تعداد بازدید: 3682

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 خرداد 1393-13:13

بازدید معاون وزیر راه از پروژه کمربندی ساری

خادمی: این پروژه نه مشکل طرح دارد و نه دستور

گزارش+عکس از بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه کمربندی شمالی ساری/قرار بود در ایام نوروز ترافیک شهر از مسیر کمربندی عبور داده شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از پروژه کمربندی شمالی در شهرستان ساری بازدید کرد.

مهدی عبوری شهردار  ساری و علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در این بازدید، خادمی معاون وزیر راه را همراهی کردند.

مهدی عبوری خطاب به معاون وزیر راه گفت: طبق وعده راه و شهرسازی قرار بود همزمان با آغاز سال جدید، پروژه کمربندی شمالی  به صورت همسطح، زیر بار ترافیک برود. تقاضا داریم این وعده عملیاتی شود تا بتوانیم بخشی از ترافیک شهر را از این مسیر عبور دهیم.

وی با اشاره به تملک 55 پلاک در کمربندی شمالی توسط شهرداری گفت: آنچه در این پروژه شهرداری به عهده گرفته و وعده داده بود عمل کرده‌ایم.

علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران هم اظهار داشت: قرار بود در ایام نوروز ترافیک شهر از مسیر کمربندی عبور داده شود و امروز که 21 خرداد باز هم داریم همین تصمیم را می گیریم.

وی با بیان اینکه دغدغه ما این است که تردد در این مسیر هرچه زودتر انجام شود، ادامه داد: ابتدا در مرحله نخست ترافیک را به صورت همسطح از این مسیر باید عبور دهیم و در مرحله بعدی، پل را اجرا کنیم.

خیرالله خادمی هم در ادامه این بازدید گفت: قبل از عید نوشتم که تقاطع همسطح را از این مسیر عبور دهید. به کسی هم دستور توقف پروژه را ندادم چون این پروژه نه مشکل طرح دارد و نه دستور.



وی با باین اینکه هر دستوری برای اجرای این پروژه می‌خواهید را بگویید امضا می‌کنم و مسئولیت آن را هم می‌پذیرم، یادآور شد: تا  پایان مردادماه کمربندی شمالی ساری باید به صورت همسطح زیر بار ترافیک برود.


  • پنجشنبه 22 خرداد 1393-10:38

    کلا شهرداری ساری ... پرسنلی بنام عرشیا دارد که تنها وظیفه اش کامنت گذاری بنفع عبوری ست.خسته نباشید برادر دلاور...

    • پنجشنبه 22 خرداد 1393-9:53

      ساروي ها شاهد به حق....
      مردم شهرم ساري همه به عينه شاهدتلاش شهردارعبوري دراين پروژه هستنددرحال حاضرشهرداري تملك وآزادسازي املاك مسير را به اتمام رساندوجدانا بارسنگين ترافيك كمربندي را كم خواهد كرد انشاا....

      • پنجشنبه 22 خرداد 1393-10:33

        عرشیا امروز مازندنومه خواندنی شده! نه؟ چون خبر شهردار مورد علاقه ات رو زده!! چرا ازش تشکر نکردی؟ شما متعصب ها و ... فقط همین چیزها رو دوست دارید و انتقاد را نه. همین روزها مازندنومه چند خبر از عبوری زده از جمله بازید عبوری و دامادی و شجاعی و همین خبر. در کنارش نقدی هم نوشت که کلانشهر چیست. رسانه مستقل یعنی همین برادر. مواجب بگیر که نیستند این بنده خداها. شما مواجب بگیر اونجاهستید. شما تعریف و تمجید کن، بگذار رسانه ها نیر مستقلانه نقد بنویسند. این خبرهای مربوط به عبوری را در تقویمت یادداشت کن، فردا باز این سایت نقدی نوشت آشفته نشو. من مشتری قدیمی این سایتم. اینها با هیچ کس دوست نیستند و با همه دوستند. فلاح را استاندار کردند و خودشان هر جا لازم شد از فلاح نقد می نویسند. سرچ کن در آرشیو تا ببینی. مثلا همین برف و سیل های استان که سیستم مدیریت استان را نقد کردند. یا نقد به روند کند انتصابات در استان. اما چیزی که هست اینه که عشق شهردار کورت کرده. عقل هم یار خوشه.

        • پنجشنبه 22 خرداد 1393-15:36

          دامادی با همراهی با عبوری دست مازندنومه گذاشت تو پوست گردو.مازندنومه مجبور بود تیترش کنه چون اگه نمی کرد تابلو میشد شدت خیلی بالاست.مازندنومه اگه نقد پذیر بود که نظر منو در مورد استاندار در پست مربوط به سیل می گذاشت.مازندنومه وکیل وصی استان نیست که اراده کنه که چه کسی استاندار این استان زخم خورده بشه و بعد بخواد منت بر سر مردم این استان بگذاره و نقدش کنه.من اگر جای مازندنومه بودم بابت این انتخاب و چند سال عقب تر انداختن استان خودکشی می کردم.و در آخرهم آدم های ضعیف النفس به دیگران تهمت می زنند و به دیگران انگ مواجب بگیری می زنند.


      ©2013 APG.ir