تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 تير 1384-0:0

رییس هیئت کشتی مازندران در آستانه استیضاح

صدرالدين كاظمي: عموم بايد از دليل استيضاح كلانتري باخبر شوند.


 

صدرالدين كاظمي، كارشناس كشتي كشورو مدير مسئول روزنامه روز ورزش گفت:‌ اين مسئله بسيار جاي تعجب دارد كه شخصي 4 سال متوالي عنوان مدير نمونه را در سطح کشتي کشور به خود اختصاص دهد؛ سه ماه پيش مجددا در مسند رياست هيئت كشتي مازندران ابقا شود و امروز پس از گذشت سه ماه مورد استيضاح مسئولين قرار گيرد.

 

وي اضافه كرد: حال اين سئوال مطرح است كه اگر كلانتري مديري لايق و كاردان نبود چرا سه ماه پيش با راي مسئولين ابقا شد و اگر قدرت رياستش به همگان ثابت شده كه وي را 4 سال مدير نمونه خوانديد چرا پس از اين مدت وي را مورد استيضاح قرار داديد؟ بايد اين سردرگمي ها توسط مسئولين امر حل و فصل شود و عموم کشتي دوستان نيز از دلايل اين مساله باخبر شوند.

 

كارشناس كشتي كشورمان در خصوص عملكرد كلانتري گفت: با توجه به استعدادهاي ذاتي و نابي كه در مازندران يافت مي شود با وجود هر مسئول  و رئيس ديگري نيز كشتي مازندران نوار رشد و ترقي را مي پيمود، چرا كه كشتي اين استان بر پايه مربيان كاركشته استوار است و كلانتري نيز طي اين مدت عمكرد نسبتا معمولي را از خود ارائه داد و نمي توان آن را قوي يا ضعيف خواند.

 

كاظمي در خاتمه خاطر نشان كرد: اميدوارم با مشخص شدن دليل استيضاح كلانتري از اين به بعد بهتر به مسائل داخلي قطب اصلي كشتي كشور پي برده و راحت تر نتيجه گيري كنيم.

اما منوچهر لطيف، كارشناس كشتي كشور گفت: رئيس هيئت كشتي مازندران چندان كار خارق العاده اي را انجام نداده است و حتي بخشي از وعده هاي خود همچون برگزاري ليگ نوجوانان و جوانان را نيز عملي نكرد.

وي در خصوص استيضاح كلانتري گفت: مسائلي همچون نارضايتي مربيان و كشتي گيران، عمل نكردن به وعده ها، حذف نام چند جوان از اردو و صحبت هاي كلانتري در خصوص عدم حمايت مالي از سوي مدير كل تربيت بدني استان مازندران و فدراسيون كشتي زمينه را براي استيضاح وي آماده كرد و همين مسائل كوچك و بزرگ ورزشي جلسه امروز را رقم زد.

 

كارشناس كشتي كشور  اختصاص عنوان هيئت کشتي نمونه توسط مازندران را طبيعي و قابل پيش بيني خواند و گفت: هر شخص ديگري هم روي كار بود، باز استان مازندران عنوان هيئت كشتي نمونه را به خود اختصاص مي داد . قبل از اين 5 سال هم موضوعي به نام انتخاب هيئت كشتي نمونه در فدراسيون مطرح نبود وگرنه باز هم به اين استان اختصاص مي يافت.

 در ثاني اساس انتخاب هيئت كشتي نمونه در فدراسيون كشتي كشورمان اشتباه است، چرا كه انتخاب خطه كشتي خيزي همچون مازندران که قهرمانان المپيكي و افتخارآفرين هاي بسيار زيادي در آن به چشم مي خورند آن چنان اهميتي ندارد بلكه اين مهم است كه به هيئت هاي كشتي همچون لرستان، هرمزگان و غيره که  تك ستاره هاي كشتي در آنها مي درخشند ، با اختصاص اين عنوان  هم مسئولين و هم کشتي گيران آنها را به آينده اميدوارکنيم.

 

لطيف در خاتمه گفت: اميدوارم رياست هيئت كشتي استان مازندران به شخصي تعلق گيرد كه با برنامه هاي جديد و سازنده اين خطه هميشه سبز را به سمت رشد و موفقيت سوق دهد.(ipna)

 



    ©2013 APG.ir