تعداد بازدید: 3993

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 9 مهر 1393-9:11

سارق اینترنی در آمل دستگیر شد

خبرهای حوادث استان/باند سرقت از ساختمان های نیمه کاره درساری متلاشی شد/انهدام باند سرقت منزل با20 فقره سرقت درآمل/کشف6 هزار قرص غیر مجاز و پلمب دو عطاری در بهشهر و...


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی معاونت اجتماعی انتظامی مازندران: فردی که با هک یک سایت موسسه آموزش زبان معتبر ونفوذ در آن اقدام به سرقت داده ها و نرم افزارهای موسسه نمود با تلاش پلیس فتا شهرستان آمل دستگیر شد .

«سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم» گفت : درپی مراجعه مدیر موسسه آموزش زبان معتبر این شهرستان به پلیس فتا و اعلام اینکه از طریق نفوذ در وب سایت آن موسسه تعداد زیادی از نرم افزار ها و داده ها به سرقت رفته و نقض حق مالکیت شده است ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارق با نفوذ وحک موفق به سرقت داده ها و فروش آن با عناوین و نشانه های جعلی از طریق اینترنت شده است.

سرهنگ گنجیان اظهارداشت : با انجام اقدامات و شگردهای پلیسی  ماموران موفق شدند آدرس و مشخصات دقیق سارق را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با دستگیری متهم "عبدالله- ح " و انجام بازجوئی های پلیسی وی ضمن قبول بزه انتسابی اقرار کرد که با هک و نفوذ در وب سایت موسسه، نرم افزارها را سرقت و با تغییرات مختصر آن را به نام خود ثبت و با آدرس مجعول به مبلغ دویست میلیون ریال به فروش رسانده است

*پاکسازی یکی از مناطق آلوده و جرم خیز آمل

با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران و یگان های انتظامی رضوان 38 شهرستان آمل از لوث وجود مجرمان پاکسازی شد .

محله رضوان 38 آمل که مدت ها بود به یکی از مناطق آلوده و جرم خیزم مکانی برای تردد افراد شرور وعاملان افیونی تبدیل شده بود، با اجرای طرح پاکسازی از سوی نیروی انتظامی این شهرستان از وجود مجرمان پاکسازی شد .

«سرهنگ روح الامین قاسمی» -جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران- باحضور دراین عملیات با بیان اینکه طرح های عملیاتی در استان مازندارن مقطعی نیست، گفت: در استان مازندران 28 نقطه آلوده و جرم خیز وجود داشت که تاکنون در چندین نقطه از این مناطق از جمله در شهرهای ساری، عباس آباد، قائم شهر و آمل طرح پاکسازی اجرا شده است .

وی در ادامه با اشاره به ادامه اجرای این طرح در سایر مناطق آلوده وجرم خیز استان اظهارداشت: در اجرای این طرح 5 فقره سرقت، 3 فقره جرائم رایانه ای کشف و 40 نفر از عاملان افیونی و فروشنگان مواد مخدر دستگیر شدند .

سرهنگ قاسمی همچنین اظهار داشت: 18 نفر از کسانی که در دام اعتیاد گرفتار شده بودند نیز در این طرح شناسائی و دستگیر که جهت ترک اعتیادشان به مراکز درمانی معرفی شدند .

* کشف3کیلو و200گرم حشیش در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف مواد مخدر ازنوع حشیش توسط کلانتری11 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نوروزعلی شالیکار اظهارداشت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت شخصی به هویت شاهین.ص در زمینه خرید و فروش موادمخدر، موضوع در دستور کاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و کلانتری11پاسداران قرار گرفت.

شالیکار افزود: مامورین پس از حصول اطمینان از صحت و سقم موضوع فرد مورد نظر را در حین حمل موادمخدر به وسیله یکدستگاه خودروی تندر90 در خیابان اکباتان نور غافلگیر کرده، در بازرسی از خودرو مقدار 3کیلو و200گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

* کشف 3 کیلو گرم تریاک از سوداگر مرگ در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان " بهشهر " مازندران از شناسایی و دستگیری قاچاقچی حرفه ای موادمخدر و کشف بیش از سه کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ " سید محسن جعفری " گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان ، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شهری شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه با ورود به مخفیگاه این فرد در بازرسی از محل سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ جعفری افزود: در این عملیات متهم بهنام "حبیب – الف " ۳۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

  *انهدام باند سارقان سیم برق در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر مازندران از شناسایی و انهدام باند سرقت سیم برق و کشف بیش از 100کیلوگرم سیم برق و چهار دستگاه موتور سیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ " محمدرضا قدمی " افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق روستایی این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، از شناسایی اعضای باند سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد .

