تعداد بازدید: 4747

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 6 آذر 1393-17:24

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

بچه های اوباما اینترنت ندارند/مشکل ما نداشتن مدیر زن نیست

مریم جمشیدی: زنان بی سرپرست ما تابوی ازدواج دارند/ رئیس جمهوری آمریکا با وجود امکانات زیاد و اینترنت پرسرعت که دارند ولی هیچکدام از فرزندانش، دسترسی به اینترنت و اجازه استفاده از آن را ندارند/استان های دیگر از کارگروه آموزشی ما اقتباس کرده اند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، مینامحسن پور: مریم جمشیدی –مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران- در نشست مطبوعاتی که پیش از ظهر پنج شنبه در استانداری برگزار شد، از سفر دکترفهیمه فرهمندپور- مشاور وزیر کشور در امور بانوان- به مازندران خبر داد و ابراز داشت: تشکیل جلسه با مشاوران امور بانوان فرمانداری ها، برگزاری کارگروه تخصصی بانوان و خانواده و شورای اداری و... از برنامه های سفر فرهمندپور به مازندران است.

جمشیدی سرفصل وظایف اداره کل امور بانوان را، تحکیم بنیان خانواده، رسیدگی به امور زنان بی سرپرست، توجه به بحث آموزش و پژوهش و جلوگیری از آسیب های زنان و خانواده عنوان کرد و افزود: هر استان با توجه به قابلیت، امکانات، سطح و ضرورت انجام هر یک از این موارد، عمل می کند.

وی ادامه داد: ضرورت مازندران بحث آموزش و رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانوار است.

مدیر کل امور بانوان استانداری، با بیان اینکه برای اجرای برنامه ها و انجام فعالیت های مختلف، نگاه من اصلا مناسبتی نیست، گفت: امور مربوط به انسان ها تعطیلی ندارد.

جمشیدی با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش و با اشاره به تشکیل کارگروه آموزش در بهمن 92، افزود: تاکنون 180 کلاس و کارگاه آموزشی در استان تشکیل شده و 18 هزار بانو آموزش دیده اند.

وی همچنین تصریح کرد: استان های دیگر از کارگروه آموزشی ما اقتباس کرده اند و مورد استقبال قرار گرفته است.

* شمار زنان زندانی 50 نفر است

جمشیدی شمار زنان زندانی در بابل را 50 نفر عنوان کرد و افزود: بیشترین جرمی که برای آن زنان زندانی می شوند حمل مواد مخدر است که اصلا به استان مازندران ما نمی آید.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی اعداد باید با صراحت بیان شود، گفت: 6هزار زن معتاد در استان وجود دارد که از این تعداد، 700 نفر، مصرف متادون درمانی دارند.

جمشیدی با بیان اینکه زنان معتاد، عموما بین سنین 17 تا 30 سال هستند و از سال 90 تا اکنون اعتیاد زنان 6درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: 35 درصد زنان معتاد، بی سواد و کم سوادند و همراهی با همسر علت اصلی اعتیادشان است و همچنین 60 درصد تحصیل کرده و دانشگاهی اند که به علت لاغری های بدون فکر و کسب جایگاه میان دوستان و ... معتاد شده اند.

وی تعداد زنان سرپرست خانوار استان را 100 هزار و 343 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: مهمترین مشکل این قشر جامعه، مشکل مالی و نداشتن درآمد دائمی است.

مدیر کل امور بانوان استانداری، با بیان اینکه زنان بی سرپرست ما تابوی ازدواج دارند، تصریح کرد: زنان ما باید به راحتی این تصمیم را بگیرند که مثل مردانی که تنها می شوند ویا طلاق می گیرند، دوباره ازدواج کنند.

وی از در یافت حق راه اندازی 50 غرفه دائم در ساری برای در آمد زنان سرپرست خانوار خبر داد و تصریح کرد: این غرفه ها به صورت دوره ای در اختیار این بانوان گذاشته می شود.

*بچه های اوباما اینترنت ندارند!

