تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 5 تير 1384-0:0

رفتم ، که رفتم!

مدیر کل تربیت بدنی مازندران،بعد از استیضاح موفق کلانتری: جای برخی مسایل درمطبوعات نیست!


 " برای مدیر کل تربیت بدنی متاسفم! " نقی کلانتری ، رییس هیات کشتی مازندران با گفتن این جمله مجمع فوق العاده کشتی این استان را ترک کرد تا جلسه ای که بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته تشکیل شد با حرف و حدیث های زیادی همراه شود!


بحث اختلاف نظر هادی حسینی (مدیر کل تربیت بدنی مازندران) با کلانتری شاید به دو سال پیش بازگردد، روزهایی که حسینی و کلانتری در حاشیه مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان در استانبول ترکیه (سال 2003) رگه هایی از ناهمخوانی نظراتشان را به هم نشان دادند.


حسینی بهترین گزینه برای دریافت پاسخ ابهام های به وجود آمده در مجمع فوق العاده هیات کشتی استان مازندران است.


مدیر کل تربیت بدنی مازندران که با علاقه و توجه خاصی به کشتی سواحل غربی خزر را زیر نظر دارد، در باره عصبانیت کلانتری و سر و صداهایی که از محل مجمع به گوش می رسید، می گوید:


 این یک رای گیری بود، کلانتری ابقا نشد و طبیعی بود عصبانی شود!


* اما کلانتری هنگام خروج از جلسه جمله ای گفت که شائبه برانگیز است، ایشان گفتند: " برای مدیر کل متاسفم! "، چرا؟


 شاید انتظار داشته برایش رای جمع کنم و مانع برکناری اش شوم، در انتخابات چند ماه پیش من حامی کلانتری بودم و شاید باز هم چنین انتظاری داشته!


* تشکیل مجمع خودش حرف و حدیث های زیادی داشت، بحث اختلاف نظرهای شما با کلانتری؟


من با کلانتری اختلافی ندارم، این نظر اعضای مجمع بود و درخواست تشکیل جلسه فوق العاده داشتند، من و کلانتری با هم دوست هستیم، مجمع کشتی ماندران نشان داد که چقدر هوشیار و پویا است و از کنار مسایل کشتی بی تفاوت نمی گذرد.


 •  شایعاتی در این زمینه وجود دارد که جلوگیری از ورود خبرنگاران هم به آن دامن می زند!


 بهتر است چیزی نگویم!


* تغییرات ایجاد شده در اعضای مجمع هم علیه کلانتری بود؟


تغییرات مجمع بر اساس قوانین جدید بود ضمن آن که خود کلانتری نمایندگان داوران، ورزشکاران و مربیان را به ما داد.


* یعنی خود کلانتری، آیت واگذاری را که از منتقدانش است برای حضور در مجمع انتخاب کرده بود؟


 ما این حق را داریم که از طیف های مختلف نفراتی را انتخاب کنیم، به هر حال نظرات آن ها مهم است، در واقع جلسه استیضاح برای پاسخ گویی به انتقادهاست.


* شما می گویید اختلافی با کلانتری نداشته اید در حالی که در مصاحبه ای از انتخاب پنج جانشین احتمالی صحبت کرده بودید، این دو مسئله در تضاد با همدیگر هستند!


یک مدیر به هر حال باید آمادگی لازم را برای رویارویی با مسایل مختلف داشته باشد، در کشتی مازندران آن قدر افراد بزرگ و مدیر وجود دارند که دغدغه های مدیریتی در این رشته وجود ندارد، وجود اختلاف نظر طبیعی است.


 * کشتی در مازندران ریشه دارد اما سرپرست کشتی مازندران که موقتا جای کلانتری را می گیرد، از جنس کشتی نیست؟


البته ما سرپرست را به فدراسیون کشتی معرفی می کنیم و در صورت تایید فدراسیون او را به طور رسمی معرفی خواهیم کرد ، ضمن آن که بر اساس قانون، قائم مقام مدیر کل به عنوان سرپرست هیات های ورزشی استان ها معرفی می شود.


 * کشتی مازندران و حاشیه هایش این روزها سر و صدای زیادی کرده!


 به نفع کشتی نیست که حاشیه ها را بزرگ کنیم، شاید عنوان کردن برخی مسایل درست نباشد، اختلاف ها را نباید به مطبوعات کشید بلکه جزیی از اسرار خانواده کشتی است. به نظر من مسایلی که در کشتی مازندران اتفاق افتاد حاشیه نیست، بلکه یک رقابت برای بهتر شدن وضعیت کشتی در مازندران است.

گفتنی است نقی کلانتری پس از عزل از ریاست هیات کشتی مازندران بلافاصله با دو پیشنهاد سرپرستی مواجه شد. دو تیم دانشگاه آزاد قائم شهر و پیام ارتباطات ساری طی تماسی با کلانتری از او خواستند تا سرپرستی تیم هایشان را قبول کند که کلانتری به هر دو پیشنهاد جواب منفی داد. این طور که شنیدیم عبدالرسول ممتازان رییس هیات کشتی خوزستان در تماسی با کلانتری از او خواسته تا راهی این استان شود و سرپرستی کشتی آزاد خوزستان را به عهده گیرد. از طرفی هیات کشتی کردستان نیز چنین پیشنهادی را به رییس سابق کشتی مازندران داده است. ظاهرا تمایل کلانتری برای حضور در خوزستان بیشتر از کردستان است. (koshti)



    ©2013 APG.ir