تعداد بازدید: 3135

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 28 مهر 1393-11:6

قادری: به هیچ مدیری برای فکر سیاسی اش فشار نیاوردم

فرماندار میاندورود: متاسفانه کمتر دیده شده که روسای دستگاه ها در حمایت از دولت و برنامه های دولت سخن بگویند/ نسبت به هیچ مدیری جریانی برخورد نکرده ام .


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری -فرماندار میاندرود- در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میاندورود با اشاره به سخنان اخیر ریاست جمهوری اظهار داشت:دستگاه های اجرایی موظفند برنامه های دولت را در شهرستان اجرا کنند.

وی با بیان اینکه زبان دولت باید با مردم طرح شود افزود: متاسفانه کمتر دیده شده که روسای دستگاه ها در حمایت از دولت و برنامه های دولت سخن بگویند.

فرماندار میاندورود با اشاره به بحث گردشگری سلامت که توسط دولت در حال پیگیری است ابراز داشت: برنامه های دولت در سطح پایین اجرایی باید توسط مدیران دستگاه ها به عنوان نماینده دولت در شهرستان ها اجرا شود.

وی گفت: پیگیر پروژه های عمرانی شهرستان هستم، در حالی که بابت لایروبی تاکنون ریالی دریافت نکردم اما مشکل مردم مرتفع شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل نبود زیرساخت مناسب کارهای عمرانی شهرستان نمود ندارد، افزود: باید تلاش کرد تا کارها به شکل مناسب پیش رود.

قادری همچنین با بیان اینکه نسبت به هیچ مدیری جریانی برخورد نکرده ام، تصریح کرد: به هیچ مدیری برای فکر سیاسی اش فشار نیاوردم اما کم کاری ها را نیز تحمل نخواهم کرد.

نماینده دولت تدبیر و امید در میاندورود به برگزاری بازسازی واقعه غدیر در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این کار بزرگ به اندازه فعالیت فرهنگی یک سال دارای ارزش و اهمیت بود اما متاسفانه بعضی از دستگاه ها در این خصوص کم کاری کردند.

وی همچنین به هفته پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و بیان داشت: باید قبل از وقوع حادثه علاج واقعه کرد اما پس از آن باید تلاش مضاعف کرد تا مشکلات حل شود.


  • سه شنبه 29 مهر 1393-1:58

    آقای فرمانداری مسکن مهر سورک چی شد؟؟؟

    • سه شنبه 29 مهر 1393-1:30

      فرماندار نباید وامدار برخی افراد باشه
      دوستان مدیران را راحت بگذارند تا کار کنند به خدا انتخابات تمام شده
      انشاالله که نیست چه می دانیم

      • دوشنبه 28 مهر 1393-15:43

        درود بر فرماندار قدرتمند میاندرود. حقش فرماندار ساری است نه شهر کوچکی مثل میاندرود.

        • دروود بر قاديپاسخ به این دیدگاه 0 1
          دوشنبه 28 مهر 1393-16:36

          ساري در انتظار قادري است ....مسئولان استاني شتاب كنند.


        ©2013 APG.ir