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش به آسیب های شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا با وجود امکانات زیاد و اینترنت پرسرعت که دارند ولی هیچکدام از فرزندانش، دسترسی به اینترنت و اجازه استفاده از آن را ندارند!

جمشیدی در پاسخ به سوال یک خبرنگار راجع به رعایت عفاف و حجاب و شیوه های اعمال آن و تفاوت میان خواسته های مسئولان و وضع موجود جامعه و همچنین تمرکز بر ظاهر حجاب، این گونه پاسخ داد: طرح "تبسم مهر" نام طرح گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی است که از اردیبهشت امسال در مدارس و دانشگاه ها شروع شده است و قرار بود پیرامون عفاف و حجاب بحث شود اما چون باید به روز بود و اگر به جوانان بگویید موضوع جلسه عفاف و حجاب است، شاید هیچکس نمی آمد، انتخاب موضوع جلسات به عهده جوانان گذاشته شد.

وی با بیان این که عفاف از حجاب واجب تر است و مرد و زن هم ندارد، تصریح کرد: در سال های اخیر چیزی که در جامعه می بینیم و چیزی که می گویند متفاوت است.

این مسئول با اشاره به این که عفاف و حجاب در حیطه کار اداره ما نیست اما فکر باید درست شود، ادامه داد: ابزار ارتباطی هر کس را به آن سوی مرزها وصل می کند.

جمشیدی با بیان این که من نگاه بسته و کاملا لایتچسبک را قبول ندارم و انحصاری کردن حجاب به بانوان نمی تواند مشکلات ما را حل کند، گفت: باید بحث عفاف حل شود و تا امنیت واقعی فکری و فردی نباشد، ما شاهد وضعیت قابل قبولی نخواهیم بود.

*هرگونه حساب کنید طلاق افزایش دارد

به گزارش مازندنومه، در کارگروه بانوان و خانواده استانداری مازندران که مهرماه ماه امسال برگزار شد، خانم جمشیدی آماری مبنی بر کاهش میزان طلاق در استان در شش ماهه اول امسال ارائه داد که بر اساس آمار موجود در سایت ثبت احوال کشور و استان و نیز آمار دادگستری استان، آمارها نه تنها حاکی از کاهش طلاق نیست، بلکه افزایش نیز داشته است.(مراجعه کنید به این یادداشت: آمار طلاق کم نشده است!)

در همین راستا خبرنگار مازندنومه از خانم جمشیدی پرسید: آیا این آمار را تایید می کنید و منبع شما کجاست؟ او پاسخ داد: آماری که ما در هر زمینه ای مطرح می کنیم یقینا آماری هست که از منبع موثق مربوط به حیطه کاری خود جامعه آماری خواهیم گرفت، کما اینکه این آمار را از ثبت احوال استان گرفته ایم و اتفاقا هم آمار درستی است، اما علت تناقض پژوهش شما و چیزی که من اعلام کرده ام این است که یک مدل آمارگیری ثبت احوال دارد که خیلی با مدل انسانی مد نظر ما واقعیت ندارد، یعنی وقتی یک فرد می خواهد شناسنامه تعویض کند که دلیل نمی شود که حتما همین الان به دنیا آمده باشد و این در لیست افرادی قرار می گیرد که تازه متولد شده اند چون تازه دارد شناسنامه می گیرد، بنابراین حتما آماری که داده می شود از متولدین با کسانی که واقعا متولد شده اند متفاوت خواهد شد و حالا در نظر بگیرید که چند تا از این موارد اتفاق می افتد.

وی افزود: مدیرکل ثبت احوال استان با آمار و ارقام ادعا می کند که این میزان درست است و 2/7 درصد کاهش داشته است، یعنی شش ماهه اول سال 92، 4هزار و دویست طلاق ثبت شده واقعی داریم اما در سال 93، 3هزار و صد تا و این یعنی کاهش دیگر.

