تعداد بازدید: 6430

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 11 تير 1393-19:34

اجرای طرح هم کدسازی تلفن ها

سقوط تعرفه ها/مازندران کلان شهر مخابراتی شد

نماز جماعت نمایندگان بابل در جمع مخابراتی ها/ امکان اختلال 48 تا 72 ساعتی در تلفن ها قابل پیش بینی است/کد مازندران از لحاظ رند بودن ، کد اول کشوراست + عکس


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: نمایندگان بابل در نماز جماعت شرکت مخابرات استان مازندران واقع در ساختمان مرکزی مدیریت مخابرات استان حضور یافتند.

 بهروز باباجانی -مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان- بین دو نماز از طرح هم کد سازی شماره های ثابت استان خبر داد و گفت: امشب قرار است 1.5 میلیون مشترک تلفن ثابت زیر سایه این طرح دولتی قرار گیرند و مازندران از این حیث تبدیل به یک کلان شهر خواهد شد .

مدیر عامل شرکت مخابرات استان افزود: از امشب به بعد یک دقیقه مکالمه 30 ریال محاسبه می شود که تا کنون این مقدار 150 تا 200 ریال محاسبه می شد .

وی یادآور شد: هر یک از صاحبان تلفن ثابت، از هر کجای استان که به هر نقطه کشور تماس داشته باشند، هزینه هر دقیقه مکالمه آن ها 330 ریال پرداخت خواهند بود که این میزان قبل از طرح هم کد سازی ، 400 تا 800 ریال بوده است .

باباجانی افزود: کد استان به 011 تبدیل خواهد شد و هر مشترک شماره 8 رقمی اختصاصی خواهد داشت .

وی امکان اختلال 48 ساعتی تا 72 ساعتی را پیش بینی کرد.

در این برنامه، حجت اسلام علی اکبر ناصری از هم کد سازی شماره تلفن های استان و تلاش کارمندان مخابرات استان قدردانی کرد و کد استان را از لحاظ رند بودن ، کد اول کشور دانست.

حسین نیازآذری -دیگر نماینده بابل- نیز با بیان این که صنعت مخابرات به یک رشد قوی و محکم رسیده، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در استان و در شهرستان بابل، نگرش جدیدی برای خدمت مردم ایجاد شده است.


 
*سد معبر شهرهای اروپا بدتر از بابل است!

نشست حسین نیازآذری-نماینده بابل در مجلس- و فرهاد عسگری -شهردار بابل- با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر و شورایاران محلات بابل در سالن آمفی تئاتر دبیرستان پورنگ برگزار شد.


در ابتدای جلسه یکی از شهروندان که صاحب فروشگاهی در بازار بود، از وجود دست فروشان در سطح شهر انتقاد کرد و گفت: وجود دست فروشان به علت ایجاد سد معبر، خلاف است و گرفتن عوارض شهرداری از این دست فروشان، دلیل بر حلال شدن عمل غیر شرعی شان نیست.

در ادامه بعضی از شورایاران شهر بابل از مشکلات محلات خود گفتند که عمده مشکل آنها نبود پشتیبانی از جانب شهرداری بابل بود.

در این جلسه نماینده بابل گفت: این جلسات برای مردم است و چه چیزی مهمتر از کار مردم است؟

نیازآذری از پیگیری نمایندگان بابل برای پروژه کنار گذر جنوبی این شهر خبر داد و افزود: این پروژه وارد 12 سالگی خود شده است که با پیگیری های لازم، طبق قولی که از وزیر گرفته شد، تا پایان سال جاری یک لاین آن عملیاتی می شود.

شهردار بابل در این جلسه از نبود کنارگذر شمالی و جنوبی در شهر انتقاد کرد و بار ترافیکی خیابان اصلی اتصال شرق به غرب استان را نبود کمربندی مناسب دانست و از هزینه ی 40 میلیارد تومانی برای احداث کمربندی شرقی جدید خبر داد.

  عسگری حداث پارک های متعدد در بابل را نقطه ی عطفی در شهر دانست و افزایش سرانه پارک را 1.5 متر مکعب اعلام کرد.

وی در ادامه به سفر ماه گذشته خود به بعضی کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: در برخش شهرهای اروپا مانند میلان ایتالیا، دورتمند آلمان و آمستردام هلند هم مشکل سد معبر، حتی بدتر از بابل وجود داشت!

عسگری از نبود اتحادیه ها و اصناف در یک مکان ثابت انتقاد و به بارندگی سیل آسای هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: بابل تنها شهری بود که آب گرفتگی نداشت و این موضوع به علت زیر ساخت هایی بود که از سال 1389 در بابل انجام داده و برای آن اعتبار بخشی کرده ایم .

شهردار بابل بودجه سالانه شهر را در سال 85 ، بالغ بر 10 میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: این میزان در سال جاری به 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است .


  • سه شنبه 21 مرداد 1393-21:4

    ساری که به نفعش شد رندتر از بقیه شهرها مثلا اگه بخای اطلاعات ساری رو بگیری باید 8 تا 3 رو بگیری ولی واسه بابل باید اول 32 رو بگیری بعد 6 تا 3 رو بگیری بقییه شهرها هم باید اولشون مثلا 42 یا 44 یا 55 .... رو بگیری بعد 6 تا 3

    • شنبه 14 تير 1393-11:19

      شیوه تغییر کد بسیار مضحک بود.
      مازندران تاکنون 5 مرکز مخابراتی (بابل، ساری، قائم شهر، آمل و نوشهر-چالوس) داشت و بقیه شهرها تابعه آن بودند.
      به جای آنکه برای هر یک از این 5 مرکز شماره ای اختصاصی در نظر گرفته شود و غیر از اضافه شدن شماره جدید هیچ تغییری نکند، مشخص نیست چرا این کار انجام نشد و بابل و ساری با هم دارای پیش شماره 3 شدند و قائم شهر و آمل با هم دارای پیش شماره 4!!
      خیلی مسخره بود این نوع شماره گذاری

      • جمعه 13 تير 1393-0:42

        ما که نفهمیدیم بودجه شهرداری چه قدر محقق شده و چه مقدار برای عمران شهری هزینه می شود و چه میزان برای کارهای اختصاصی و جاری خرج می شود؟

        • جمعه 13 تير 1393-0:40

          درود بر شهردار بابل که فقط بدی های اروپا را با شهر مقاسه می کند و مجتمع های زیبای تجاری و پارکینگ های عمومی و اختصاصی و فضای سبز و رودخانه هایی که درونش از حمل و نقل دریایی استفاده می شود را نمی بیند!

          • جمعه 13 تير 1393-0:38

            چرا باید به جای تغییر 22 به 222، بسیاری از شمار ها بدون نظم در قائم شهر به هم خورد و همه را گمراه کرد.

            • جمعه 13 تير 1393-0:36

              بدین وضع تغییر شماره تلفن ها را قائم شهر داشت و بهترین وضع مربوط به بابل و ساری بود.

              • پنجشنبه 12 تير 1393-18:31

                ضمن قبولی طاعات بنظر می رسه آنچیزی که در اینجا به آن پرداخته نمی شه و به نوعی سعی می شه از آن عبور بشه اینه که چرا هزینه مکالمه کم می شه؟اگر این بخاطر خرید تجهیزات جدید با وجود تحریم هاست که می بایست برای برگشت هزینه ،نرخ مکالمه افزایش پیدا کنه راستی تکلیف همه ی پول های اضافه ای که تا کنون وصول شده چی می شه؟


                ©2013 APG.ir