تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 تير 1384-0:0

محمديان:پورعليجان نتوانست از تواناي هايي خوداستفاده کند

مربي ساروي تيم ملي كشتي آزاد:بهترين تركيب را روانه مجارستان مي‌كنيم.


عسگري محمديان مربي تيم ملي كشتي آزاد تصريح كرد: اردوي تيم ملي از روزگذشته در خانه كشتي همدان آغاز شده و در اين اردو تمرينات بسيار خوبي را براي كشتي گيران مد نظر گرفته‌ايم تا آنها را مهياي حضور در رقابتهاي جهاني  المپياد دانشجويي نماييم.ضمنا اعضاي دعوت شده به اردو را به چند تورنمنت بين المللي اعزام خواهيم کردكه كشتي گيران چهار وزن باقيمانده جهت اعزام به رقابتهاي جهاني مجارستان از اين همين تورنمنت‌هاي بين المللي برگزيده مي‌شوند.

 

وي با اشاره به دعوت هادي پورعليجان براي حضور در اردو و تمرين با کشتي گيران 120 كليوگرم اظهار داشت: پورعليجان بدليل كاهش بيش از حدوزن بدن قادر به  به كارگيري صحيح تواناي هايي بالقوه خود نبود. از طرفي وي در رقابت هاي جهاني جوانان جهان توانست در اين وزن مدال طلا كسب كند. از همين رو بهتر ديديم تا از او در كنار جواد دماوندي، فردين معصومي، ساجد جلالي و عليرضا طلوعي استفاده نماييم تا در نهايت از ميان آنها كشتي گير برتر به مسابقات جهاني اعزام شود.

نايب قهرمان المپيك سئول در پايان عنوان داشت: رقابت هاي انتخابي تيم ملي در سطح بسيار مطلوبي برگزار شد و به جز چهار كشتي گير المپيكي مابقي مدعيان اوزان مختلف حاضر بودند. يكي از عمده‌ترين محاسن اين ديدارها درخشش جوانان گمنام در برابر بزرگان كشتي بود كه اين مسئله نشان از اعتماد و دادن خودباوري به آن ها دارد. هيچ كس در اين رقابت ها از شكست مصون نبود و همگي نسبت به يكديگر احساس خطر مي‌كردند.(ipna)

 



    ©2013 APG.ir