تعداد بازدید: 3253

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 11 شهريور 1393-15:59

منصوریان: از نقدها استقبال می کنیم

فرماندار سوادکوه شمالی: از ایجاد فضاي نقد سالم هم در استان و هم شهرستان استقبال مي كنيم/ در تعريض جاده سوادكوه 20 كيلومتر كار جدي باقي مانده كه براي اتمام آن اعتباري بالغ بر 80 ميليارد تومان نياز است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: محمدرضا منصوريان-فرماندار سوادكوه شمالي – در گفتگو با ما اظهار داشت: مجموعه مطالعات توسعه شهرستان را در چهار فصل تهيه و تدوين كرديم.

وي با بيان اينكه در جلسه شوراي اداري شهرستان اين طرح با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال مطرح و مورد موافقت قرار گرفته است، افزود: اميدواريم كه با طرح در شوراي برنامه ريزي استان و دفاع از آن بتوانيم اين طرح را به عنوان يك سند بالادستي شهرستان مصوب كنيم.

منصوريان از تعامل خوب دستگاه هاي اجرايي شهرستان با رسانه ها خبر داد و گفت: از ایجاد فضاي نقد سالم و پیش برنده هم در استان و هم شهرستان استقبال مي كنيم.

فرماندار سوادكوه شمالي در خصوص پروژه هاي تعريضي در حوزه اين شهرستان اظهار داشت: نظارت ها به نحو مطلوبي در حال انجام است كه اميدواريم با تخصيص اعتبارات كار تا پايان امسال به سرانجام برسد.

وي ادامه داد: در تعريض جاده سوادكوه بيشترين عمليات ما مربوط به احداث تونل ها و پل هاي ارتباطي است كه در مجموع  20 كيلومتر كار جدي از اين مسير باقي مانده كه براي اتمام آن اعتباري بالغ بر 80 ميليارد تومان نياز است.




  • چهارشنبه 12 شهريور 1393-13:44

    سر کار خانم کیجا سوادکوهی با احترام شایسته زنان زحمتکش مازندران عرض میکنم از سوادکوه همه دوران نماینده از حوزه قایمشهر سوادکوه در مجلس بودند و هستند وقطعا شما با معرفی خود بر سوادکوهی بودن تاکید دارید لطفا از نمایندگان پیشین که اینچنین رقم زدند یا از نمایندگان فعلی سوادکوهی مطالبه و پرسش نمایید زیرا شما قطعا به سوادکوهی رای دادید ضمنا سوادکوه غیر از مردمان نجیبش و نعمات طبیعی چه چیزی از سیاسیون عایدش شد؟ محرومیت وبیکاری بیداد میکند ضمنا جاده ای که بیش از ۱۰۰ کیلومتر ان از سوادکوه میگذرد وبه تهران میرسد با ان کیفییت ناگوارش بنام محور فیروز کوه تلقی میشود!

    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 0 5
      چهارشنبه 12 شهريور 1393-10:38

      مرتع اجت چی شد؟ ...سوادکوه -سرزمین اجدادی من- تو فرش زیر پای نااهلان نخواهی شد قسم می خورم.کوههای سربه فلک کشده تو گواه این ادعاست. من استواری را با نگاه کردن به کوههایت اموختم دوستت دارم سرزمین پاک.

      • چهارشنبه 12 شهريور 1393-13:45

        خاخر خرشت بسوته اتی لوه ر سر بزن

        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه
          شنبه 15 شهريور 1393-8:51

          برار بسوته خرشت ته نوش جان. اما اجت نا! در مواجهه با زنان اگاه این یه شگرد پلاسیده نخ نماس که دست مردای ضعیف و بی منطق و رو می کنه گفتم تا بدونی فردا اومدی تو یه محیط بزرگتر ابروی خودتو نبری.


      ©2013 APG.ir