تعداد بازدید: 3422

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 آبان 1393-18:18

علیرضا یونسی خبر داد:

اکران شیار143 در همه شهرهای مازندران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران: شیار 143 فیلم ارزشی است و می‌توانیم در مساجد و تکایا هم اکران کنیم تا مردم از این فیلم بهره‌مند شوند


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در نشست با نماینده تهیه‌کننده فیلم شیار143 گفت: فیلم شیار 143 ارزش‌ها و فضیلت‌های ایمانی و اخلاقی را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در همه شهرهای استان باید اکران شود، گفت: در شهرهایی که سینما نداریم اگر سالن همایش دارند فیلم شیار143 اکران شود.

یونسی با بیان اینکه در برگزاری جشنواره یاس، سعی کردیم فیلم‌های جشنواره در اغلب شهرها اکران شود، ادامه‌داد: در شهرهای بدون سینما هم، در سواحل سینمای آزاد تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اینکه اگر نیاز به امکانات ویژه برای اکران فیلم شهرهای بدون سینما است، این امکانات را فراهم می‌کنیم، افزود: شیار 143 فیلم ارزشی است و می‌توانیم در مساجد و تکایا هم اکران کنیم تا مردم از این فیلم بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس، اقیانوس بیکران از ارزش‌های دینی، الهی و انسانی است، خاطرنشان‌کرد: هر اندازه فیلم و سریال که در زمینه دفاع مقدس تولید شود، تنها قطره‌ای از این اقیانوس بیکران را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه برای اکران فیلم شیار 143 از هیچ همکاری دریغ نمی‌کنیم، گفت: سراسر استان برای اکران این فیلم، بسیج می‌شود.

یونسی با اشاره به مفاخر فرهنگی مازندران، یادآورشد: مازندران چهره‌های فرهنگی ارزشمندی در طول تاریخ داشته است اما از نظر مکان فرهنگی در تنگنا هستیم.

گفتنی است فیلم شیار143 از شب گذشته در سینما سپهر ساری اکران شد.


  • پنجشنبه 29 آبان 1393-21:34

    شیار 143 متاسفانه فیلم ضعیفیه. از نظر فیلم نامه و موضوع کاری بی کیفیت وبا موضوعی تکراریه. اگر حضور مریلا زارعی نبود این اثر سنار نمی ارزید. این کار امسال در هفته دفاع مقدس در تهران خیلی اکران شده و نظر بسیاری از مخاطبان همینه. فیلم دفاع مقدس باید حرف نویی برای گفتن داشته باشد و نگاهش نو باشه.
    چرا استاندار محترم نمیآن دل مردم رو با فیلمهای دیگه شاد کنن.یعنی حتما فیلم باید مربوط به دفاع مقدس باشه که ما یادمون بیفته در اغلب شهرهای استان سینما نداریم...؟؟؟؟؟


    ©2013 APG.ir