تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 تير 1384-0:0

سلمان قادری: انتقام در فینال شیرین بود

گفت و گوی koshti با سرپرست تیم جویبار لوله ، قهرمان فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد.


قهرمانی تیم جویبار لوله در رقابت های فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد هیچ کس را به اندازه سلمان قادری سرپرست این تیم که ریاست هیات کشتی جویبار را هم برعهده دارد خوشحال نکرد. البته قادری به خوبی می داند که این قهرمانی آسان به دست نیامده. کیش در هفته اول لیگ یک در کمال ناباوری جویباری ها را شکست داد اما انتقام جویبار لوله شیرین تر بود، چون در فینال اتفاق افتاد.

رییس هیات کشتی جویبار در مورد رقابت تنگاتنگ تیم جویبار لوله با کیش در فینال مسابقات می گوید:

مبارزه نفس گیر و سختی با تیم کیش داشتیم، رقابت تا لحظات آخر مساوی پیش می رفت، در چند مسابقه اول کشتی گیران ما نتوانستند امتیازات لازم را بگیرند، قضاوت اشتباه در وزن 96 کیلوگرم هم یک پیروزی برای کیش به ارمغان آورد و باعث جلو افتادن آن ها شد. اما خوشبختانه در دو کشتی آخر، توانستیم به آنچه می خواستیم برسیم.

قادری در مورد قضاوت داوران روز پایانی این دوره از رقابت های لیگ دسته یک ادامه داد:

قضاوت داوران مشکلی نداشت. آن اشتباهی هم که در وزن 96 پیش آمد سهوی بود و داور منظور خاصی نداشت.

سرپرست تیم جویبار لوله به وضعیت تیم کیش اشاره کرد و گفت:

کیش تیم یک دست و قدرتمندی بود، تیم ما برای رسیدن به قهرمانی واقعا سختی کشید. مشکل تیم موسسه کیش به مدیریت ضعیفشان برمی گشت. من خودم فکر می کنم اگر مربی قبلی این تیم دیروز هدایت کشتی گیران را بر عهده داشت نتیجه برعکس می شد و آن ها می توانستند با هدایت اسماعیل پور به قهرمانی برسند!

قهرمانی تیم جویبار لوله در مسابقات لیگ دسته اول باعث شد تا یک سهمیه دیگر به جمع سهمیه های این تیم برای حضور در لیگ برتر اضافه شود. در حال حاضر جویباری ها از چهار سهمیه برای حضور در رقابت های لیگ برتر برخوردارند.
آن ها دوبار قهرمان لیگ دسته یک شده اند، بر جام حذفی بوسه زده اند و در لیگ برتر هم یک تیم دارند! جویباری ها با آن که چهار سهمیه برای حضور در لیگ برتر دارند، اما هنوز وضعیت حضورشان در این رقابت ها مشخص نیست.

گفتنی است قهرمانی تیم جویبار لوله در رقابت های لیگ دسته اول کشتی آزاد مسئولان این تیم را بر آن داشت تا به کشتی گیران این تیم مبلغ سه میلیون تومان پاداش بدهند.
تیم جویبار لوله در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ توانست با نتیجه 15 بر 14 تیم کشتی موسسه ورزشی کیش را شکست دهد و به همین دلیل مسئولان جویبار لوله به پاس زحمات کشتی گیران خود صبح امروز هنگام تسویه حساب کشتی گیران به کسانی که در راه رسیدن به این قهرمانی برای این تیم به روی تشک رفته بودند سه میلیون پاداش نقدی اهدا کردند. البته در برنامه آتی جویباری ها برپایی جشن قهرمانی هم گنجانده شده که هنوز زمان و مکان برگزاری این مراسم مشخص نشده است.



    ©2013 APG.ir