تعداد بازدید: 3659

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 17 مهر 1393-21:57

وزیر کشور در یادواره شهدای چهاردانگه:

وحدت داریم

رحمانی فضلی: وحدت و يكپارچگي در داخل كشور در حوزه هاي مختلف سياسي و اجتماعي برقرار است/+عکس+حاشیه


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: یادواره 195 تن از شهداي بخش چهادانگه ساري با حضور وزير كشور برگزار شد.

حجت الاسلام يوسفعلي تيموري –امام جمعه كياسر- در اين مراسم ابراز داشت: يكي از كارهايي كه ما را موظف مي كند ياد و نام شهدا را زنده نگه داريم، برگزاري يادواره هاي شهدا است.

وي با باين اينكه منطقه چهاردانگه به مركزيت كياسر داراي 95 روستا و جمعيت بيش از 50 هزار نفر است، افزود: اين بخش 34 اداره و نهاد و سه دهستان دارد و مستعد بخش شدن است.

امام جمعه كياسر ابراز داشت: مشكلاتی در مسير راه كياسر به سمنان داريم که مشكلات جمع آوري زباله در شهر كياسر كه بيشتر شيرابه هاي آن، آبهاي منطقه را آلوده كرده و جاده باريك و كم عرض مهم ترین مشكلات منطقه است.

وي با بيان اينكه از 320 كيلومتر راه روستايي، 140 كيلومتر آسفالت نشده باقي مانده است، افزود: بيكاري نيز يكي از مشكلات مردم است كه باعث مهاجرت به استان هاي ديگر مي شود.

اين مسئول گفت: البته با توسعه كشاورزي، دامداري و دامپروري روند مهاجرت معكوس شده است كه اگر اين بخش به شهرستان تبديل شود، خواسته مردم محقق خواهد شد.

وي گفت: اميدواريم نگاه دولت هم بخشي نگري نباشد و نگاه اعتدالي نسبت به همه بخش ها برقرار باشد.

در ادامه یادواره سيد رمضان شجاعي كياسري –نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي- نيز به وزير كشور و ميهمانان مراسم خوشامد گفت.

*خداوند به ما لطف كرد

عبدالرضا رحماني فضلي در اين مراسم گفت: خداوند به ما لطف كرد، چرا كه نور چشمان خود را در راه هدايت و اسلام تقديم كرديم.

.این مسئول افزود: شهدا براي ما فرقان هستند چرا كه جبهه حق را از جبهه باطل جدا مي كند و استقامت 36 ساله ملت ايران در عرصه هاي مختلف مديون خون هاي شهدا است.

وي با بيان اينكه نبايد مسايل دنيوي، قدرت، ثروت و وسوسه هاي شيطاني ما را از راه و ياد خداوند غافل كند، تصریح کرد: براي اينكه به ياد خداوند باشيم بايد متوسل به ذكر شويم.

وزير كشور گفت: افتخار مي كنيم كه با وجود همه مشكلات و تحريم هاي 36 ساله ، ايران در جهان حرفي براي گفتن دارد و اميد در دل همه نااميدان جهان ايجاد شده است.

وي همه تحولات منطقه را در راستاي ايجاد اميد براي دستيابي به انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: بيداري اسلامي كشورهاي منطقه يك موضوع روشن و واقعي است.

رحماني فضلي با بيان اينكه تمام حركات استكبار جهاني در لواي تهديدات، تحريم هاي نظامي و فشارهاي سنگين تبليغاتي در قابل جنگ رواني انجام مي شود، افزود: كشور همان گونه كه در گذشته افتخار آفريده است در آينده نزديك هم موجب اقتدار اسلام خواهد شد.

وي با بيان اينكه همه ما بايد در كنار هم تلاش هاي مان را براي عظمت اسلام و قدرت ايران به خرج دهيم، گفت: در شرايط كنوني وحدت و يكپارچگي در داخل كشور در حوزه هاي مختلف سياسي و اجتماعي برقرار است.

به گزارش مازندنومه، اين مراسم در حالي برگزار شد كه به دليل بارش شديد باران، مكان برگزاري يادواره تغيير يافت و مراسم نيز با توجه به پر بودن وقت وزير بسيار با شتاب برگزار شد.

نكته حاشیه ای مراسم این بود كه يكي از خبرنگاران منطقه با پای پابرهنه براي طرح پرسش خود به دنبال وزير دويد كه وقتي به خواسته خود نرسيد، شروع به سر و صدا كرد كه اين موضوع باعث درگيري لفظي این خبرنگار با مقيمي-نماينده بهشهر، گلوگاه و نكا- شد.

او خطاب به مقيمي گفت: وقتي چهار سال است كه شما زباله را به منطقه ما مي آوريد و ما هر چه فرياد مي كشيم به جايي نمي رسد، مجبوريم اين گونه رفتار كنيم.

اين خبرنگار اظهار داشت: آقاي مقيمي شما برويد اما بدانيد مردم پشت سر مسئولان ناسزا مي گويند.

 



    ©2013 APG.ir