تعداد بازدید: 5749

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 مرداد 1393-18:46

افشای لیست بدهکاران/ عبوری:نقدها را می پذیرم

گزارش+عکس از بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی ساری


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: بعدازظهر شنبه خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری ساری بازدید کردند. این بازدید که حدود چهار ساعت به طول انجامید از مقابل عمارت شهرداری ساری شروع و به رستوران اکبرجوجه ختم شد.

میانگذر شمالی نخستین پروژه‌ای بود که مورد بازدید قرار گرفت. شهردار ساری در بازدید از این پروژه گفت: شهریور سال گذشته بود که درباره احداث این پروژه به مردم شهر وعده دادیم و امروز تملک در فاز اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده، زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت است و تا پایان شهریورماه با بهره‌برداری از این میانگذر، ترافیک کمربندی و بلوار امیرمازندرانی به حداقل می‌رسد.

مهدی عبوری ادامه داد: تمامی املاکی که در 30 سال اخیر در این طرح قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد. فاز نخست این پروژه از خیابان شهید مطهری تا شهبند و فاز دوم هم از کنار خیابان فلسطین تا شهید نوری و فاز سوم از خیابان شهید نوری تا خیابان 22 بهمن است.

او با بیان اینکه این پروژه 40 میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: پنج میلیارد تومان از این هزینه برای آسفالت و 35 میلیارد تومان هم برای تملک است.

عبوری در میدان معلم ساری اظهار داشت: در ادامه ایجاد مبلمان شهری، مبلمان شهری دو طرف خیابان معلم در دستور کار قرار گرفت. در بعضی مناطق خبری از پارک محله و فضای سبز نیست. سال گذشته میدان طبرستان برای تبدیل به پارک شدن در دستور کار قرار دادیم و امسال هم با استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای، میدان معلم ساری در حال تبدیل شدن به فضای سبز برای اهالی این محله است. دو پارک دیگر هم به مساحد 2هزار متر در خیابان مهیار و دیگری هم به مساحت سه هزار متر در انتهای خیابان شفا در این محله احداث می‌شود.

شهردار ساری در بازدید از پروژه زیرگذر دخانیات، تصریح کرد: زیرگذرهای قبلی با دهنه 3.5 متر بود و نخستین زیرگذر با دهنه 5.5 متر را در این منطقه در دست احداث داریم که طرف دو هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عبوری در محل پارک اتحاد که گفت: این پارک به مساحت 17هزار متر مربع تقریبا تنها پارک استاندارد مرکز استان است که هیچ پله‌ای در آن نمی‌بینید و همه به صورت سطح شیبدار تعبیه شده است و در پایان شهریورماه هم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بازدید از پل ذغالچال با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته دهنه اول این پل افتتاح شد، افزود: دهنه دوم این پل به طول 520 متر با قرارداد اولیه 130 میلیارد تومان در حال ساخت و از جمله پروژه‌هایی است که امسال بهره‌برداری می‌شود.

عبوری ادامه داد: با احداث این پل، یک زیرگذر اختصاصی برای شرکت نفت و زیرگذر دیگری هم برای روستاهای پایین دست احداث می‌شود.

پروژه مرکز تفریحی توریستی تجن، مقصد بعدی خبرنگاران بود. عبوری با اشاره به اینکه تجن در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین مرکز تفریحی توریستی شمال کشور است، گفت: بزرگ‌ترین فواره آبی به ارتفاع صد متر در این منطقه احداث و تاسیسات این فواره در چند روز آینده در عرص رودخانه تجن نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری بازدید کردند و با چشم خود اقدامات شهرداری را دیدند، افزود: مشاهده کردید که مثل برخی مدیران، فقط حرف نیست بلکه عمل است و اتفاق هم افتاده است. مشکلات مالی در همه کشور وجود دارد و اغلب شهرداری‌ها هم با این مشکلات مواجه هستند اما شهرداری ساری با تمام قوت در حال انجام پروژه‌هایی است که به مردم وعده داده است.

عبوری با اشاره به اینکه پروژه مرکز تفریحی توریستی تجن ظرف مدت شش ماه با مدیریت جهادی در دست احداث است، ادامه داد: این پروژه 1.5 کیلومتر با پروژه سد لاستیکی تجن فاصله دارد.

وی با اشاره به 12 متر مسیر پیاده‌روی در کنار این پروژه، خاطرنشان کرد: 10 برج نوری به ارتفاع 40 متر در رودخانه نصب می‌شود تا روشنایی مناسبی در این پروژه داشته باشیم.

عبوری با بیان اینکه ورزش‌های آبی هم در این رودخانه دیده شده است، گفت: دو موج شکن هم در حال احداث است و جزیره مصنوعی به مساحت 2200 متر مربع هم در رودخانه تجن نصب شده است. این پروژه تنها پروژه‌ای است که در این وضعیت مالی به صورت شبانه روزی در حال ساخت است.