جمشیدی تاکید کرد: یکی این مورد است که آمار شما را از بالانس خارج می کند و بحث بعدی این است که اگر بخواهید نسبت ازدواج را حساب کنید، بله ما شش ماهه اول سال 92 بیش از 16 هزار ازدواج صورت گرفته و در 93 بیش از 15 هزار تا یعنی هزار و خورده ای ازدواج کمتر شده است، ولی هرکدام از این ها را باید به تفکیک در نظر گرفت و ما طلاق را به نسبت همین ازدواج کمتر داشته ایم اما اگر اینها را در تناسب مشترکی که شما فکر می کنید بگذاریم، بله آنچه شما فکر می کنید درست است. اما در 10 ساله اخیر اگر بخواهیم این آمار نسبتی را حساب کنیم، بله طلاق سیر تزایدی داشته است و مدل زندگی طوری شده که هرگونه حساب کنید طلاق افزایش دارد.

* این چیز قشنگی نیست

خبرنگار مازندنومه پرسش دوم خود را این گونه طرح کرد: چندی پیش عده ای از زنان فعال استان در زمینه های مختلف، به دیدار معاون امور زنان رییس جمهوری رفتند و به طرح گلایه مبنی بر استفاده نشدن از توانمندی های بانوان مازندران پرداختند. چرا از توانمندی زنان استان در سمت های مختلف اجرایی و مشورتی بهره گیری نمی شود؟

  این مسئول در پاسخ گفت: در ابتدا زنان باید به هم اعتماد کنند و این انتظار می رود که اگر کسی توانمند است، باید از او استفاده شود و این چیز قشنگی نیست که برخی افراد به اولین مرجعی که به آن دسترسی دارند، هیچ سری نمی زنند که شما دارید چه کار می کنید؟ ما در چه حیطه ای می توانیم به شما کمک کنیم؟ حتی به دعوت های ما پاسخ ندادند، بعد رنج سفر را بر خود هموار کردند و و چقدر لازم بود رایزنی کنند تا مثلا خانم مولاوردی را ببینند و بگویند در استان چه مسئله ای وجود دارد! این مسئله غیر قابل هضم است و جالب نیست.

جمشیدی ادامه داد: ما باید سطح فرهنگی استان را بالا ببریم و بالا بردن سطح فرهنگ، فقط انتخاب یک مدیر زن نیست و من در توانمندی زنان مان هیچ شکی ندارم و فرقی ندارد اگر مدیری چه مرد و چه زن، اگر آن سطح توانایی را در خود نمی بیند پذیرفتن پست یک خسران برای خود فرد و جامعه است.

وی با بیان این که من از خدا می خواهم که در جلسات شورای اداری خانم ها هم حضور داشته باشند، تصریح کرد: اگر چیزی اتفاق نیفتاده است به خاطر کوتاهی فرد خاصی نیست. صادقانه می گویم مشکل ما نداشتن مدیر زن نیست، کما اینکه ما 300 مدیر زن داریم که مدیریت میانه دارند و افزایش یافته است و اگر جایی آن آرمان محقق نشد، علتش کم کاری تنها مدیر زن استان نیست.

*توضیحات ما

بخش های مختلف اظهارات مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران قابل نقد است که به احتمال در یادداشتی مجزا به آن خواهیم پرداخت. اما فرازهایی از صحبت های امروز خانم جمشیدی از اساس اشتباه است و این نشان می دهد وی به روز نیست و از افراد آگاه و متخصص هم بهره نمی برد.

برای مثال نظر این مدیرکل درباره استفاده نکردن بچه های اوباما از اینترنت صحیح نیست. در آمریکا و برخی از کشورهای دنیا مدارس به اینترنت مجهز هستند و بسیاری از علوم به صورت مجازی و اینترنتی تدریس می شود. خانم جمشیدی در این جلسه منبع این ادعای خود را آقای طالب نژاد دانست که به نظر نمی رسد نقل حرف افراد معمولی در یک جلسه رسمی از یک مسئول، محلی از اعراب داشته باشد.

