تعداد بازدید: 3644

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 23 شهريور 1393-23:53

فرماندار جدید نکا:

امیدوارم منشا خیر باشم

عليرضا يونسي: قرار است در جاي ديگري از رجبی استفاده كنيم/رحيم قاسمي طوسي: بايد همه افكار و انديشه ها را در كنار هم بگذاريم و كارها را تسهيل كنيم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید نکا در سکوت خبری برگزار شد.

عليرضا يونسي عصر امروز در مصاحبه با مازندنومه اظهار داشت: مراسم توديع و معارفه به دليل اينكه قطعي نشده بود به اين شكل برگزار شد.

وي با بيان اينكه معارفه قرار بود سه شنبه انجام شود افزود: با توجه به اينكه آقاي رجبي قرار بود مكه مشرف شوند، امروز ساعت 8 صبح قطعي و در 11 صبح نيز اين كار انجام شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در پاسخ به سوال ما در خصوص اينكه آيا قرار است در جاي ديگري از رجبي استفاده شود يا خير اظهار داشت: بله، قرار است در جاي ديگري از ايشان استفاده كنيم اما اجازه دهيد فعلا رسانه اي نشود.

رحيم قاسمي طوسي-فرماندارجديد نكا-نيز در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت: زمينه مسئوليت بنده در نكا فراهم بود، منتها فرايندي داشت كه طي شد و اين افتخار نصيب ما شد كه در دولت تدبير و اميد سكان فرمانداري نكا را به دست بگيرم كه اميدواريم منشا خير باشيم.

وي در پاسخ به سوال ما در خصوص مهم ترين برنامه هاي خود در نكا اظهار داشت:زمينه اي در مازندران وجود دارد كه نيازي به هزينه نيست، در واقع اگر بتوان فضا را سامان دهي و مديريت كرد، مي توان بهترين درآمد و اشتغال را براي آن ايجاد كرد.

قاسمي طوسي با بيان اينكه علاوه بر اينكه نكا شهر صنعتي و كشاورزي است، افزود:با اين اوصاف به نظر مي رسد نكا از صنايع وابسته به كشاورزي محروم است و اگر اين صنايع در آنجا مستقر شود بسيار مفيد خواهد بود.

فرماندار نكا در پاسخ به سوال ديگر ما كه آيا قائل به استفاده از همه سرمايه هاي احزاب در مديريت شهرستان هستيد يا خير؟ افزود: با توجه به سابقه اي كه ما در انقلاب داريم نياز به قال الصادق و قال الباقر گفتن نداريم، دقيقا اين موضوعات را درك كرديم.

وي گفت: آنچه كه مسلم است اين است كه در بحبوحه انتخابات، گفتماني بر سر زبان ها مي افتد و گروه هاي مختلفي سامان مي يابند كه پس از انتخابات و يا شش ماهه و يكساله اول بعد از انتخابات فراموش مي شوند، بنا بر اين از همه ظرفيت ها استفاده خواهيم كرد.

طوسي ابراز داشت: آنچه مسلم است اين است كه بايد همه افكار و انديشه ها را در كنار هم بگذاريم و كارها را تسهيل كنيم.


  • مازندران سرفرازپاسخ به این دیدگاه 3 0
    چهارشنبه 26 شهريور 1393-11:18

    جناب دکتر واقعأ گماردن رجبی به پست احتمالی ...
    ایشون ... واقعأ متأسفیم
    لطفأ تجدید نظرکنید

    • سه شنبه 25 شهريور 1393-22:52

      تبریک میگم و آرزوی موفقیت برایتان دارم. تا اونجای که من اقای طوسی را میشناسم ادم دلسوز و زحمت کشی هستن امیدوارم موفق باشن. شماها هم به جای دست پا رو نکشید حمایت کنید تا شهرتون پیشرفت کنه.

      • دوشنبه 24 شهريور 1393-23:58

        مديري كلي رجبي بر ثبت احوال استان خيانت محض در حق تمام انسان هاي آرمان خواه اين استان است لظفا ... عاقل باشيد و به درخواست نمايندگان زياده خواه استان تن ندهيد.

        • دوشنبه 24 شهريور 1393-22:42

          نامه سرگشاده آقای طوسی از ذهن خوانندگان مازند نومه هنوز پاک نشده که ایشان از سوی استاندار منتصب به حکم فرمانداری شدند .اقای استاندار هیچگاه خویش را از دید مردم استان ارزیابی نمودید. مردم دارای شعور و سواد هستند. ما سربازان پیاده در انتخابات هستیم که همیشه جز غنایم محسوب می گردیم . "از ماست که بر ماست "

          • دوشنبه 24 شهريور 1393-8:26

            رجبي فقط حرف مي زند و شعار مي دهد توان اداره كردن ثبت احوال را ندارد

            • دوشنبه 24 شهريور 1393-7:50

              ...چرا هر کسی با استاندار به تندی رفتار کند بعد از مدت کوتاهی صاحب منصب می شود... به واقع ما در کجا و با چه مدیرانی زندگی می کنیم درست است که جهان سومی هستیم اما به این شدت و قوت

              • دوشنبه 24 شهريور 1393-7:31

                شنیدیم رجبی مدیرکل ثبت احوال می شود. ای خدا اداره ای به این مهمی را چرا به یک احمدی نژادی تیر میدهند؟ او الان هم در وقت اضافه تغییر کرد. باید زودتر می رفت. مسئولان استانداری چیکار میکند؟ نیروی همسو نداریم که اداره کل ثبت با حساسیت زیاد ان را دودستی به جریان انحرافی دولت قبل تقدیم میکنید؟


                ©2013 APG.ir