وی اظهار داشت: طراحی و ساخت پل معلق در عرض رودخانه از ویژگی‌های این پروژه است و پرچم تمامی کشورهای دنیا به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی در این پروژه نصب می‌شود.

عبوری با بیان اینکه نقدها را پذیرا هستیم، گفت: نقدها همراه با ارائه راهکار باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نهاد ودستگاهی به اندازه مردم با شهرداری مشارکت نکرده است، متذکر شد: از برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و نهادها که بدهی عوارض به شهرداری را پرداخت نمی‌کنند گلایه داریم.

عبوری تصریح کرد: در میلاد امام رضا(ع) اسامی دستگاه‌های بدهکار به شهرداری را در اختیار مردم ساری می‌گذارم. هیچ تعارفی با نهادها و دستگاه‌های بدهکار نداریم و قانون برای ما حرف است.


  • این کامنت رو میگم...تایید نکردی...چرا؟پاسخ به این دیدگاه 2 2
    سه شنبه 28 مرداد 1393-9:32

    میدان شهر اشوب نرقتین
    دیوار بتنی رو ندیدید؟
    بزرگترین پارک جنگلی سه کوه تپه؟!!!
    کالسکه در میدون شهرداری؟
    نهضت اسفالت ؟؟!!!
    زباله سوز چه شده است؟
    شوراهها کجا تشریف دارند
    دنبال کرسی در بهارستان هستند
    حق دارند شهردار تحویلشان نمی گیرد
    میگید نه از کوروش یوسفی بپرسید
    ...
    ...
    با کارت هدیه دادن به خبرنگاران که تبلیغاتتون رو بکنند
    نصب بنر ههای میلیونی و تبلیغات و...
    ...
    متاسفم واقعا
    چاله چوله های شهر امان ما را بریده است
    در صاحب زمان
    چمران
    غفاری
    وپشت فهمیده
    گشتی بزنید
    همیشه جوی اب هست وبوی تعفن اشغال
    خواهش می کنم خبرنگاران با شهردار نروید کارت هدیه تو خالی بگیرید
    خودتان برای دل مردم بروید
    ما منکر ابادانی ساری نیستیم
    اما.....................
    بگذریم
    یک اه وچند صد ناله
    مردم جنوب شهر ساری و هزار دردسر
    اما دوربین به دستان در عمارت ودنبال..........؟؟؟؟؟
    عرشیا وحامیان منتظر جواب شما هستم
    اخه حق مشاوره میگیرید حق دارید دفاع کنید
    یک روزی این بادکنک هم می ترکدو......
    مازند نومه سانسور نکن مرد باش متشکرم

    • سه شنبه 28 مرداد 1393-12:6

      فقط يك نفر اين جور كامنت ميده ازپرسنل شهرداريه اما يه اماي بزرگ ...

    • سه شنبه 28 مرداد 1393-9:31

      چقدر محافظه کار شدی
      دیوانه شدیم
      کامنتم و نزدی؟
      مواجب بگیر شدی نه؟
      واقعا برات متاسفم

      • دوشنبه 27 مرداد 1393-0:0

        از شهردار گرامی ممنونیم.وارد شدن به میدان معلم برای استفاده از فضای سبز مشکل و خطرناک است.سرعت ماشین ها بالاست. احداث پل عابر پیاده می تواند کمک خوبی باشد

        • برار مازنیپاسخ به این دیدگاه 7 0
          يکشنبه 26 مرداد 1393-23:30

          بخدا این مازندران کی میخواد درست بشه یکی کار میکنه یه جور پاهاشو میگرنند یکی کار نمیکنه یه جور تعریف میکنند . دیگه کار کردن ایشون اظهر و من الشمس هستش .بخدا از اینهمه انتقادات و ایرادات بنی اسرائیلی دست بردارید . بنده بعنوان یک مازنی و غیر ساروی اعلام میکنم مرکز استان میبایست بعنوان سمبل و ویترین استان زیبا باشه البته این بدین معنی نیست که بقیه شهر ها زیبا نباشند .

          • ساکن کنار گذر جنوبی ریلپاسخ به این دیدگاه 1 6
            يکشنبه 26 مرداد 1393-21:51

            ایکاش آقای شهردار دیوار کشی جنوب ریل از دخانیات تا زیرگذر مقابل صداوسیما را هم بعنوان یکی از پروژه های افتخارآمیزشان جهت حضور در بهارستان به خبرنگاران نشان میداد و شما هم گزارشی از مردم منطقه بابت خوشحالی شان از اجرای این پروژه میگرفتید. (راستی رکن چهارم دموکراسی چیست؟)

            • محبوب القلوبپاسخ به این دیدگاه 8 0
              دوشنبه 27 مرداد 1393-7:26

              عزيزم مجيد ديواركشي به عبوري ربط نداره حريم راه آهن وديواركشي از طرف آنان بوده
              ضمنا شهرداري ساري بابات اين كار راه آهن هم مجبورشد چند زيرگذزبزنه مانند زيرگذزاتحادو...

