تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 20 تير 1384-0:0

جدايي فکري ؟

كاپيتان جويباري تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به وضع نابسامان باشگاه ، قصد ترك اين تيم را دارد.


"محمود فكري " گفت: وضع تيم استقلال به هيچ وجه شرايط مطلوب ندارد و اگر مديران باشگاه به اين وضع سر و سامان ندهند، من ديگر در اين تيم نخواهم ماند.
وي تصريح كرد: حتي فكر كردن به اين كه روزي از استقلال جدا شوم مرا آزار مي‌دهد، اما تحمل اين شرايط باشگاه برايم مشكل شده و ديگر نمي‌خواهم تنش‌هاي چند سال اخير را بازهم لمس كنم.
اين بازيكن با تجربه استقلال با تاكيد بر اينكه مهم‌ترين عامل موفقيت يك تيم ، وجود آرامش در آن مجموعه است، گفت: يك بازيكن تا حد معيني مي‌تواند تنش و حاشيه را تحمل كند. پس از آن مجبور است با تغيير در باشگاه خود به شرايط آرماني دست پيدا كند. چرا كه وجود بحران در يك مجموعه ورزشي قطعا در زندگي شخصي ورزشكار نيز تاثير منفي مي‌گذارد.
فكري در خصوص انتخاب تيم آينده خود گفت: من به دنبال بازار گرمي نيستم و صادقانه مي‌گويم كه پيشنهاد مشخصي براي سال آينده ندارم. اما ديگر توان تحمل شرايط متشنج استقلال را هم نداشته و نمي‌خواهم اين بحران‌ها در روحيه‌ام اثر منفي بگذارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چه زماني از ميادين فوتبال خداحافظي خواهد كرد؟ گفت: قراردادم با استقلال پايان يافته اما هنوز هم مي‌توانم در ميادين فوتبال فردي موثر باشم. لذا در اين زمينه هنوز تصميمي نگرفته‌ام.(iransport)


    ©2013 APG.ir