تعداد بازدید: 3827

توصیه به دیگران 2

جمعه 23 خرداد 1393-0:39

جیبی پر از نامه بیکاران/دامادی: خجالت می کشم

نماینده ساری:هر خانواده مازندرانی دو نفر بیکار را در خود جای داده است/ خجالت می کشم که هر هفته برای مسئولی نامه بنویسم تا برای جوانی شغلی ایجاد شود.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شرکت چوب و کاغذ مازندران در محل این شرکت، اظهار داشت: هر خانواده مازندرانی دو نفر بیکار را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه جیب من مملو از نامه های دانش آموخته بیکار و در جست و جوی کار است، ادامه داد: من از این وضعیت خجالت می کشم که هر هفته برای مسئولی نامه بنویسم تا برای جوانی شغلی ایجاد شود و باید برای رفع این معضل، اندیشه شود.

دامادی با اشاره به اینکه روزی گفتند مازندران استان کشاورزی است و آن بلا را بر سر صنعت ما آوردند، تصریح کرد: امروز هم که می بینیم کمترین باران تبدیل به سیل می شود و مزارع ما را از بین می برد.

وی با بیان اینکه از سال های دور تاکنون اتفاق خاصی در چوب و کاغذ مازندران نیفتاده است، گفت: به همین منظور، گسترش چوب و کاغذ مازندران باید در اولویت باشد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران همواره مورد حمایت ما بوده است، ادامه داد: کارگر امروز استثمار شده نیست و به حقوق و وظایف خود آگاه است.

ابوالحسن فیروزآبادی هم در سخنانی اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از موفق ترین مجموعه های چوب و کاغذ در کشور است.

  قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ در کشور، مشکلات خاص خود را دارد، ادامه داد: اما شرکت چوب و کاغذ مازندران پربرکت و موفق است.

فیروزآبادی با اشاره به راه اندازی خط سوم تولید در کارخانه چوب و کاغذ مازندران، افزود: امیدواریم هرچه زودتر قراردادهای این خط تولید منعقد شود و ظرفیت تولید چوب و کاغذ مازندران به حدود دو برابر ظرفیت تولید فعلی برسد.

وی با بیان اینکه 280 مرکز ورزش کارگری در کشور فعالیت می کند، تصریح کرد: فدراسیون ورزش کارگری در گذشته صرفا بر روی کاغذ بود و فعالیت چندانی نداشت.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که تصمیم گرفتیم این فدراسیون را مورد حمایت قرار دهیم، گفت: فدراسیونی متناسب با شان کارگران راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در میان کارگران، قهرمانان با ارزشی وجود دارند، متذکر شد: هدف ما حمایت از ورزش کارگری و تقویت ورزش کارگران است.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه امروز به دنبال سه جانبه گرایی بین دولت، کارگران و کارفرمایان هستیم، ادامه داد: در چوب و کاغذ مازندران شاهد جاری شدن روند سه جانبه گرایی هستیم.


  • شنبه 24 خرداد 1393-9:14

    خدا خير دهد به مديران ارشدصنايع چوب
    فعلا كه براي اقوام خود فعاليت ميكنند...... درحالي افرادي هستند بالاي چندين سال در اين شركت فعاليت ميكنند ولي هنوز با حقوق و مزاياي پيمانكاري و...

    • جمعه 23 خرداد 1393-23:42

      امام علی علیه السلام در نهج البلاغه (کلمات قصار، کلمه 39) اوقات مؤمن را به سه ساعت و بخش تقسیم می کند: ساعتی برای مناجات با پروردگار (عبادت) و ساعتی برای تلاش و معاش و کار و ساعتی را برای لذت های حلال و مشروع در خدمت برادران ایمانی.
      در ساعت تلاش و معاش و کار، جای لذت ورزش نیست؛ درآمد کارخانه به جای این که صرف ایجاد اشتغال بیکاران شود چرا صرف ورزش و تفریح می شود؟

      • جمعه 23 خرداد 1393-13:2

        مهندس دامادی جوان فعالی که مورد بی مهری بسیاری از مسئولین قرار دارد وچندتنشان هم عضو شورای شهر هستند همچنان پیگیر هست ومی تازد مردی که خستگی نمی شناسد
        جوان رعنایی که صدای رسای اورا بارهها در بهارستان شنیدیم صدای مردم فهیم شهرستان ساری وحومه را
        جناب دامادی وظیفه ات رو انجام بده به این مردم شریف خدمت کن مردم قدرشناسند همانطور که مزد خوبیهای پدرت را به تو دادند ومرحوم دامادی بزرگترین ارث را برایت گذاشت
        تو همی کوش
        راه پدر ادامه بده هیچوقت خوبی نمی میرد
        اری جوانان ما بیکارند معضلی بزرگ بفکرشان باشید همه شما
        دست از انتقاد وتخریب هم بردارید به این مردم ومعیشتشان فکر کنید
        نگران اجر نباشید از خدا میگیرید یاعلی


        ©2013 APG.ir