تعداد بازدید: 3429

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 23 مهر 1393-14:11

امام جمعه جویبار:

مردم نيروي انتظامي را محبوب خود مي دانند

حجت الاسلام قلی پور: در استان با حضور سردار جعفري نسب در بسياري از مسايل فرهنگي خوب عمل شده/امروزه متاسفانه شاهد اتفاقاتي در منطقه هستيم كه مغز انسان سوت مي كشد+عکس


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: مراسم يادبود و بزرگداشت شهداي ناجا پيش از ظهر امروز با حضور استاندار، معاونان، فرمانداران ساري و مياندورود و جمع زيادي از مسئولان نظامي و انتظامي استان در مسجد جامع شهرستان ساري برگزار شد.

در اين مراسم شركت كنندگان با اهدای فاتحه ياد و خاطره شهداي ناجا را در حادثه اخير سراوان گرامي داشتند.

حجت الاسلام محمد اسماعيل قلي پور-امام جمعه جويبار- در اين مراسم اظهار داشت: نيروي انتظامي بايد به خود ببالد كه در راستاي حمايت از مردم گام هاي بلندي برداشته است.

وي گفت: استقبال باشكوه مردم از شهدا نشان از قدرشناسي آنها دارد و امروز هم علی رغم نبود اطلاع رساني، جمع زيادي از مردم در اين مراسم حضور يافته اند.

امام جمعه جويبار با بيان اينكه همه اين مسايل نشان دهنده اين است كه مردم به درجه اي از معرفت وبصيرت رسيده اند كه نيروي انتظامي را مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامي مي دانند افزود: استان مازندران نيز از اين امر مستثني نيست و مردم نيروي انتظامي را محبوب خود مي دانند.

وي ابرازداشت: در استان با حضور سردار جعفري نسب در بسياري از مسايل فرهنگي خوب عمل شده و بعضا جلوتر از دستگاه هاي فرهنگي عمل مي كنند.

حجت الاسلام قلي پور با اشاره به دهه امامت و ولايت و تقارن شهادت شهداي ناجا با اين ايام اظهار داشت: اين عزيزان به بالاترين درجه افتخار دنيايي كه براي انسان متصور است دست ياقتند و بايد به حال آنان غبطه خورد.

اين مسئول با بيان اينكه انسان نيامده است كه بماند بلكه زمان براي ما محدود است افزود: براي هر عمل نيك انسان عمل نيك ديگري است كه بالاتر از آن است، جز شهادت كه بالاترين عمل صالح است.

وي به پاداش بزرگ شهداي در راه خدا اشاره كرد و ابراز داشت: بالاترين افتخار شهدا نگاه در وجه خداوند است و مطمئن باشيد كه اگر اين لياقت و شايستگي در افراد وجود نداشته باشد به اين درجه نائل نمي شدند.

امام جمعه جويبار ادامه داد: شجاعت و روحيه مقاومت اين مردان را به جايي رساند كه امروز مردم مازندران با افتخار براي آنها مراسم مي گيرند كه اميدواريم خداوند به همه توفيق دهد تا در اين مسير گام برداريم.

حجت الاسلام قلي پور در بخش ديگري از سخنان خود به اهميت معرفت و شناخت امام اشاره كرد و اظهار داشت: گروه هاي داعش و تكفيري با نام اسلام رفتارهاي ناشايستي را انجام مي دهند كه هيچ جايگاهي در اسلام ندارد و اين به دليل آن است كه آنها امام را نشناختند و معيار در زندگي ندارند.

وي ابراز داشت: ايران در برابر36 سال دشمني دشمنان نظام مقتدرانه در منطقه ايستاده است، چرا كه مهم ترين اتكای ملت اعتماد بر خداوند متعال بوده است.

اين مسئول مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را امن ترين مرزها دنيا عنوان كرد و گفت: در كنار حضور سبز نيروهاي انتظامي و نظامي اعتماد و تكيه بر خداوند است كه اسلام و كشور را حفظ كرده است.

وي با بيان اينكه امروز دشمن شناسي از ضروريات زندگي هر بشري است افزود: امروز سايت ها، ماهواره ها و برنامه هاي ارتباط جمعي قصه اي نيست كه بتوان به سادگي از كنار آن گذشت بلكه بايد رصد شوند و نظارت بر آنها صورت پذيرد.

حجت الاسلام قلي پور ابراز داشت:90 درصد شبكه هاي فارسي از آن مرداك يهودي خبيث است كه براي سرگرمي ملت ما فيلم نمی سازد، بلكه به دنبال فروپاشي خانواده و شكست حريم هاي اسلام است.

این مسئول تصریح کرد: امروزه متاسفانه شاهد اتفاقاتي در منطقه هستيم كه مغز انسان سوت مي كشد كه چگونه ممكن است يك بچه مسلمان مرتكب چنني كارهايي شود.

وي با تاكيد بر اينكه هر سخني را نبايد در هر جايي عنوان كرد ابراز داشت: آن آقايي كه مجلس مي گيرد و آن مداحي كه مي خواند بايد مراقب باشد كه حرف ها را بر اساس مصالح اسلام و مسلمانان بيان كند، چرا كه دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه بين شيعه و سني هستند.

گفتنی است شامگاه شنبه بر اثر سانحه هوایی در حوالی زاهدان هفت نفر از پرسنل نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. شهدای این سانحه هوایی برای بررسی حوادث اخیر در سراوان که در آن سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی به دست اشرار به شهادت رسیده بودند، راهی سیستان و بلوچستان شده بودند.


  • جمعه 25 مهر 1393-22:29

    خدایشان بیامرزد.
    سپاس از گزارش شما و اهمیتی که به برنامه هایی اینگونه در استان میدهید.
    در گزارش فقط از صحبت های حجت الاسلام قلی پور صحبت کردید، تصویرهای مراسم نیز آمده بود، اما سخنران دیگری نیز ظاهرا در مراسم بوده اند.
    روحانی ای که در تصویر آمده سید است.امام جمعه جویبار سید نیست.

    • شنبه 26 مهر 1393-13:1

      سید مداح مراسم بوده است اما امام جمعه جویبار سخنران جلسه بودند


    ©2013 APG.ir