تعداد بازدید: 3286

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 31 تير 1393-4:48

بابایی کارنامی: بدهی زیادی به کارگران داریم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران: در چند ماه آینده اتفاقات خوبی در ورزش کارگری به وجود می‌آید/ 6 مجتمع ورزشی داریم که در حال خاک خوردن است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: علی بابایی در جلسه هم‍‌‌‌‌ اندیشی با انجمن‌های ورزشی کارگری در سالن اجتماعات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: در استان شش مجتمع ورزشی داریم که در حال خاک خوردن است و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه بضاعت ما همین است، گفت: ما متولی ورزش نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه ارتباط ساختاری بین ورزش و حامیان مالی با اداره کار برقرار نشده است، گفت: حامیان مالی تیم‌های ورزشی کارگری بر اساس قانون می‌توانند از تسهیلات ما استفاده کنند.

بابایی با اشاره به اینکه شان جامعه کارگری بالا است و باید امکانات بیشتری در اختیار کارگران قرار گیرد، ادامه داد: اما امکانات ما همین است.

وی با بیان اینکه کارهای بنیادی در سطح ورزش کارگری در حال انجام شدن است، گفت: در چند ماه آینده اتفاقات خوبی در ورزش کارگری به وجود می‌آید.

بابایی با اشاره به اینکه توقع ما از ورزش کارگری استان، بیشتر از این است، متذکر شد: هزینه هیئت‌های ورزشی کارگری استان تا آخر سال باید در همین مقطع، مشخص شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان‌کرد: حکم روسای هیئت‌های ورزش کارگری که عمدا در این نشست حضور نیافتند لغو شود.

بابایی با بیان اینکه بدهی زیادی به کارگران داریم، ادامه داد: هر اندازه برای کارگران در استان کار انجام دهیم باز هم کم است و شان 600 هزار کارگر استان، این نیست.

وی با اشاره به مشکلات ساختاری ورزش کشور، افزود: بعضی مشکلات قانونی در این عرصه داریم. بابایی با بیان اینکه مشکلات مالی وجود دارد، گفت: اما در سیستم ما ظرفیت‌ها فراوان است.

علی دزایی پور سرپرست هیئت ورزش های کارگری مازندران هم در این نشست اظهار داشت: ورزش های کارگری هیچ بودجه ای ندارد و مسئولان هیئت ها باید نسبت به جذب اسپانسر اقدام کنند.

در این مراسم اعضای تیم کشتی کارگران مازندران اعزامی به مسابقات بین‌المللی اسپانیا تقدیر شدند.


  • چهارشنبه 1 مرداد 1393-0:10

    اقای بابایی واسه بیکاری کارگرا چه کار کردی واسه گشنگی خانواده کارگرای بیکار شده چه کار کردی واسه شکایت کارگرا چه کار کردی ؟ ...کمی هم به وضع کارگران بیکار شده برس به جای رسیدگی به بوکس و مشت باازی

    • چهارشنبه 1 مرداد 1393-0:0

      جناب بابایی عزیز شما مطالبات جند ساله کارگران رو از کارفرما وصول کن کارگر خودش میره یه جایی ورزش میکنه

      • سه شنبه 31 تير 1393-11:58

        آقاي بابائي ورزشو ول كن به اشتغال بچسب علي الخصوص تحصيلكرده ها.


        ©2013 APG.ir