وی تصریح کرد: ماموران با شناسایی سارق حرفه ای سیم برق به نام " مصطفی – ح " از سارقان سابقه دار سیم برق وی را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند .

سرهنگ قدمی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات این فرد را حین سرقت در ساعت 5 بامداد یکی از روزه های هفته جاری در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و از وی ده کیلو گرم سیم برق سرقتی به همراه ابزار آلات جرم کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به جرم از سرقت ارتکاب به چندین فقره سرقت دیگر با همدستی فردی به نام " پرویز – ح " اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به دستگیری همدست این متهم از کشف بیش از 100 کیلوگرم سیم مسی شبکه هوایی برق و چهار دستگاه موتور سیکلت سرقتی دیگر خبر داد .

* رد رشوه یک میلیون تومانی مامور وظیفه شناس قائمشهری

مامور وظیفه شناس یگان امداد قائمشهر استان مازندران با رد رشوه عامل افیونی در این شهرستان ، وی را باتنظیم صورتجلسه به مراجع قضائی معرفی کرد .

ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان قائمشهر درحین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروبه رانندگی فردی به نام " پیمان – ف " مشکوک شدند و در بازرسی از آن مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند .

این گزارش حاکی است، درحین انتقال متهم به مقر انتظامی نامبرده جهت رهائی از چنگ قانون مبلغ 10میلیون ریال به مامورپرونده پیشنهاد رشوه داد.

درادامه این گزارش آمده است ، ماموروظیفه شناس رسیدگی به این پرونده با سعه صدر ، ضمن رد رشوه پیشنهادی و با تنظیم صورتجلسه متهم را به مرجع قضائی معرفی کرد .

*  کشف بیش از400کیلو مواد مخدر درشهرستان بابل

با توقیف یک دستگاه خودروی مزدا در شهرستان بابل استان مازندران 416 کیلو و560 گرم تریاک از داخل آن کشف شد .

سردار مسعود جعفری نسب -فرمانده انتظامی استان مازندران-گفت: در ساعت 1 و30 دقیقه بامداد ماموران پاسگاه انتظامی بابلکنار در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی مزدا مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: راننده خودرو با سرعت زیاداز محل متواری که در حین فرارخودروی نامبرده از جاده منحرف شد .

سردار جعفری نسب درادامه خاطر نشان کرد: راننده خودرو قبل از حضور ماموران درصحنه از محل متواری و دربازرسی از خودروی مورد نظر 416 کیلو و 560 گرم تریاک که در داخل سه عدد بشکه 220 لیتری جاسازی شده بود، کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین اظهار داشت : تلاش برای شناسائی ودستگیری عامل افیونی همچنان ادامه دارد .

* دستگیری عامل تیراندازی در بازار نگین رامسر

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان رامسر عامل تیراندازی به دو نفرازشهروندان این شهرستان شناسائی ودستگیر شد .

درپی کسب خبری از مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بردرگیری منجر به تیراندازی در بازار نگین این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری 12 این شهرستان به محل اعزام شدند.

در این درگیری فردی به نام "جمشید – ش" با اسلحه شکاری افرادی به نام های "سید ضیا – ح " و" ایمان – ق " را از ناحیه پا ، دست و پهلوها مجروح واز محل متواری شد .

این گزارش حاکی است: پس از انجام تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند ، متهم را در حین تردد در این شهرستان با یک دستگاه خودروی شخصی شناسائی و دستگیر کنند .

درادامه این گزارش آمده است: ضمن همانگی با مراجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف شد .

لازم به ذکر است متهم پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مراجع قضائی روانه زندان شده و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد .

*توقیف خودروی حامل مواد مخدر درشهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 کیلو و200 گرم حشیش از یک دستگاه خودروی تندر 90 دراین شهرستان خبر داد .

