تعداد بازدید: 3676

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 25 آبان 1393-1:26

نیازآذری: تشکل های اجتماعی باید تقویت شوند

گزارش+عکس از اولین نشست کنشگران و خیران اجتماعی بابل/به خاطر نبود بودجه، برنج فروشان بابل مبلغی را جمع آوری کردند تا بتوانیم اولین آزمایشگاه ژنتیک دولتی برای پیشگیری از تالاسمی را در ایران افتتاح کنیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: اولین نشست کنشگران و خیران اجتماعی بابل، صبح شنبه در سالن آمفی تئاتر هلال احمر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که با هدف گردآوری و همبستگی خیران شهر برگزار شد، جمعی از مدیران مرتبط از جمله نورالدین علاءالدینی معاون بهزیستی استان، سید علی اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران و روسای ادارات مرتبط شهرستان از جمله کمیته امداد امام خمینی، هلال احمر، تامین اجتماعی، بهزیستی و معاون عمرانی فرماندار بابل حضور داشتند .

در این نشست دکتر تمدنی گفت: به خاطر نبود بودجه، برنج فروشان بابل مبلغی را جمع آوری کردند تا بتوانیم اولین آزمایشگاه ژنتیک دولتی برای پیشگیری از تالاسمی را در ایران افتتاح کنیم.

وی افزود: با کمک خیران توانستیم سومین مرکز پیوند مغز و استخوان کشور را در بابل افتتاح کنیم.

در ادامه جلسه سلیمانیان-رئیس کمیته امداد بابل- خاطر نشان کرد: ما در تلاشیم تا با کمک کردن به خانواده ها، آنها را خودکفا کنیم.

پور باقر –رئیس هلال احمر بابل- نیز در این جلسه یادآور شد: در این زمان که حادثه ای خوشبختانه به وجود نیامده، فعالیت های هلال احمر به صورت آموزشی و رایگان است که باعث می شود علاقه مندانی که آموزش دیده اند، برای روز حادثه آماده باشند.

کاردگر –رئیس شورای شهر بابل- هم در این نشست گفت: استفاده از خرد جمعی می تواند بسیار مفید و قابل استفاده باشد.

در پایان نیز حسین نیازآذری –نماینده مردم بابل در مجلس- تصریح کرد: در نظامی که صاحب اصلی آن مردم هستند، قطعا مردم هدف گذار هستند.

این مسئول ادامه داد: فرماندار که نماینده عالی دولت در شهرستان است، می تواند هماهنگ کننده خوبی برای این نوع نشست های تخصصی و کاربردی باشد.

نماینده مردم بابل در این جلسه بر تقویت تشکل های اجتماعی، توجه به امور اجتماعی به عنوان یکی از محورهای توسعه، آسیب شناسی خدمات اجتماعی در شهرستان، تعامل و انسجام بین کنشگران اجتماعی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.


  • دوشنبه 26 آبان 1393-11:46

    سلام بر حسين نياز آذري
    وحاج فردوس دفتر دار عزيز ايشان و همه ي زحمت كشان نظام جمهوري اسلامي.
    ارادتمند حامد رهي


    ©2013 APG.ir