بهتر بود ایشان به جای نقل حرف های بدون سند اطرافیانش، جست و جویی ساده در اینترنت انجام می داد. آذر ماه سال گذشته بود که خبرگزاری مهر نوشت: "رئیس جمهور آمریکا استفاده از فیس بوک را برای دختران خود محدود کرده است. باراک اوباما و همسرش میشله در گفتگو با شبکه ای بی سی نیوز پاسخ دادند: مالایا دختر بزرگ ما که 15 سال سن دارد دسترسی محدود به فیسبوک داشته و ساشا دختر کوچک مان که 12 سال سن دارد هنوز به حد کافی بزرگ نشده تا از فیس بوک استفاده کند."

 خانم جمشیدی فیس بوک را به کل اینترنت تعمیم داده، محدودیت در استفاده از فیس بوک را نفی کامل اینترنت تلقی کرده است!

تکرار آماردهی ایشان درباره کاهش طلاق هم همان طور که یادداشت پیشین ما آمد، نادرست است و ادعای خانم جمشیدی با هیچ فرمول علمی سازگاری ندارد. در این زمینه به زودی توضیح مفصل تری خواهیم نوشت.

در مورد ملاقات زنان فعال مازندرانی با معاون امور زنان رییس جمهوری هم نکات گفتنی فراوان است. (نگاه کنید به: کسی ما را نمی بیند)این افراد چون توسط خانم جمشیدی و سایر مسئولان بارها مورد بی مهری قرار گرفتند و دیده نشدند، با یک درخواست تلفنی و دعوت جدی شخص خانم مولاوردی به تهران رفتند، بدون هیچ گونه دشواری و دردسری. معاون زنان رییس جمهوری برخی از این بانوان فعال مازنی را در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به نام می شناسد و از تولیدات فکری و فرهنگی آن ها باخبر است. در این زمینه نیز به زودی مطلبی را خواهیم نگاشت.

مخلص کلام این که چقدر خوب است خانم مدیرکل جمله ای را که چندسطر بالاتر گفته خودش مرور کند: "فرقی ندارد اگر مدیری چه مرد و چه زن، اگر آن سطح توانایی را در خود نمی بیند پذیرفتن پست یک خسران برای خود فرد و جامعه است."


  • دوشنبه 10 آذر 1393-23:32

    زمزمه رفتن سرکار خانم جمشیدی ورد زبون ها شده... زیاد سخت نگیرید. همین چند صباح گاف ها ایشان را تحمل بفرمایید. پسر جناب استاندار هم باید درک کرده باشند که مهره مناسبی را برا ی مدیریت بانوان استان انتخاب نکردند. گزینه های روی میز در حال بررسی است.
    نمایشگاه توانمندی های بانوان استان!!!!!
    ... آخه به یه تشکل غیر دولتی بگن 4 تا میز و صندلی بیار و روش چند تا مربا و ترشی و غذای خونگی و سنتی بزار، شد توانمندی؟!
    شما چه کمکی به تشکل های غیر دولتی کردید؟ چه کمکی به زنان سرپرست خانوار انجام دادید؟
    صرف آمدن خانم دکتر فرهمند پور مشاور و مدیر کل بانوان وزارت کشور و برگزاری نمایشگاه، شد توانمندی بانوان؟!
    بس است دیگر از این همه شوی ظاهر فریبانه و مقطعی؟
    ...

    • دوشنبه 10 آذر 1393-0:42

      آقای استاندار لطف کنید عطایتان را از سر زنان استان بردارید که نشانگر لطف بی دریغتان است با گذاشتن این مدیر کل نشان دادید چقدر به زنان استان مازندران اهمیت می دهید مدیری که ما را با بچه های اوباما مقایسه میکند و الگو می دهد . وااااااااااااااااای بر ما

      • شهروند قائمشهریپاسخ به این دیدگاه
        دوشنبه 10 آذر 1393-21:28

        بروید تحقیق کنید مشاور بانوان قائمشهر کیه در استان خانم جمشیدی دختران ما را با دختران اوباما مقایسه میکنه در قائمشهر دیگه نگم بهتره...

