تعداد بازدید: 3769

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 13 شهريور 1393-10:57

عضو شورای شهر قائم شهر:

انتخابات هیئت رییسه شورا، یکشنبه برگزار می شود

به خاطر سفر دو عضو شورای شهر قائم شهر با هزینه سرمایه گذار کارخانه کمپوست به ترکیه و نرسیدن به حد نصاب لازم، جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای شهر برگزار نشد.


 

مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: در حالی که در بیشتر شهرهای استان انتخابات هیئت رییسه شوراهای اسلامی شهر برگزار شده است، در دو شهر ساری و قائم شهر هنوز این اتفاق رخ نداده و در حال حاضر هیئت رییسه شورای این دو شهر از نظر قانونی دچار چالش شده اند.

 از ساعت 24 شب گذشته هیئت رییس شورای شهر قائم شهر و ساری عملا بعد از یک سال بر طبق حکم و تنفیذی که داشته اند، تا دریافت حکم جدید، در این مسند جایگاهی ندارند.

چند و چون اختلافات و گروه کشی و صف بندی مربوط به شورای شهر ساری و اظهارات یک عضو شورای شهر مرکز استان را دیروز انتشار دادیم، امروز اما تلفنی به سراغ محمدعلی صالح زاده -عضو شورای شهر قائم شهر- رفتیم تا از دلایل سفر این هفته دو عضو شورا به ترکیه و برگزار نشدن انتخابات هیئت رییسه اطلاعاتی به دست بیاوریم.

این عضو شورای شهر قائم شهر گفت: از آن جا که یک سری از همکاران ما به ماموریت خارج از کشور رفته اند، قرار شد تا در جلسه شورای شهر که روز یکشنبه آینده برگزار می شود، در خصوص هیئت رییس شورا تصمیم گیری شود.

وی از علی غفوری رییس کمیسیون اجتماعی، جعفر احمدی رییس کمیسیون تحقیق وتفحص و حامد ابراهیمی رییس کنونی شورا، به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر قائم شهر نام برد.

رییس کمیسیون حمل ونقل وترافیک با بیان اینکه سفر به ترکیه با هدف بازدید از کارخانه کمپوست و شهرداری آنکارا، همین طور جلسه با شهردار آنکارا صورت پذیرفت گفت:این سفر با بودجه سرمایه گذاری که قرار است کارخانه کمپوست را در شهرستان قائم شهر راه اندازی کند، انجام گرفت که در این سفر نصرالله دریابیگی و فریبرز فتحی از اعضای شورای شهر، سید جعفر حسینی -شهردار قائم شهر- را همراهی می کنند.

صالح زاده در پاسخ به این سوال که تا برگزاری انتخابات، روز شورا چگونه اداره خواهد شد، اظهار داشت: تا یکشنبه هیچ جلسه ای برگزار نمی شود وهیچ مکاتباتی انجام نمی گیرد که در آن نیاز به امضای هیئت رییسه باشد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به عدم حضور برخی اعضا و نرسیدن به حد نصاب در جلسه روز سه شنبه این هفته، تصمیم گیری در خصوص ریاست شورا درروز یکشنبه با حضور دوستان انجام خواهد گرفت.

 


  • جمعه 14 شهريور 1393-10:22

    خواسته یک شهروند از عضو شورای شهر ساری
    کارمان وقتی بیخ پیدا کرد که دقت نکردیم ورای دادیم به عده ای بی درد،نه درد وغم شهردارندونه شهروند.
    کارمان وقتی بیخ پیدا کردکه دقت نکردیم وپول برای عده ای رای ساز شد.
    کارمان وقتی بیخ پیدا کرد که بگو مگوهای لحظه ای عده ای ازحال مردم بی خبر را باورکردیم که برای من وشماست!!تا انان چند صباحی بر شهر حکومت کنند.
    حال مان بد است بچه های ساری یچه های مرکز استان رنجبرها
    ...
    اقای اقایی!!!!!که ازماشین وامکانات واموال شورا که در حقیقت خریداری شده از پول پرداختی عوارض من شهروندتامین میشود استفاده میکنی فرزند خود برادر زاده وبرادر را در شهرداری استخدام میکنی وازبیت المال برای خود کلاهی درست میکنی دم از قانون میزنی تو که تا دیروز جرات نداشتی یک کلمه علیه عملکرد دولت احمدی نژاد مطلب بنویسی اما در دولت تدبیر وامید از استاندار سخت کوش منتصب این دولت انتقاد میکنی خود را اصلاح کن راه اصلاح طلبی این نیست که اوضاع ارام مرکز استان را اینگونه ناارام کنی درس اموز باشیم از تئوریسین دولت اصلاحات که میگفت زنده باد مخالف من !میگفت در جامعه مدنی باید همه صدا ها را شنید ایا اصلاح طلبی لق لقه زبان است این چه نوع تمرین دمکراسی میباشد؟که حتی تاب وتحمل یک اظهار نظر از همکار خود در شورا را نداری با خود اینگونه رفتار میکنید با دیگران ومردم چه ها!...
    چرا اصلا اززبان دیگران سخن میگویید با چه انگیزه ای برای کسب ریاست فرد مد نظرتان فضای شهر را ملتهب میسازی وبین صفوف متحد رخنه ایجاد میکنی مردم دیگر گول این بگم بگم ها را نمی خورند مردم هوشیارند اما گرفتاری شان از وقتی اغاز شد که برخی ازانان زمام امور شهر را به چون شمایانی سپردندحال خواسته ای دارم وان اینکه دعا میکنم به شرطی که امین بگویی :زنهار که دوباره شمارا برگزینیم/

    • پنجشنبه 13 شهريور 1393-13:7

      تاکنون هیاتهای زیادی از شهرداران واعضای شورای اسلامی شهرها ومعاونین استاندار ومدیران عامل سازمان همیاری باهزینه سازندگان کارخانجات کمبوست وزباله سوزبه کشورهای مختلف ازجمله المان/ایتالیا/چین و....سفر کرده اند که متاسفانه تاکنون نتیجهای حاصل نشدهاست و..براستی چه کسی لزوم انجام چنین سفرهای راتایید میکند


      ©2013 APG.ir