            • يکشنبه 26 مرداد 1393-17:17

              فقط نمایش .ای بابا این گروه تئاتر کی میخواد دست برداره از این رفتارش؟...

            • يکشنبه 26 مرداد 1393-15:42

              ممنونم از آقای شهردار که ساری رو داره متحول میکنه ما ساروی ها خودمون هر روز شاهد پیشرفت رو به رشد شهر هستیم مرررسی عبوری که هستی

              • يکشنبه 26 مرداد 1393-10:23

                کارت هدیه ای که به ما دادند توش خالیه!! صفر ریال موجودی داره! آقای شهردار پیگیری کنند. پروژه هاشون هم اینجوری توخالیه؟!!

                • يکشنبه 26 مرداد 1393-10:54

                  چقدر هولين !!؟؟تازه گرفتين حداقل يه نصف روز صبركنين بانك تاييدبشه
                  پروژه ها را باچشمت نديدي توخالي بود بايد به عقلت شك كرد

                  • يکشنبه 26 مرداد 1393-12:0

                    هول نیستیم. کارت رو پر شده میدن، خالی نمیدن دست مردم که بعدا شارژ کنن! این مدلی دیگه ندیده بودیم. مسخره که نیستیم. طبل توخالی!

                    • يکشنبه 26 مرداد 1393-12:28

                      برخي ها چقدر
                      نمك ..............
                      وجدانا برخي ها ديروز شورش درآوردن از پركردن كيف و.....

                • يکشنبه 26 مرداد 1393-10:8

                  الحمدا...تمامي خبرنگاران عزيزشخصا شاهد انجام پروژه هاي بزرگ ساري باهمت وهمياري شهروندان فهيم ساروي وتعامل شورا باشهردارعزيزبوده وبزودي شاهداتمام اين پروژه هاي زيربنايي خواهيم بود
                  درخصوص بدهي برخي نهادها علي الخصوص بانكها به شهرداري بايدمديران دستگاههاي ناظركمك كنند تا حق مردم ساري استيفا گردد
                  انجام اينگونه پروژه ها پول ميخواهدكه بايد طلبكاري شهرداري ازبانكها ودستگاهها داده شود

                  • آقا عرشیا عزیزپاسخ به این دیدگاه 0 2
                    دوشنبه 27 مرداد 1393-14:44

                    آیا میدانی آقای عبوری آرزوی دیرینه راه آهن در دیوارکشی کنار ریل را با ندانم کاری خود و اطرافیانش را برآورده کرد و مردم یک منطقه بزرگ(اتحاد و کوی انقلاب) را زندانی کرد...

                    • مدیر دریاپاسخ به این دیدگاه 0 7
                      يکشنبه 26 مرداد 1393-13:37

                      آقای علی آقا ، بی خیال ، شما چرا. تایید و ترویج دروغ گناهی بدتر از دروغگویی داره.

                      • يکشنبه 26 مرداد 1393-12:13

                        باز این بادمجون دور قاب چین شهردار اومد !!!
                        مطمئنم یه روز از فرط عشق و دیوانگی حکایت دوستی خاله خرسه رو سر این شهردار جوون بخت برگشته می یاری بس کن بابا مردم خودشون بلدند قضاوت کنند حالم از اراجیفت به هم خورد،سردبیر محترم تو رو خدا دیگه کامنت های این فدایی خود شیفته و منفعت طلب رو منتشر نکن لطف بزرگی در حق اول شهردار و بعد ملت بیچاره می کنی!

                        • دوشنبه 27 مرداد 1393-7:43

                          منفي باف ضد عبوري بايد بداني كه تا ماداميكه عبوري داره براي محل زندگي ام كارميكنه فدايي اش هستم وخواهم بود
                          ضمنا اين جواب خبرنگار را بايد دادشما بگين عبوري براي تجليل از خبرنگاران با احترام گذاشتن به آنها با اتوبوس وپذيرايي داخل اتوبوس آنها را بر سرپروژه هاي شهربردوتوضيح دادبعدش شام وبه همه كارت هديه دادازجيبش نداد اما هديه اي بود تحفه درويش
                          اين شايسته بود يكي از اين حرفه مقدس بياد اينطور ناجوان مردانه كامنت بذاره.....

                      • يکشنبه 26 مرداد 1393-10:7

                        پرچم روسیه هم نذاشتین نذاشتین


                        ©2013 APG.ir