تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 20 تير 1384-0:0

دريابيگي: نشاني از دوران شكوفايي صنعت نساجي در مازندران نيست

نماينده کارگران مازندران : بي‌‏توجهي دولت ، بيشترين لطمه را به صنعت نساجي وارد كرده است.


نماينده كارگران مازندران مي‌‏گويد : صنعت نساجي بيشترين لطمه را از عدم توجه دولت متحمل شده و بايد به دولتمردان انتقاد كرد كه چرا اين صنعت اشتغال‌‏زا و ارزآور را در ميدان مشكلات تنها گذاشتند .
"نصراله دريابيگي" تصريح كرد : مازندران در سالياني نه چندان دور مركز صنعت نساجي بود و هزاران كارگر در اين رشته مشغول فعاليت بودند ، اما در حال حاضر نشاني از آن دوران شكوفايي صنعت نساجي نيست و بيشتر كارخانه‌‏ها تعطيل شده‌‏ يا با حداقل ظرفيت فعالند و هزاران كارگر بلاتكليف با بيمه بيكاري امرار معاش مي‌‏كنند !
اين نماينده كارگري ، سوء مديريت‌‏ها ،فرسوده بودن ماشين‌‏آلات، ورود بي رويه كالاهاي خارجي و عدم حمايت دولت را مشكلات عمده صنعت نساجي عنوان كرد و گفت : مسوولان ، بر حفظ صنعت و اشتغال تاكيد دارند , مجلس و دولت بر حمايت از صنايع مشكل‌‏دار تاكيد مي‌‏كنند , تسهيلات قابل توجهي براي حل بحران واحدها اختصاص مي‌‏يابد ، اما زماني كه مرحله عمل فرا مي‌‏رسد و صنايع نساجي به نقدينگي نياز دارند , پولي در كار نيست و جالب آنكه همه انتظار رونق و شكوفايي مجدد صنعت را دارند .
دريابيگي در پايان گفت : براي آن كه صنايع نساجي در ميدان رقابت بمانند، بايد ماشين‌‏آلات به روز شود و سطح كمي و كيفي توليدات افزايش پيدا كند، اما با وضعيت فعلي ، بايد اظها تاسف كرد و در انتظار نابودي تدريجي اين صنعت با سابقه و اشتغال‌‏زا باشيم ! (ilna)


    ©2013 APG.ir