تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 تير 1384-0:0

چالوس به جای دوبی

رؤياى سفر به دوبى، دو دختر را در دام توطئه اى گرفتار كرد و از ويلايى در جاده چالوس سردرآوردند.


اين دو دختر ۲۰ ساله وقتى پى بردند از سوى سه پسر عاشق پيشه اغفال شده اند كه راهى براى بازگشت نداشتند. اواسط هفته گذشته خانواده دو دختر همزمان به پليس مراجعه كردند و از ناپديد شدن دختران خود خبر دادند. مأموران اداره ۱۱ پليس آگاهى تهران كه با دستور داديار سليمانى از شعبه دوم دادسراى امور جنايى تهران وارد عمل شده بودند، در تجسس هاى ويژه اى دريافتند دو دختر در يادداشتهايى مشابه از سفر به دوبى و زندگى در اين كشور شيخ نشين حاشيه خليج فارس نوشته اند و ادعا كرده اند ساعتى بعد از فرار راهى دوبى خواهند شد. در شاخه ديگرى از تحقيقات، كارآگاهان پى بردند دو دختر از مدتها پيش نزد دوستانشان ادعا كرده اند با دو پسر ۲۵ ساله كه در يك شركت رايانه اى كار مى كرده اند، رابطه دوستى برقرار كرده اند و به اين شركت رفت و آمد داشته اند.
پليس با توجه به اينكه هيچ كس نمى دانست شركت رايانه اى اين دو پسر در كجا قرار دارد، تنها به مشخصات خودروى پرايدى دست يافت كه زير پاى آن دو پسر ديده شده بود و داديار سليمانى دستور توقيف آن را صادر كرد.
بدين ترتيب، روز يكشنبه ۲۹ خردادماه وقتى مأموران گشت پليس در خيابان بهبودى تهران گشتزنى مى كردند، پرايدى را ديدند كه دو پسر و دو دختر با ظاهرى نامناسب و رفتارهاى عجيب سرنشين آن بودند و زمانى كه شماره اين پرايد در رايانه دستى ثبت شد، پى بردند خودروى پرايد به همراه سرنشينان آن بايستى توقيف شود.
دو دختر جوان ادعاهاى مشابهى داشتند كه نشان مى داد ناخواسته اغفال پسرى شده اند كه آنان و دو پسر جوان ديگر را به بازى گرفته است. اين دختران به داديار سليمانى گفتند: «ما به خاطر دوستى با دو پسر و رابطه علاقه مندى اى كه با آنان داشتيم، به شركت رايانه اى پسرى به نام «آرش» رفت و آمد پيدا كرديم، «آرش» بارها نزد ما گفت كه پول و سيم كارت تقلبى و مدارك جعلى تهيه مى كند و زمانى كه اشتياق ما را درخصوص كارهايش ديد، پيشنهاد داد در يك تجارت بزرگ وى را همراهى كنيم و ۲۰ ميليون تومان به دست بياوريم.» يكى از اين دو دختر فرارى در بيان جزئيات نقشه «آرش» گفت: «قرار شد من و دوستم بدون اينكه پسران مورد علاقه مان از نقشه فرارمان به دوبى باخبر شوند، خانه هايمان را ترك كنيم و همراه «سامان» و «رضا» به ويلايى در جاده چالوس برويم، در آنجا با جدا شدن از اين دو پسر همراه «آرش» به مرز تركيه برويم تا او تجارت ۱۰۰ ميليون تومانى را انجام دهد و با يكديگر به تركيه برويم و «آرش» با دادن ۲۰ ميليون تومان پول به ما از «تركيه» من و دوستم را به دوبى بفرستد.»وى افزود: روز فرار به چالوس رفتيم، چند روزى نزد «رضا» و «سامان» بوديم و زمانى پى برديم كه همه اين ماجراها و سفر رؤيايى به دوبى توطئه است كه «آرش» خود را گم كرد و ديگر خبرى از او نشد.(iran-newspaper)


    ©2013 APG.ir