تعداد بازدید: 6166

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 28 مرداد 1393-21:1

دکتر کوزه گر:

هیچگونه طرح و برنامه ای برای استانداری در کار نبود

محمدعلی کوزه گر: آنچه در گزارش های دوستان و بررسی دیگر مشهود بود ضعف عملکرد و عدم همراهی کامل برخی مسئولین و عدم همسویی برخی انتساب ها و جابجایی ها با جهت گیری های کلی دولت بود.


مازندنومه، سرویس سیاسی:  در پی انتشار تحلیلی مبنی بر حضور سیاسی دکتر محمدعلی کوزه گر- فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس-در استان و بیان نقطه نظرهایی از سوی او درباره استاندار مازندران، کوزه گر توضیح را برای ما ارسال کرد که متن کامل آن در زیر می آید:


مدیر مسئول محترم سایت مازندنومه
باسلام

احتراما در پی درج اخبار در برخی سایت های خبری استان مبنی بر حضور اینجانب در ساری و متعاقب آن معرفی بنده به عنوان استاندار به اطلاع می رساند:

1- از چندی پیش برخی از دوستان منطقه ای ضمن بیان گله مندی های خود از مدیریت استان خواستار دیدار با این جانب بودند که این توفیق ابتدای هفته جاری در مسافرت معمول این جانب برای دیدار با خانواده(پدر و مادر)حاصل و ملاقاتی با دوستان صورت گرفت

2-در این نشست صمیمی که از همه اقشار و گروه ها و روحانیون معظم حضور داشتند، دوستان گزارشی از وضعیت مدیریتی استان(موافق و مخالف)ارائه دادند

3-این جانب در نشست دوستان تنها به تحلیل شرایط کشور پرداخته و بر لزوم حمایت از دولت توسط همه دلسوزان کشور و نظام تاکید نمودم که از منویات رهبر معظم انقلاب می باشد

4-برخی از دوستان ضمن بیان مشکلات مدیریتی استان از این جانب درخواستی داشتند که بنده ضمن تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در منطقه و کشور، قول بررسی موضوع را دادم و هیچگونه طرح و برنامه ای برای استانداری و یا کوچکترین پیگیری در کار نبوده است.

5-آنچه در گزارش های دوستان و بررسی دیگر مشهود بود ضعف عملکرد و عدم همراهی کامل برخی مسئولین و عدم همسویی برخی انتساب ها و جابجایی ها با جهت گیری های کلی دولت بود که نمی توان و نباید از کنار آن گذشت و البته راه حل آن نیز تغییرات پی درپی و بدون مطالعه نیست بلکه با کمک، همدلی و مشاوره به مدیریت عالی استان بسیاری از نارسایی ها قابل برطرف شدن است.

در پایان توفیق همه دوستان،میران زحمت کش و رسانه ها را از خداوند متعال خواستارم

با تجدید احترام
دکتر محمدعلی کوزه گر


  • دوشنبه 19 بهمن 1394-10:40

    شهریار دوران طلایی داشت با حضور شما

    • سیامک کالجیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 7 بهمن 1393-18:6

      آقای دکتر کالجی در هر سمتی باشی برا ما کالجیا افتخاری

      • کیا لاشکیپاسخ به این دیدگاه 1 0
        دوشنبه 10 آذر 1393-15:43

        سلام پس چی شد...

        • شنبه 8 شهريور 1393-15:16

          لیاقت و شایستگی شما به ما ثابت شده آقای دکتر یه نمنونش تاسیس دانشگاه آزاد واحد شهرقدس بوده خیلی دوستت داریم امیدواریم هر کجا که هستید سلامت و موفق باشید.

          • جمعی از جوانان مازنیپاسخ به این دیدگاه 8 0
            دوشنبه 3 شهريور 1393-14:13

            امیدوارم رییس جمهور محترم به فکر مشکلات ایجاد شده باشند. دلسوز بودن و مسئولیت پذیر بودن دکتر کوزه گر بر همگان اشکار است. ..

            • ابراهیمیپاسخ به این دیدگاه 8 0
              دوشنبه 3 شهريور 1393-12:10

              دکتر کوزه گر جای شما در عرصه خدمت به مردم واقعا خالیست هر کجا هستی سلامت و موفق باشید.امیدوارم با همدلی مردم مسولین و نخبگان واستفاده از عزیزانی مانند شما مازندران در مسیر پیشرفت قرار بگیرد

              • امیر سارویپاسخ به این دیدگاه 10 0
                يکشنبه 2 شهريور 1393-11:28

                سلام با توجه به شناخت من از دکتر کوزه گر واقعا ایشان اگر استاندار مازندران شوند بهترین در تاریخ استان خواهند بود رییس جمهور اقای روحانی با انتخاب ایشان شایستگی خود در شناخت افراد کاردان را نشان داده اند.

                • پنجشنبه 30 مرداد 1393-12:21

                  عرشیا هیسسسسسس

                  • چهارشنبه 29 مرداد 1393-22:26

                    دکتر کوزه گر
                    افتخار مازندران.
                    مدیری مدبر. دلسوز و لایق...

                    • چهارشنبه 29 مرداد 1393-10:10

                      چه بد ....براي خودش نوشابه وا ميكنه!؟ ...

                      • چهارشنبه 29 مرداد 1393-9:56

                        درود بر افتخار نوری ها.


                        ©2013 APG.ir