تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 تير 1384-0:0

نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر در مازندران برپا می شود

نخستين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك،نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر در سمازندران كامپيوتر، تجارت الكترونيكي و فناوري اطلاعات و ارتباطات پنجم تا نهم مرداد ماه امسال در ساري برگزار مي‌شود.


كاظميان مدير اجرايي اين نمايشگاه با بيان اين كه اين نمايشگاه توسط انجمن SPC و با همكاري سازمان بازرگاني استان مازندران برگزار مي شود، اظهار داشت: با توجه به بسترهاي اقتصادي ايجاد شده در مازندران و روند رو به پيشرفت صنعت الكترونيك و IT در مازندران، لزوم برگزاري يك نمايشگاه بين‌المللي در منطقه شمال كشور ضروري به نظر مي‌رسيد كه برپايي اين نمايشگاه با هدف فوق صورت مي‌پذيرد.
وي با اشاره به اين كه در اين نمايشگاه شركتهاي توليد كننده فعال در زمينه‌هاي الكترونيك و كاپيوتر، جديدترين محصولات و خدمات خود را ارايه مي‌كنند، تصريح كرد: در اين نمايشگاه تمامي متخصصان، فروشندگان، فعالان در اين زمينه، مسئولان سازمانهاي دولتي رد سه استان مازندران، گيلان و گلستان حضور پررنگي خواهند داشت.
كاظميان گفت: تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي، مديريت اطلاعات در سازمانها، فناوري اطلاعات و برنامه‌ريزي سازماني و نيز امنيت در فناوري اطلاعات و ارتباطات از عمده محورهاي نخستين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر، تجارت الكترونيكي و فناوري اطلاعات و ارتباطات است.
مدير اجرايي نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك كامپيوتر، تجارت الكترونيكي يادآور شد: با توجه به گفت‌وگوهاي انجام شده به منظور سهولت بازاريابي و صادرات محصولات شركت‌هايي كه در نمايشگاه حضور دارند، كليه توليد كنندگان كالاها و خدمات مربوط، مي‌‌توانند، محصولات و خدمات خود را از طريق درياي خزر به كشورهاي مشترك المنافع حوزه درياي خزر صادر كنند.
علاقه‌مندان به كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به پايگاه اينترنتي اين نمايشگاه به نشاني www.spcfair.com مراجعه كنند. (farsnews)


    ©2013 APG.ir