تعداد بازدید: 5577

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 تير 1393-13:4

خوشرو به دماوند می رود، برزگر نژاد با شوره می آید

دو آلبوم جدید موسیقی و شعر مازندرانی این هفته به بازار عرضه می شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری: دو آلبوم "دماوند" و "شوره" از سوی شرکت فرهنگی و هنری نسیم مهرآوا - ناشر آثار موسیقی مازندرانی-اوایل این هفته به بازار عرضه می شود.

خواننده آلبوم دماوند، ابوالحسن خوشروست و هفت قطعه به نام های ونوشه، بانوجان، رشیدخان (آوازی)، رشیدخان (تصنیف)، حسین خان، دماوند و بی کلام در این اثر گنجانده شده است.

شاعران آلبوم دماوند، شعبان نادری (ونوشه/حسین خان/دماوند)، جهانگیر نصری اشرفی (بانوجان) و مهدی اخوان ثالث(رشید خان) هستند.

قیمت این آلبوم 8 هزار تومان تعیین شده است.

اما به همراه آلبوم دماوند، دکتر ایوب برزگر نژاد -شاعر محلی سرا، پزشک مشهور- نیز دومین آلبوم شعر خود را با صدای خودش روانه بازار می کند.

نام این اثر "شوره" است، و هشت قطعه به نام های  لاره لاره، باهار، بانوبانوجان، دلتنگی، یار بلارم، کلکنار، شوپه جار و های برو های نشو در آن قرار دارد.

آلبوم شوره 5 هزار تومان قیمت گذاری شده است.



  • يکشنبه 22 تير 1393-9:48

    برزگر نژاد همون معاون سابق درمان دانشگاه علوم پژشکی نیست

    • شنبه 21 تير 1393-23:9

      درود بر تو استاد_ اگر شما و امثال شما نبودید چه به بیراهه میرفت فرهنگ ما ؟؟! خداروشکر که هستی وهستند هنرمندانی که دل مردم رو شاد کنند با صداوموسیقی گرمشون..از استاد خوشرو خواهش میکنم حماسی هم بخونه دلم برای ترانه حامد که سالیان پیش خونده خیلی تنگ شده..خدا حفظت کنه. همه دوستت دارند


      ©2013 APG.ir