بعضی از رسانه های جیره خار، واقعا مضحک و خیره سرانه ست! و وجودشون مثل خار تو چشم استان هست

                                        باید این گونه رسانه ها چون( ...) که حاضرند بخاطر جیب خود دست به پست ترین کارها میزنند و منافع استان(نه اشخاص) اصلا برای شان مهم نیست را تعطیل کرد
                                        همونجور که سایت ... رو تعطیل کردند

                                        • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-17:40

                                          استاندار باید عوض شود

                                          • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-15:46

                                            سلام,متاسفانه در استانی هستیم که معنی واژه ی اتحاد از اصول حقیقی خود فاصله گرفته و شرایط را برای یک سری از افراد سودجو در استان ایجاد کرده که متاسفانه چن تن از نمایندگان شهرها هم جز این قماشن و کارشان فرصت طلبیست, دوستان تخریب و شایعه کار درستی نیست بهتر است از بیان اخبار کذب و دروغ خودداری کنیم چرا که دروغ جز بزرگترین گناهان می باشد.

                                            • چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393-15:41

                                              اونایی که نمیتوانند در جلسات خصوصی انتقاد کنند یعنی راهشون نمیدن چیکار کنن؟؟؟؟؟؟؟
                                              خودت خودتو محکوم میکنی برادر!!!!!!!!


                                              ©2013 APG.ir