تعداد بازدید: 2679

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 1 مرداد 1393-0:51

آقای بان کی مون! به فاجعه غزه پایان دهید

جمعي از اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه مازندران به دبیر كل سازمان ملل متحد نامه نوشتند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی روابط عمومی دانشگاه مازندران: جمعي از اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه مازندران طي نامه اي خطاب به بان كي مون، دبیر كل سازمان ملل متحد، خواستار مداخله بی طرفانه و خارج از جهت گیریهای سیاسی سازمان مذکور در پایان دادن به فاجعه غزه شدند.

در بخشي از اين نامه آمده است:

از مهمترین پیامدهای جنگ جهانی دوم، تشکیل نهاد و سازمان بین المللی تحت عنوان «سازمان ملل متحد» بود. این سازمان در طول حدود 60 سال گذشته، دارای عملکرد پرفراز و فرودی بود. یکی از دلایل کم توفیقی این سازمان عظیم جهانی در ایفای نقش و رسالت بین المللی خود، حضور، نفوذ و دخالت برخی کشورهای قدرتمند اقتصادی در ارکان اصلی این سازمان جهت تغییر مسیر آرمان واقعی سازمان ملل متحد در راستای تحقق اهداف و منافع سیاسی و مادی این کشورهاست.

جناب آقای بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، امروزه بسیاری از مردم مظلوم و بی دفاع در نقاط مختلف جهان، خصوصاً زنان و کودکان مسلمان فلسطینی زیر آماج حملات وحشیانه دشمنان بشریت قرار دارند. جای بسی تألم و تأسف است که طی هفته های گذشته، تنها قریب به 1000 نفر از کودکان و زنان غیر نظامی مردم غزه بدست صهیونیسم جهانی و خصوصاً رژیم جعلی اسرائیل به شهادت رسیده اند. متأسفانه عدم اقدام جدی از سوی سازمان ملل متحد و همچنین بی توجهی برخی کشورهای عرب در محکومیت حملات اسرائیلی و کمک به آسیب دیدگان مردم غزه، آتش جنگ را در منطقه و نسل کشی مردم فلسطینی را برافروخته است.

در ادامه این نامه چنین آمده:

دبیرکل سازمان ملل متحد، جامعه دانشگاهی دانشگاه مازندران ضمن یادآوری مجدد اهداف و وظایف انسانی و قانونی منشور ملل متحد به حضرتعالی، بر دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و خصوصاً مسلمانان غزه و محکومیت شدید حملات غیر انسانی رژیم اسرائیل تأکید داشته و خواستار مداخله بی طرفانه و خارج از جهت گیریهای سیاسی سازمان مذکور در پایان دادن به فاجعه غزه می باشد.

 همچنین متذکر می شویم که حمایت از فلسطین و همه مسلمانان مظلوم و مستضعف جهان، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی بوده و این حمایت را در روز جهانی قدس، قاطعانه به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش مازندنومه، درپی حمله دولت غاصب اسراییل به شهر غزه وکشتار مردم بی دفاع این شهر به خصوص کودکان و زنان، شورای اصلاح طلبان بابل هم با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این جنایات، از مجامع جهانی خواست اقدامات عملی در جلوگیری از ادامه کشتار مردم بیگناه فلسطین ونابودی زیر ساختهای خدماتی غزه به عمل آورند.


  • شنبه 4 مرداد 1393-14:56

    یه کارگر چه طوری می تونه جلوی کارفرما و ولی نعمت خودشو بگیره؟؟؟


    ©2013 APG.ir