تعداد بازدید: 5620

توصیه به دیگران 1

شنبه 7 تير 1393-19:50

رییس دادگستری بابل مطرح کرد:

دستگیری 30 نفر از اراذل شهر/حکم اعدام برای یک نفر

در دیدار نماینده بابل با رییس دادگستری این شهر مطرح شد: تلاش حداکثری برای زندان نرفتن مجرمان وجود داشته باشد، تا صیانت فردی افراد حفظ شود/ نبود نیرو، بار کاری را برای کارمندان سخت و رسیدگی به پرونده ها را طولانی تر کرده است.


مازندنومه؛ سرویس حقوقی، بابک ابهرزاد: صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه، حسین نیاز آذری -نماینده بابل در مجلس- با اسماعیل نژاد -رییس دادگستری بابل- دیدار و گفت و گو کرد.

 نیاز آذری در این دیدار ضمن اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی یادآور شد: قوه قضاییه نقش مهمی در جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی بر عهده دارد.

وی از نقش مجلس به عنوان پشتیبان قوه قضاییه گفت و ادامه داد: مجلس همواره پشتیبان قوه قضاییه است .

این مسئول ضمن تاکید بر اتحاد مسئولان سه قوه در شهرستان بابل، تصریح کرد: باید تلاش حداکثری برای زندان نرفتن مجرمان وجود داشته باشد، تا صیانت فردی افراد حفظ شود .

در ادامه اسماعیل نژاد ضمن قدردانی از تلاش نماینده بابل در جذب اعتبار، از مشکلات پیش روی دادگستری، از جمله وجود ساختمان قدیمی دادگستری این شهرستان سخن گفت و تاکید کرد: ما به زمین مناسب و ساختمان جدید دادگستری و دادسرای نیاز داریم و از نماینده های بابل، پیگیری در این خصوص را خواستاریم.

رییس دادگستری بابل همچنین ضمن اشاره به نبود نیروی کافی در بدنه ی دادگستری و نیروی انتظامی، تصریح کرد: نبود نیرو، بار کاری را برای کارمندان سخت و رسیدگی به پرونده ها را طولانی تر کرده است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در قانون مجازات های زیر 3 ماه تبدیل به جرائم نقدی و از زندان رفتن افراد جلوگیری می شود.

اسماعیل نژاد حجم پرونده های ورودی به دادگستری بابل را در سال 92 بالای 61.000 پرونده اعلام کرد و از برخورد قاطع دادگستری بابل و ماموران نیروی انتظامی با اراذل و اوباش سخن گفت و افزود: به تازگی 30 نفر از اراذل و اوباش شهر دستگیر شدند و حکم اعدام برای یکی از آن ها که در زمینه مواد مخدر فعال بود، صادر شده است.


  • دوشنبه 28 مهر 1393-22:40

    ............از کجا بگوییم

    • دوشنبه 16 تير 1393-0:18

      خوب است که تعلیق سه مقام ... به دلیل ... را البته با وصف عدم قید نام و حقوق متهمین اطلاع رسانی می شد تا اعتماد عمومی به دادگستری اقزایش پیدا کند.


      ©2013 APG.ir