تعداد بازدید: 3520

توصیه به دیگران 2

شنبه 29 شهريور 1393-12:47

سردار بابایی: تعرض دشمنان به خودشان برمی‌گردد

فرمانده سپاه کربلای مازندران: بیش از 130 برنامه شاخص استانی در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود/برنامه‌های ما هم برای پیشکسوتان دفاع مقدس و هم برای جوانان طراحی شده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: سردار محمدحسین بابایی -فرمانده سپاه کربلای مازندران- در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آمریکا استکبار جهانی است و به فرموده حضرت امام، آمریکا از شوروی بدتر است و شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس هر دو بدتر، اما دشمن اصلی ما آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای آینده ایران برنامه داشتند، افزود: آن ها بر این تصور بودند اگر سلطه بر ایران از دست آنها خارج شد، برای به دست گیری مجدد حکومت، چه کنند.

بابایی با اشاره به اینکه امید آنها این بود که با جنگ‌های داخلی، کار انقلاب را تمام کنند، گفت: ایجاد 300 حزب در دانشگاه تهران و طراحی کودتاهای مختلف در ابعاد گوناگون از اقدامات آنها برای براندازی انقلاب اسلامی بود، اما خدا در همه صحنه‌ها دست قدرت خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه بیش از 44 کشور طی هشت سال در جنگ با ایران بودند، ادامه‌ داد: کشورهای عربی و ... نیروی نظامی به عراق می‌فرستادند و کشورهای اروپایی هم دانش و سلاح کشتارجمعی در اختیار عراق قرار می‌دادند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم، ولایت و دین را هدف قرار داده است، تصریح‌کرد: امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار داریم.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم در این جنگ هم مانند سال‌های دفاع مقدس، ایستادگی کنیم، افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس،" ایستادگی امروز، عزت امروز و تعالی فردا" است.

بابایی با اشاره به اینکه دشمن هراس دارد کشور ما به کشور الگو تبدیل شود، متذکرشد: رزمندگان غزه، پیشانی‌بند رزمندگان ایران را می‌بندند، در سوریه بسیجی مانند بسیج ایران شکل می‌گیرد و در عراق هم این بسیج شکل گرفته است و تعرض دشمن به کشور ما، به خودشان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه بیش از 130 برنامه شاخص استانی در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود، گفت: بیش از سه هزار و 200 برنامه هم در سطح پایگاه‌های مقاومت داریم.

بابایی در پاسخ به سوال مازندنومه مبنی بر میزان توجه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به موضوع جوانان، اظهارداشت: بیشترین مخاطبان ما در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، جوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه وجود نسل اول انقلاب، الگویی برای نسل جوان است، افزود: برنامه‌های ما هم برای پیشکسوتان دفاع مقدس و هم برای جوانان طراحی شده است.



    ©2013 APG.ir