      • دوشنبه 10 آذر 1393-0:37

        وای بر خانم های مازندران که این زن را در راس امور می بینند زنی که بجای تشکر از زنان سفر کرده از آنها انتقاد کرد وکارشان را کم اهمیت جلوه داد شاید بجای اینکه رنج هماهنگی و سفر را تحمل می کردند بهتر بود مثل خانم مدیرکل بودند تا کارها خودش پیش رود و به نام ایشان تمام شود احسنت به همت زنان مازندرانی که نزد خانم مولاوردی رفتند و تقدیر از زحماتشان بهتر است مازندنومه در مصاحبه ای اهداف و برنامه های این زنان را نشان دهد که قطعا حرفی برای گفتن داشتند که به تهران رفتند .

        • دوشنبه 10 آذر 1393-0:31

          سلام به خبرنگار مازندرانی که در حفظ ارزشهای حرفه ای و رسالت خبرنگاری تمام توان خویش را به کار گرفت . از خانم مدیرکل بعید است که با این همه الگوی مفید و ارزنده در ایران فرزندان اوباما را الگوی فرزندان ما قرار دهند یعنی تحجر و دوری از تکنولوژی راه کار مناسبی است که این خانم پیشنهاد میکنند درضمن ایشان بجای الگو گرفتن از بچه های اوباما انهم به طور ناصحیح بهتر است ... به جای پاک کردن صورت مسئله با چندکارشناس فن مشورت کنند وراهکار ارائه دهند تا اینقدر مورد استیضاح و انتقاد قرار نگیرند ممنون خانم محسن پور و مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه

          • يکشنبه 9 آذر 1393-23:18

            اوباما کیلو چند اینجا ایران است .مازندران .سرزمین شیر زنان ومردان با شرافت.خانم جمشیدی قدری تامل کنید به کجا چنین شتابان

            • دوشنبه 10 آذر 1393-12:30

              خانم جمشيدي مقتدر و با تلاش ادامه بده
              حضور شما باعث دلگرمي زنان استانه

            • شنبه 8 آذر 1393-22:7

              دانشجوی کارشناسی ارشد هستم مهم نیست چه رشته ای فقط می خواهم بگویم همکلاسیهایم وقتی به پرسش استاد پاسخ می دهند بسیار وزین تر از این خانم مدیر کل صحبت می کنند دلم مثل همیشه برای استانم می سوزد .چرا باید در مورد صلاحیت این خانم برای این جایگاه بیشتر تحقیق نشد؟؟؟چراااااا؟

              • دوشنبه 10 آذر 1393-12:24

                به عنوان يك بانوي ساروي افتخارميكنم در جلسات خانم جمشيدي باشم
                ايشون خودشون يه نيروي دانشگاهي و فرهيخته هستند
                شما دانشجوي محترم! لطفا اينقدر مغرض و سطحي بين نباش

              • شنبه 8 آذر 1393-21:55

                خانم جمشیدی ولله حال زنان استان خوب است این همه بی تابی شما بهر چیست؟
                شما چه فرض کردید که این گونه می تازید .کاش اندک تجربه مدیریت بر آن مسند را داشتید که کار استان و سهم حضور زنان فرهیخته ما به اینجا نکشد.

                • شنبه 8 آذر 1393-14:27

                  با سلام به همه بانوان مازندراني خواهش ميكنم كمي با هم مهربانتر باشيم و فرهنگ انتقاد پذيري رو در خودمون تقويت كنيم

