تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 تير 1384-0:0

عکس شهردار ساری در روزنامه آلمانی

یک روزنامه آلمانی مقاله ای را به -محمد قنبرپور-شهردار ساری اختصاص داده است.


روزنامه معروف شهر"ویسپادن"آلمان مقاله ای را دبه عملکرد موفق شهردار ساری-محمد قنبر پور-در شماره روز شنبه 2/6/2005 خود اختصاص داده است.در این روزنامه نگاره قنبرپور در کنار عکس یک آرشیتکت آلمانی چاپ شده است.گفتنی است قنبرپور در مدتی که به سمت شهردار ساری منصوب شده است ، عملکرد موفقی در مرکز استان داشته و طرح های عمرانی او با استقبال شهروندان روبه رو شده است.

گفتنی است mazandnume در دوم تیرماه امسال خبری را پخش کرد که از قول محمدحسن محمدي كيادهي-عضو شوراي اسلامي شهر ساري-  گآمده بود: متأسفانه معامله گري در شوراي اسلامي شهر ساري جايگزين معادله گري شده است.
محمدی با تأكيد بر ضرورت دستيابي به اصول مفاهمه و وحدت آفرين در روند فعاليت شوراي اسلامي شهر ساري گفت: جرياني در شوراي اسلامي شهر ساري در صدد حذف شهردار اصولگراي اين شهر است كه همين جريان در چند سال گذشته موجب عدم ثبات مديريتي در شهرداري ساري شد.
كيادهي گفت: در صورت عدم توقف دخالت هاي عوامل سياسي درفعاليت هاي شوراي اسلامي ساري به ناچار عمده مسائل پيش آمده در ماه هاي اخير را افشا خواهم كرد.اقدام برخی اعضای شورای شهر ساری در نادیده گرفتن عملکرد مثبت شهردار این شهر جای تامل دارد!



    ©2013 APG.ir