تعداد بازدید: 3138

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 5 خرداد 1393-10:10

پایان کشمکش/فرماندار، معاون خودرا منصوب کرد

معاون جدید فرماندار میاندورود پس از 5 ماه کشمکش و درگیری بین فرماندار، یکی از نمایندگان و مجموعه مدیران سیاسی استان، معارفه و مشغول به کار شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: صبح امروز معاون جدید فرماندار میاندورود پس از 5 ماه کشمکش و درگیری بین فرماندار، یکی از نمایندگان و مجموعه مدیران سیاسی استان، معارفه و مشغول به کار شد.

ارسطو قادری –فرماندار میاندورود- در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار داشت: جابجایی حق طبیعی مدیران است.

وی ضمن قدردانی از زحمات اسفندیاری و تبریک به غلامیان، با بیان اینکه تنها چیزی که شاکله کار بنده بوده و آن را به جد تعقیب کردم،، ایجاد فضای آرام و با نشاط در شهرستان بوده است، افزود: یک مدیر باید آستانه تحمل خود را بالا ببرد و در این صورت است که می تواند در مقابل مشکلات ایستادگی کند.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در میاندورود به فشارهای مضاعف عناصر تاثیرگذار در راستای لغو تصمیمش در خصوص معاون فرماندار اشاره کرد و گفت: در طول مدت تصدی گری پستم فشارهای مضاعفی بر من وارد شد، اما به خاطر حمایت از مردم و دولت بر تصمیم خود پافشاری کردم.

وی گفت: به مدیران اعلام کردم که ما مدیران، کارگر مردم هستیم و مردم اربابان رجووع ما و لازم است تا تکریم مردم به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

قادری تصریح کرد: مدیران باید در طول 24 ساعت در دسترس و آماده به خدمت و پاسخگوی مطالبات دولت تدبیر و امید باشند.

وی به معاون جدید توصیه کرد که پیگیر امور مردم و دستگاه های اجرایی باشد.

محمد اسفندیاری –معاون سابق فرمانداری میاندورود- هم در این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شهرستان انجام دادم و تلاش کردم تا گره های موجود را به اندازه توان خود بازکنم.

علی غلامیان -معاون جدید فرماندار میاندورود- با تشکر از اعتماد فرماندار و فراهم شدن بستر خدمت رسانی به مردم این منطقه، اظهار داشت:انتخابات در تمامی جوامع دارای پیامی است.

وی مهمترین و اساسی ترین پیام انتخابات اخیر را ایجا تحول اقتصادی و سیاسی در عرصه کشور عنوان کرد و گفت: ما هم به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم پیام مردم را درک کرده و در راستای تحقق آن گام برداریم.

غلامیان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را دغدغه اصلی دولت و مدیران درزمان فعلی عنوان کرد و گفت: ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم و همچنین تشویق و ترغیب سرمایه گذار برای توسعه منطقه یکی دیگر از وظایف مدیران است.

وی به کاهش نرخ بیکاری ، طلاق و بزهکاری اجتماعی با ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت:تحول اقتصادی از خواسته های مهم مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و همه دلسوزان نظام و انقلاب است که امیدواریم با رویکرد دولت جدید این امر محقق شود.

 گفتنی است معاون سابق فرمانداری میاندورود از مهره های نزدیک به یکی از نمایندگان شهرستان های ساری و میاندورود است که با اعمال نفوذ شخص نماینده، بدون هیچ گونه حق تصمیم گیری 5 ماه در این سمت حضور داشت.

شنیده ها حکایت از رایزنی نزدیکان این نماینده با معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران برای تصدی گری پست معاونت مدیرکل امور روستایی برای نامبرده را دارد که با مقاومت این مجموعه و کارشناسان حوزه امور روستایی مواجه شده است.

اسفندیاری در زمان ریاست آقای فریدونی در آموزش و پرورش به عنوان معاون پرورشی و پس از انتخابات سال 88 نیز به عنوان بخشدار مرکزی و سپس معاون فرماندار میاندورود مشغول به کار بود.


  • چهارشنبه 7 خرداد 1393-8:40

    جناب اقای غلامیان انتصاب جنا بعا لی را به عنوان معاونت محترم فرمانداری شهرستان میا نرودبزرگ تبریک عرض نموده واز خداوند متعال ارزوی موفقیت را در تمامی امور را دارم

    • سه شنبه 6 خرداد 1393-12:21

      نیروی بومی مثل محمد اسفندیاری عشق است که مردم میاندورود هر زمان کمک خواستند اسفندیاری حاضر می شد و در مردم منطقه را بدلیل بئمی بودن می فهمید... عشق است محمد اسفندیاری این معلم عزیز

      • دوشنبه 5 خرداد 1393-11:35

        د رود بر فرماندار میاندرود. امیدوارم همه مدیران اصولگرای به جا مانده از دولت قبل به احترام آرای مردم استعفا دهند نه به زور و فشار!! پررو بازی رو بذارن کنار و برای ماندن خودشان رو ذلیل و خوار نکنن!! واقعا" خجالت آوره. من به جای معاون فرماندار معذول دارم آب میشم!!

        • دوشنبه 5 خرداد 1393-11:24

          علي غلاميان+محمداسفندياري+ارسطوقادري همه نيروهاي خدوم اين نظام هستند.

          • رستم زادهپاسخ به این دیدگاه 8 0
            دوشنبه 5 خرداد 1393-11:2

            با تبريك و آرزوي توفيقات الهي براي آقاي غلاميان اميد است در انجام وظايف و ماموريت هاي محوله موفق و منشا اثرات خير در شهرستان مياندرود باشيد.

            • جوان میاندورودی بیکارپاسخ به این دیدگاه 6 0
              دوشنبه 5 خرداد 1393-12:38

              آقای غلامیان به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدواریم در این پست جدید آرمانهای دولت تدبیر و امید خصوصا اشتغال جوانان میاندورود را برآورده سازید.


            ©2013 APG.ir