تعداد بازدید: 2673

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 مرداد 1393-22:55

حجت الاسلام رسولی:

تا حرفی می شود، یقه هم را می گیرند

امام جمعه میاندورود: تا حرفی می شود یقه هم را می گیرند و شروع به بد و بیراه گفتن به هم می کنند/اگر این گونه باشد که همه گذشتگان سیاسی ما خطا کرده باشند و ما درست بگوییم پس این 35 سال انقلاب ما چطور به دست ما رسیده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سید مجتبی رسولی در جمع کارکنان یگان ویژه استان مازندران گفت: اگر روزی احساس شود که مسئولان نظام از انقلاب، اسلام، دین، قران و خط امام فاصله گرفته اند، مردم رویکردشان تغییر خواهد کرد، چرا که عقد اخوت با کسی نبسته اند.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه از همه مسئولان با تمام توان دفاع می کنم، افزود: اگر اندکی انحراف از مسیر امام داشته و نگاه چپ به رهبری نظام داشته باشند، برای ما قابل قبول نیست چرا که شاخص ما در نظام ولی فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه ما ولایت فقیه را نماینده امام زمان(عج) می دانیم گفت: تا زمانی که این معیار وجود دارد هر کس با این شاخص مخالف کند ما با او مخالفیم.

خطیب جمعه سورک دشمنی های داخل و خارج کشور را در برابر این معیار و ملاک دشمنی با انقلاب و معیارهای دینی دانست و تصریح کرد: امروز عده ای در جهان با نام اسلام حرکت هایی را آغاز کردند که اگر فقط به لفظ اسلامی بود باید با آنها نیز دستی دوستی می دادیم.

وی دلیل امتناع جمهوری اسلامی از انجام اینکار را ظاهر اسلامی آنها عنوان کرد و گفت: آنها با قرآن و اسلام دشمن اند و اسلامیت برای آنها مهم نیست بلکه یدک کشیدن این نام برای آنها اهمیت دارد.

حجت الاسلام رسولی به خیانت وهابیت و آل سعود در عربستان اشاره کرد و ابرازداشت: چه بلایی این طایفه با نام اسلام بر سر اسلام می آورند و داعیه دار اسلام هم می شوند و می گویند که ام القرای کشورهای اسلامی هستند؟

وی ادامه داد: آنها آیات قرآن را به زیبایی چاپ می کنند، اما هر چه صهیونیست و آمریکا می گوید به آن عمل می کنند در واقع با نام اسلام آبروی اسلام را می برند.

*اهداف داعش سیاسی است

امام جمعه میاندورود داعش را گروهی به ظاهر مسلمان با داعیه تشکیل دولت اسلامی دانست و اظهار داشت: لفظ ظاهری این عبارت بسیار زیباست اما امروز دنیای اسلام گرفتار انحراف رفتاری عده ای با این اسم شده است و غده سرطانی دیگری به اسم داعش علاوه بر اسراییل در منطقه ظهور کرده است.

وی با اشاره به سر بریدن این عده با تکبیر به اسم اسلام ابراز داشت: مصداق واقعی حب و بغض باید در این موضوع نمود پیدا کند چرا که اصل رفتار این عده مخالفت با اسلام است.

حجت الاسلام رسولی گفت: اگر ادعای این عده درست است کجا در مقابل صهیونیست ها ایستادند، در حالی که هر روز مسلمانان را می کشند.

این مسئول ادامه داد: مشخص است که اسلام برای این ها اصلا مهم نیست و به دنبال اهداف سیاسی خود هستند.

امام جمعه میاندورود اظهار داشت: امروز در عراق جنایات این عده ادامه دارد که نیاز است تا ما بر اساس معیار و با اتحاد، موضع بگیریم و حرکت کنیم تا به این واسطه همه دنیای اسلامی ید واحده شوند.

وی با بیان اینکه تمام این حرف ها ادعای صرف است و گرنه دنیای اسلام باید پیش تر از این با هم متحد می شد افزود: در داخل نیز باید دقت کرد تا به دلیل مسایل ساده سیاسی گریبان هم را نگیریم.

*اگر کار گذشتگان اشتباه بوده چرا نظام بعد 35 سال سالم مانده است؟

امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه تا حرفی می شود یقه هم را می گیرند و شروع به بد و بیراه گفتن به هم می کنند، افزود: به حدی افراط شده است که هر گروه و جناحی که سر کار می آید، همه را به باد تهمت می گیرد.

وی ادامه داد: اگر این گونه باشد که همه گذشتگان سیاسی ما خطا کرده باشند و ما درست بگوییم پس این 35 سال انقلاب ما چطور به دست ما رسیده است و امروز سالم مانده است؟

حجت الاسلام رسولی گفت: اگر روزی دست منافقان بوده و بگوییم که گذشته، اگر روزی دست فتنه گران بوده و بگوییم که گذشته،اگر روزی دست اصلاح طلب و اصولگرا و فلان و فلان بوده بگوییم گذشته و همه را با یک چوب برانیم به این دلیل که ما قبولش نداریم که نمی شود.

وی ادامه داد: آن زمان حضرت امام (ره) زنده بودند، همچنین در دوره مقام معظم رهبری اگر اینها خطای شان آن قدر فاحش بوده است که بلا بر سر نظام و انقلاب و اسلام آورده اند چرا امام(ره) و رهبری حرفی نزدند و مهم تر از اینها اگر اینگونه بوده چرا نظام امروز سالم به دست ما رسیده است؟

امام جمعه میاندورود ابراز داشت: این حرف معنایش آن است که هر کس آمده به قصد و نیت خدمت آمده است و دستش هم درد نکند، پس به صرف جناح خودمان نباید همه را به باد تهمت دهیم چرا که بلای جان ما خواهد شد.


  • يکشنبه 12 مرداد 1393-22:17

    ... موج انقلابي كه جزء لاينفك خروجي تريبون نماز جمعه در طول تاريخ حداقل انقلاب اسلامي مي باشد متاسفانه از تريبون نماز جمعه اين شهر مشهود نيست...

    • جمعه 10 مرداد 1393-0:2

      شیخا سخن از زبان ما می گویی


      ©2013 APG.ir