تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 تير 1384-0:0

100 هکتار زمين پس گرفته شد

مدير كل نظارت و بازرسي استان مازندران اعلام كرد: در ‪ ۱۵‬ماهه گذشته ‪۵۸‬ ميليارد و ‪ ۸۲۸‬ميليون و ‪ ۶۸۵‬هزار ريال از وجوه نقدي بيت المال در اين استان به خزانه دولت برگردانده شده است.


حجت‌الاسلام "محمود امامقلي"  افزود: تعدادي پرونده دراين زمينه وجود دارد كه در مراجع قضايي در حال رسيدگي و بررسي است تا راي نهايي صادر شود.

وي تصريح كرد: بيشترين پرونده‌هاي بترتيب مربوط به تخلف شهرداري ها ، جهاد كشاورزي ، منابع طبيعي و سازمان بازرگاني است.

وي اظهار داشت: مبلغ ياد شده كه توسط تعدادي از كارمندان و مديران دستگاه هاي دولتي در مازندران اختلاس شده‌بود، مسترد و به خزانه دولت بازگشت داده شده است.

وي درباره مبارزه با زمين خواري نيز گفت: در اين مدت بيش‌از يك صد هكتار (يك ميليون متر مربع)از اراضي جنگلي منابع طبيعي و زمين‌هاي دولتي دراين استان كه بصورت غير قانوني به افراد واگذار و نيز مورد تعرض قرار گرفته بود به منابع طبيعي و دولت برگردانده شد.

وي اضافه كرد: اداره كل نظارت و بازرسي مازندران در بسياري از موارد در زمينه تغيير كاربري اراضي كشاورزي در استان با متخلفين برخورد كرده و مبارزه با معضل زمين خواري يكي ديگر از وظايف اصلي اين اداره كل است.

"امامقلي" خاطرنشان كرد: بيشترين پرونده‌هايي كه در اين اداره كل مطرح بوده مربوط به شكايات مردم استان عليه مسوولان و كارمندان دستگاه هاي دولتي است.

وي از شهروندان مازندران خواست كه هر گونه شكايت از دستگاههاي دولتي را با تلفن ستاد خبري ‪ ۱۳۶‬در ساري و ‪ ۳۲۶۵۷۹۰ ،۳۲۵۰۵۶۱‬و ‪ ۳۲۴۷۴۴۰‬با بيش شماره ‪ ۰۱۵۱‬در ميان گذارند.(irna)



    ©2013 APG.ir