تعداد بازدید: 5078

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 11 آبان 1393-10:32

قابل توجه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران؛

آمار طلاق کم نشده است!

برخلاف اظهارات رسمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، در 6 ماه نخست امسال، آمار طلاق در استان نه تنها کاهش نیافته، بیش از 2 درصد افزایش هم داشته است!


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، سیده زینب جلالی: گویا در در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان در مهرماه امسال، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اعلام کرد: بر اساس آمار رسمی، میزان طلاق در استان در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2/7 کاهش داشته است.

نمی دانم این مقام مسئول، این آمار را از چه منبعی نقل کرد، اما اطلاعات سایت ثبت احوال استان نشان می دهد که فراوانی آمار طلاق در شش ماهه اول سال 93 برابر 3432 مورد است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (3352) با 2/4 درصد افزایش همراه بوده است.

در همین راستا فراوانی ازدواج در شش ماهه اول 93 برابر 14437 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (15355) با 6 درصد کاهش ازدواج مواجه بوده ایم.

همچنین نسبت ازدواج به طلاق در 6 ماهه اول 93 برابر 4/2 است که این رقم در مدت مشابه سال قبل برابر با 4/6 بود. .یعنی در  شش ماهه امسال از هر 4/2 ازدواج یکی به طلاق ختم شده است، در حالی که در شش ماهه اول سال 92 از هر 4/6 ازدواج یکی به طلاق منجر شده است.

حال سوال این است هدف از نقل غیر واقع آمار طلاق در یک جلسه رسمی  که معاون سیاسی استاندار ریاست آن را بر عهده دارد، چیست؟ اینکه اوضاع و احوال در بخش اجتماعی روبه بهبود و اقدامات صورت گرفته رضایت بخش بوده است یا اینکه اشتباهی آماری بود؟ در هر حال این آماردهی نادرست در این دولت قابل قبول نیست.


* عین خبر به نقل از سایت استانداری

    چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
    كاهش آمار طلاق در مازندران
    یونسی: نیازهای آموزشی بانوان سرپرست خانوار شناسایی شود/جمشیدی: آمار طلاق در استان ۲/۷ درصد کاهش یافت


  • جمعه 16 آبان 1393-17:26

    ارایه آمار غلط خیانت محسوب می شود وبرنامه ریزی رابه عبث واجرا ء رامشکل مواجه میکند آمار طلاق کم نشده است پس تلاش کنیم تا امور اجتماعی را سیاسی نکنیم

    • چهارشنبه 14 آبان 1393-8:52

      با تشکر از سرکار خانم جلالی
      ارائه آمار نادرست نشان دهنده اینست که کسانی که در راس هرم یا مشاوران مدیران برای تنظیم سخنانشان قرار دارند نه تنها از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند بلکه از تعهد کافی نیز بی بهره اند . و این اولین بار نیست

      • پنجشنبه 15 آبان 1393-10:8

        امار درست بوده اطلاعات شما غلطه
        قبل از هراطلاعات كافي و اينطور مغرضانه قلم نزنيد

      • يکشنبه 11 آبان 1393-11:29

        سپاس خانم جلالی عزیز،آمار غیر واقع فلج کننده است.چراکه با آمار کذب صورت مسئله پاک شده و بدتر آنکه سیستمی ناکارامد را کارامد جلوه میدهد.مسئولین یا در آمار دهی دقت ندارند که نشانه کم توجهی ایشان به امور مدیریتیست.چراکه رصد صحیح و واقعی اوضاع ضرورت انکار نشدنی در امر مدیریت است ویا متاسفانه عمدی در کار است که واویلا......


        ©2013 APG.ir