سرهنگ نوروزعلی شالیکار گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی به نام" شاهین – ص" در خرید و فروش موادمخدر موضوع در دستور کار یگان های اجرائی و عملیاتی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود : با همکاری مامورن کلانتری 11 و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان متهم شناسائی وحین حمل وجابجائی مواد مخدر با یک دسگاه خودروی تندر 90 در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

سرهنگ شالیکار خاطر نشان کرد : در بازرسی از خودروی متهم 3کیلو و200گرم حشیش کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .


*کشف6 هزارو320قرص غیر مجاز و پلمب دو عطاری در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از پلمب دو عطاری ودستگیری دو سوداگر داروهای غیرمجاز پس از کشف 6320عدد انواع قرص های غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت تعدادی از عطاری های سطح شهر در زمینه توزیع داروهای غیر مجاز مراتب را با انجام اقدامات تخصصی وپلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی عطاری های متخلف و سو استفاده گر،مراتب را با مقام قضایی هماهنگ و پس از دریافت مجوزقضایی تعدادی از عطاری های مورد نظر را مورد بازدید قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در بازرسی های به عمل آمده از این واحدهای صنفی 6320عدد انواع قرص های غیر مجاز از قبیل ترامادول، انواع کپسول های دست ساز، قرص های لاغری ومحرک جنسی و ... کشف شد .

*   دستگیری باند سرقت داخل خودرو با 32 فقره سرقت

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند سرقت اموال داخل خودرو با 32 فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد .

سرهنگ علی فقیه عبدالهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سذقت اموال داخل خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرارگرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری 14 امیر کلا موفق شدند بار به کارگیری منابع اطلاعاتی و انجام تحقیقات همه جانبه افرادی به نام های "قاسم – پ " ،"احسان – پ"،" مهدی –خ"،"علی- ب"و"میلاد – س" را شناسائی ودستگیر کنند .

فقیه عبدالهی درادامه تصریح کرد: متهمان که تاکنون به 32 فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کردند ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وموضوع در دست بررسی است.

*انهدام باند سرقت منزل با20 فقره سرقت درآمل

کارآگاهان پلیس آگاهی آمل موفق شدند اعضای باند 3 نفره سرقت منازل را که تاکنون به 20 فقره سرقت اعتراف کرده اند را شناسایی و دستگیر کنند .

«سرهنگ ولی اله گنجیان» گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت وجوه نقد و طلاجات از منازل سطح شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: کارآگاهان با افزایش و تقویت گشتهای محسوس و غیرمحسوس در سطح حوزه استحفاظی و تحت نظر قرار دادن تعدادی از سارقان سابقه دار سرانجام موفق شدند اعضای یک باند سرقت 3 نفره را شناسایی کنند .

سرهنگ گنجیان خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی هر سه متهم به نام های «م -ت» ، «م -ج» و «ع -گ» را دستگیر کردند .

گنجیان در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجوئی ها به تشکیل باندی سه نفره و 20 فقره سرقت وجوه نقد و طلاجات از منازل اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه از جمله طلاجات کشف و ضبط شد .

* باند سرقت از ساختمان های نیمه کاره درساری متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از انهدام باند10 نفره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره در شهرستان ساری با 15 فقره سرقت خبرداد .

سرهنگ یارعلی نیازی گفت: درپی تماس های تلفنی تعدادی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سمند حامل میله گرد و ادوات ساختمانی درخیابان جویبار این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی ضمن شناسائی محل تخلیه محموله خودروی مورد نظردر یک انبار ضایعاتی خودروی مذکور را نیز متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

نیازی درادامه تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی ، در بازرسی از محل مورد نظر 75 بسته میله گرد سرقتی و مقادیر قابل توجهی ادوات وتجهیزات ساختمانی کشف شد .

سرهنگ نیازی خاطر نشان کرد: درادامه تحقیقات پلیسی سارقان که با تشکیل یک باند 10 نفره اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان می کردند شناسائی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری همچنین اظهار داشت : اعضای این باند تاکنون به 15 فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره اعتراف کردند، ضمن اینکه 7دستگاه خودروی متعلق به متهمان نیز توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شد .

 

 



    ©2013 APG.ir