تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 21 تير 1384-0:0

کلانتري : مدیر کل از جنس ورزش نیست!

انتقاد رییس سابق هیئت کشتي مازندران از حسيني، مديرکل تربيت بدني استان.


مازندران توانایی کسب بیش از شش سهمیه در مسابقات انتخابی تیم ملی را داشت. نقی کلانتری رییس معزول هیات کشتی استان مازندران می گوید:
در کشتی آزاد می توانستیم پنج سهمیه تیم ملی بگیریم ولی با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.

مازندران می توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی هشت ملی پوش داشته باشد ولی حالا که شش مازندرانی به عضویت تیم ملی درآمده اند باید از آن ها حمایت کرد تا برای شرکت در مسابقات جهانی و کسب افتخار کاملا آماده شوند.
کلانتری که چندی پیش با 10 رای مخالف از سمت ریاست هیات کشتی مازندران عزل شد در ادامه توضیح می دهد:
در کشتی فرنگی بیش از همه استان ها ملی پوش داشتیم، در آزاد هم هر سه ملی پوشی که صد درصد ملی پوش شدند، مازندرانی بودند. کسب این افتخار حاصل تلاش مربیان و هیات کشتی سابق بود. امیدوارم عملکرد هیات جدید به گونه ای باشد که افتخارات قبلی استان باز هم تکرار شود.
کلانتری در مورد جایگزین خود در هیات کشتی مازندران تاکید می کند:
هیات کشتی مازندران باید دنبال شخصی باشد که برای کشتی وقت بگذارد و به خوبی از عهده مسئولیت واگذار شده برآید. البته بعید می دانم کسی این پست را بپذیرد. همه از قبول مسئولیت می ترسند چون وقتی با نقی کلانتری که پنج سال برای هیات کشتی زحمت کشید و هر سال مازندران را به عنوان هیات نمونه کشور معرفی کرد این طور برخورد می شود دیگر کسی حاضر به قبول مسئولیت نیست. این گونه برخوردها در کشتی مازندران به یک بدعت زشت تبدیل شده است.
نقی کلانتری اضافه می کند:
مدیر کل از جنس ورزش نیست و همه هیات های ورزشی از او ناراحت و دلخور هستند. برخورد حسینی با روسای هیات ها به شکلی است که همه از کار کردن زده شده اند. بعید می دانم تا زمانی که حسینی مدیر کل باشد مازنی ها به راحتی مسئولیت ها را بپذیرند.(koshti)



    ©2013 APG.ir