تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 تير 1384-0:0

تبليغات!

نفوذ درافكار توده مردم ، رويكرد جديد تبليغات نامزدها در غرب مازندران.


هواداران دو نامزد راه يافته به دور دوم انتخابات رياست جمهوري با توجه به فرصت اندك زمان تبليغات، فعاليتهاي تبليغاتي خود را به‌روشهاي مختلف در بين مردم به ويژه افراد صاحب نفوذ در مناطق شهري و روستايي غرب مازندران گسترش داده‌اند.

نامزدها و هواداران نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در دور اول بيشتر با برگزاري همايش‌ها، جلسات و مراسم مختلف براي ارايه ديدگاه‌ها و كسب آرا تلاش مي‌كردند و تنور انتخابات با چنين روشي گرم تر بود.

در دوره دوم انتخابات رياست جمهوري روسا و طرفداران ستادهاي تبليغات انتخابات معين، قاليباف و كروبي در مناطق غرب مازندران به حمايت از هاشمي رفسنجاني و ستاد انتخابات لاريجاني تبليغات خود را در حمايت از احمدي نژاد از روز گذشته آغاز كرده‌اند.

برآيند تبليغات هواداران هاشمي رفسنجاني و احمدي نژاد در غرب مازندران نشان مي‌دهد كه آنان با نفوذ در بين مردم و تبليغات چهره به چهره واستفاده از شخصيتهاي صاحب نفوذ محلي به ويژه در روستاها براي كسب راي به‌نفع نامزد مورد علاقه‌شان تلاش مي‌كنند.

اين رويكرد جديد تبليغات به صورت گسترده بيشتر از سوي طرفداران هاشمي رفسنجاني در اين مناطق صورت مي‌گيرد.

آنها بريده جرايد و عكس‌هاي مربوط به هاشمي رفسنجاني را در سطح گسترده در مناطق شهري و روستايي اين مناطق توزيع مي‌كنند و به رايزني مي‌پردازند.

دكتر "علي وحيدي" رييس ستاد انتخابات دكتر معين در غرب مازندران در اين رابطه گفت: روسا و اعضاي ستاد معين در اين مناطق طي جلسات متعدد به نتيجه رسيدند كه در دور دوم انتخابات از هاشمي حمايت كنند.

"فرشيد همتي" مسئول هماهنگي ستاد هاشمي در شهرستانهاي تنكابن و رامسر گفت: براي كسب آرا، تبليغات چهره به چهره را در مناطق مختلف به ويژه روستايي آغاز كرده‌ايم.

"مهدي اسفندياري" مسوول ستاد تبليغات قاليباف در چالوس نيز گفت: اعضاي اين ستاد تبليغات خود را در حمايت از هاشمي رفسنجاني آغاز كرده‌اند.

عضو شوراي اسلامي روستايي در غرب مازندران كه‌خواست نامش اعلام نشود،تصريح كرد: طرفداران دو نامزد راه‌يافته به دور دوم انتخابات براي كسب آرا تلاش گسترده‌اي را در روستاها آغاز كرده‌اند.

هاشمي رفسنجاني در دور اول اين انتخابات در شهرستانهاي نوشهر با كسب ‪۱۷‬ هزار و ‪ ۱۹‬راي، چالوس با ‪ ۱۹‬هزار و ‪ ۹۱۰‬راي و تنكابن با ‪ ۳۱‬هزار و ‪۳۶۵‬ راي به عنوان نفر اول، و در شهرستانهاي رامسر با هفت هزار و ‪ ۹۵۶‬راي و نور با ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۴۵۳‬راي به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

محمود احمدي نژاد در دور اول انتخابات در شهرستانهاي نوشهر با شش هزار و ‪ ۷۵۰‬راي و نور با پنج هزار و ‪ ۳۶۰‬راي نفر سوم، و در شهرستانهاي رامسر با چهار هزار و ‪ ۹۹۱‬راي، تنكابن با ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۱۱۰‬راي و در چالوس با كسب ‪ ۹‬هزار و ‪ ۸۶‬راي عنوان چهارمي را به خود اختصاص داد.

در غرب مازندران ‪ ۴۴۶‬هزار نفر واجد شرايط راي دادن در انتخابات هستند. (irna)



    ©2013 APG.ir