                • شنبه 8 آذر 1393-8:3

                  با سپاس از خبر نگار محترم،به آخرین جمله این گزارش اگر عمل می شد عالی بود. بارها با ایشان مسایل طرح شد،اما متاسفانه نشستن ناگهانی همای سعادت بر دوش ایشان امر را بر ایشان مشتبه کرد ،به مطالبات دوستان توجهی نکرد،نه همراه بود و نه همدل و این موضوع باعث دلسردی شد.خانم جمشیدی چگونه به این نتیجه رسیدید مشکل زنان نداشتن مدیر زن نیست.وقتی زنان در مدیریت کلان و مدیریت میانی استان سهمی ندارند،این یعنی در تصمیم گیریها غایبند و پر واضح است که مشکلات آنان به درستی طرح نخواهد شد و پیگیری نیز ضعیف خواهد بود.اتفاقا بر خلاف نظر شما ما بخش عمده مشکلات بانوان را عدم حضور زنان توانمند و کارکشته در سطوح متفاوت مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز می دانیم.کاش در مسند مدیریت کلان استان به جای شما ،فرد با تجربه و کاردانی حضور داشت تا ما رنج اثبات بدیهیات را نمی کشیدیم.کاش...

                  • یک مازندرانی اصیلپاسخ به این دیدگاه 7 5
                    شنبه 8 آذر 1393-8:2

                    حالا که چی از توضیحات بلند بالا در پاورقی ؟؟؟؟ یک کلمه بشنو از مادر عروس!!! داره کارش رو میکنه!

                    • از بانوانپاسخ به این دیدگاه 7 5
                      جمعه 7 آذر 1393-21:50

                      تاسف تاسف.کاش این مدیر کل هم مرد بود تا ابروی زنان فرهیخته استان نمیرفت
                      .با حضور ایشان ،مشخص است که مسئولین چرا رغبتی به مدیریت زنان ندارند.چون ایشان تابلوی زنان فرهیخته ومدیر استان باید باشند که متاسفانه...








                      .

                      • شنبه 8 آذر 1393-18:8

                        با عرض سلام و خسته نباشيد به خبرگزاري مازندنومه

                        در ادامه مقاله بخشي به نام توضيحات ما وجود داشت كه خواندن آن بعد از تنه اصلي براي من خواننده مفيد بود.
                        خواستم به نكته اي اشاره كنم، همانطور كه مي دانيم وجود اختلاف نظرها در هر حوزه اي امري است كه موجب پويايي و رشد مي شود، اما اخلاق حرفه اي حكم مي كند به جاي عباراتي نظير"از اساس اشتباه است" بگوييم "باورش برايمان سخت است" و يا "تصور ما بر اين است"و ...

                        با احترام و با آرزوي ايراني بهتر

                      • بانوي سفر كردهپاسخ به این دیدگاه 6 1
                        جمعه 7 آذر 1393-21:22

                        خانم جمشيدي گفتند قشنگ نبود كه خانمها رنج سفر را تحمل كنند و،،،،،،،،،،در پاسخ به مواردي كه اشاره كردند كه نياز به توضيح داردايشان گفتند بايد زنان به هم اعتماد كنند براستي خود شما به چه ميزان اين بستر را فراهم كرديد نگاه توام با حقارت شما به مراجعه كنندگان و عدم همكاري با مشاور محترم استانداري نمونه بارز عدم همكاري شما به عنوان تنها مرجع حوزه زنان استان جاي تامل دارد در حوزه تصميم گيري تا چه ميزان از زنان فعال سياسي و اجتماعي استان بهرهمند شديد زناني كه در بسيج توده ها در انتخابات نقش موثر ايفا كردند وهمچنان قرا است اين نقش را ادامه دهند ايا كارهاي شما باعث كشتن انگيزه در اين حوزه نخواهد بود طرحهايي به دست شما رسيد نه تنها پاسخي به ان نداديد بلكه با بي اعتنايي مواجه شد حداقل كاري كه ميتوانستيد بكنيد اين بود حداقل از تلاش مجريان طرح تشكر و قدرداني ميكرديد اجراي انها پيش كش شما در ضمن دوستاني كه خدمت معاونت محترم رسيدند اتفاقا كلمه از شخص شما به بدي ياد نكردند چون نگرش دوستان كلان تر از مباحث شخصي است بنده بسيار متاسف و متاثرم از اينكه بعد حضور بيش از بيست سال همچنان مطالبا ت زنان را اول بايدبه خود زنان در حوزه اجرا گوشزد كنيم اميدوارم منافع ملي را به منفع فرددي ترجيح دهيم

