تعداد بازدید: 3891

توصیه به دیگران 0

جمعه 23 خرداد 1393-15:40

بسته ويژه 24 خرداد/5

مردم دلواپسی دلواپسان را باور ندارند

کسانی که خود را به عنوان دلواپس مطرح می کنند، بگویند چه نکته ای برای دلواپسی در این دولت می بینند که مثلا در دولت پیشین وجود نداشت؟


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد دامادی: مهمترین پیامد انتخابات 24 خرداد شکل گیری دولتی بود که در نخستین گام سعی کرده  است تا به مخاطب خودش احترام بگذارد و در گام های بعدی به دنبال چاره جویی برای حل مشکلاتی بوده که برخی قدمتی دیرینه دارند و برخی نیز حاصل عملکرد دو دولت نهم و دهم است.

اعتماد سازی داخلی و ایجاد آرامش در درون کشور از یک سو و توسعه برون زا  از سویی دیگر دو هدف استراتژیک دولت یازدهم بوده است.

در بعد اقتصادی به دلیل مشکلاتی که در گذشته شدت پیدا کرده بود، سطح انتظارات از دولت بیشتر از چیزی ست که وجود دارد اما نکته ملموس قابل مشاهده یک جور ثبات نسبی ست که در اقتصاد کشور به وجود آمده است؛ مثلا دیگر این طور نیست که قیمت اقلام اساسی و یا ارز و یا سکه روزانه بالا و پایین برود و آن شرایط تیره را بر اقتصاد کشور حاکم کند. چه کسی ست که نداند با بالا و پایین رفتن تعرفه ها آن هم به صورت غیر منطقی، یک گروه اندک  سود کلان می برند ؟

 اما از دولت یازدهم انتظار می رود که بتواند هم بدنه اجتماعی برای خود بسازد و هم برای نگهداشت آن تلاش کند. تا مادامی که بدنه انتخاباتی دولت خوش بین و امیدوار بماند می شود انتظار داشت که دولت موفق شود.

اما سخنی درباره دلواپسان: چند سوال اساسی برای من وجود دارد؛ کسانی که خود را به عنوان دلواپس مطرح می کنند، بگویند چه نکته ای برای دلواپسی در این دولت می بینند که مثلا در دولت پیشین وجود نداشت؟

آیا وضعیت فرهنگی کشور به نسبت یک سال قبل بدتر شده است؟ آیا جز این است که جامعه پس از انتخابات 24 خرداد جان تازه ای پیدا کرده است؟

اکنون که فضای دروغ و تهمت جای خود را به آرامشی نسبی داده است، دلواپسی دلواپسان جای سوال دارد. مردم دلواپسی دلواپسان را باور ندارند و آن را اقدامی امتیاز جویانه و حرکتی برای رسیدن به منافع شخصی همان گروه اندک می دانند.


درباره تخریب مذاکره کنندگان هسته ای هم باید گفت: واقعیت این است که یک اقلیت پر سروصدایی در کشور وجود دارد که تصور می کند تخصص اظهار نظر در همه امور را دارد.

رهبر انقلاب  در آبان ماه سال گذشته تیم مذاکره کنندگان را فرزندان انقلاب خوانده و این افتخار بزرگی ست. دلواپسان و تخریب کنندگان دولت و تیم هسته ای هر منش فکری و سیاسی که دارند، بیایند و فشار اقتصادی وارد بر خانواده ها را ببینند و بعد به اظهار نظر و تخریب ادامه دهند.

 از طرفی دیگر مگر مهر تایید رهبری را بر استراتژی تیم مذاکره کننده نشنیده اند؟ مگر نشنیده اند که رهبری درباره همین تیم هسته ای و اتفاقا خطاب به همین گروه اندک پر سروصدا فرمودند :«هیچکس حق ندارد ماموری را که مشغول کار یست، تضعیف کند.» امروز ملت به تیم مذاکره کننده خوش بین هستند و برای موفقیت آنها دعا می کنند .


  • دوشنبه 26 خرداد 1393-14:31

    اقای صادقی /باسلام /چرا سانسور کردی

    • دوشنبه 26 خرداد 1393-14:29

      ما نفهمیدیم اقای دامادی کدوم طرفیه.فکر میکردیم مثل اقای قالیباف اصول گرا

      • دوشنبه 26 خرداد 1393-8:46

        وقتی هواشناسی راه بیاندازیم و وزش باد را بسنجیم و سپس گروه سیاسی را انتخاب کنیم وضعمان بهتر از این هم نمی شود. آقای دامادی تا دیروز در اصولگرایی شنا میکردی و امروز در اصلاح طلبی غرق هستی. اینطوری از هر دو طرف جا میمونی برادر.

        • يکشنبه 25 خرداد 1393-19:44

          اقای دامادی...ستا د انتخابات جدید مبارک

          • يکشنبه 25 خرداد 1393-2:37

            اقای دامادی ...لطفا وقت حرف زدن کسی را متهم نکن تا نتوانی از پسش بر بیایی

            • شنبه 24 خرداد 1393-8:32

              مشاور سياسي كجارفت؟
              ...

              • شنبه 24 خرداد 1393-0:57

                آقای دامادی حال قالیباف و دوستانشون خوبه؟


                ©2013 APG.ir