                        • جمعه 7 آذر 1393-20:29

                          خانم جمشيدي اگر خاطرشان باشد در روزهاي اوليه كه اين سمت. را پذيرفتند تمامي دوستاني كه رنج سفر را متحمل شدند ضمن تبريك به ايشان با تمام توان اعلام همكاري كردند كه با برخورد بسيار سرد و توام با كمي غرور ايشان مواجه شدند لذا از انجا كه دوستان با تجربه به گمان انكه اين روزها خواهد گذشت رفتار ايشان را به ديده اغماض نگريستند و بر فرض انكه زمان ايشان را تعديل خواهد كرد منتظر ماندند و اگر ايشان به ياد بياورند در سفر سال گذشته معاونت محترم رييس جمهور سركار خانم ملاوردي به استان علي رغم بيمهري ايشان كه ميزبان ما بودند و به ما. اجازه ورود به استانداري را نميدادند و ما با سعه صدر حتي اين مساله را با ديده اغماض و به حساب كم تجربگي. ايشان گذاشتيم بماند در ان جلسه خانم ملاوردي از ايشان خواستند كه از دوستان حاضر در كارگروه تخصصي بهره ببرند ولي دريغ از يك دعوت از طرف ايشان با اين اوصاف چگونه ميشود به حسن نظر ايشان اميد داشت را به خوانندگان محترم واگذار ميكنم

                          • جمعه 7 آذر 1393-19:19

                            وااا چقدر عقده بازی درمیارید مازندنومه ای ها؟! سوالی که درباره ملاقات زنان فعال استان با خانم مولاوردی پرسیده شد گمان نکنم از طرف خانم مینا محسن پور پرسیده شده بود. من یکی از حاضران جلسه هستم.

                            • مینامحسن پورپاسخ به این دیدگاه 8 3
                              شنبه 8 آذر 1393-9:6

                              درود. این که سئوال دوم را من طرح کردم یا فرد دیگری، ارتباطی به عقده ای بودن ما ندارد. به این کار نمی گویند عقده، می گویند سرقت ادبی یا هر چیز دیگری به جز عقده! اگر همکار خبرنگار ما هستید که متاسفم با این ادبیات تان.

                              مورد بعد این که اگر من احیانا سئوال خبرنگار دیگری را به اسم خودم در سایت کار کرده باشم، حتما" هماهنگ کرده بودیم و اگر غیر از این باشد آن فرد باید طلبکار باشد نه شما یا کس دیگری.

                              اما در توضیح باید بگویم من دو پرسش از خانم مدیرکل داشتم، سئوال اول من به بحث کشید و توضیح قدری طولانی شد. ترجیح دادم پرسش دوم را به همکار و دوستم که کنارم بود بدهم تا او طرح کند و این گونه مورد خطاب و عتاب سایر همکاران قرار نگیرم که بیشتر از ان ها سئوال پرسیدم. نمایندگان مجلس هم به هنگام نطق با موافقت و مخالفت با وزیر پیشنهادی به یکدیگر وقت قرض می دهند.

                              خدا عاقیبت همه را ختم به خیر کند.

                              • شنبه 8 آذر 1393-12:16

                                توضیح تان قانع کننده بود. متاسفم از خبرنگارنماهایی که دوزار سواد ندارند و از عقده و حسادت به کامنت نویسی رو می اورند. همین شخص عرضه ندارد یک سئوال خودش بپرسد. ممنون از خانم محسن پور عزیز

                            • جمعه 7 آذر 1393-19:18

                              به عنوان يك خبرنگار حورزه سياسي از اظهارات جناب مديركل! متعجب شدم و از اين همه خبرنگاري هم كه براي پوشش سخنان حضرت ايشان مشرف شدند نيز متعجب. متاسفم كه مديركل حوزه بانوان خود شايسته اين جايگاه نيست.. واهمه از اين دارم كه روزي به اين نتايج برسد كه ديگر دير است و آن روز به قول فرمايش معصوم دير نخواهد بود.....


                              ©2013 APG.ir